Je had er wat water bij kunnen doen, dat helpt meestal. Which reminds mee... ik moet ook maar eens aan mijn Brazened Honey beginnen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:03 schreef oh-oh het volgende:Graag.
Tis wel echt best jammer eigenlijk he![]()
Oh ja, we hadden voor afgelopen weekend een brazened honey masker, had ik donderdag gekocht, wat een domper, leek wel beton joh , smeerde echt voor geen meter
Raar mens! Juist de policy van de handgemaakte produkten garandeert nooit eenzelfde consistentie, terwijl het produkt verder prima is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik had gewoon een lekker vers smeerbaar masker verwacht voor mn 10 euro eigenlijk!
Ik geef je gelijk hoor. Ik had eenquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Naja als ik zelf wil gaan prutsen met water en zo koop ik wel een zakje poeder van een paar euro bij de etos of zo he.
Als ik 10 euro aan een vers gemaakt masker besteed dan ben ik volgens mij niet raar als ik dan verwacht dat ik dat net als de andere maskers van Lush zo op mn gezicht kan smeren.
Ik koop het ieg niet meer!
Die van mij ook!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:32 schreef Dipkip het volgende:
Die zijn bij mijn weten nog niet geweest. Tenminste, mijne is pas de 25ste.
quote:
Nee, ze dacht die paarse kerstbal met sterretjes dr in maar die is het definately niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:01 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Was oh oh er inmiddels niet achter gekomen welke bal het was?
* Cat22 is te lui de topics na te zoeken*
Glitter
En chocolade sinaasappel zeepquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:27 schreef Cat22 het volgende:
Hebben jullie de paasprodukten trouwens al gezien? Magic paasei!
EnSomething Wicked
melt is terug in de retro (hebben Dipkip! Oh-oh, doe maar niet
)
Ja snotverdorie he!? Moet ik je nu nog een proef SW gaan nasturen!?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En chocolade sinaasappel zeep![]()
Waar ruikt Something Wicked naar? Ik heb alleen onthouden dat ik m geweldig vond klinken
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zie oh-oh nu echt achter de PC'tje zitten I hate to say i told you so...... sure...fine...whatever...
Ik heb het speciaal voor jou zo uitgebreid opgeschreven dus ik zou maar flink lachen als ik jou was.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Dip vind je het heel erg als ik stiekem heel hard moet lachen om je glitterdrama?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zie oh-oh nu echt achter dr PC'tje zitten: I hate to say i told you so...... sure...fine...whatever...
Ik HAAT snoeperig! SW is precies goed, hij gaat je niet tegenvallen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Cat, als het bloemig is maar niet snoeperig zal het wel goedkomen, ik neem er gewoon eerst eentje. Wordt ook mn eerste bath melt op een floating island na.
JAAAA!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh neem de You Have Been Mangoed dan ook, die is zoooooooow zoooooooow onwijs lekker!
Er zit niks anders op: je moet verhuizen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:38 schreef Dipkip het volgende:
Vanmorgen mn vriend uitgezwaait, die gaat een weekendje weg. Maar niets gezegd over de glitters op zn wangen![]()
Dat bad ga ik straks nog eens bewerken met een schuursponsmaar alles zit inmiddels onder, want de katten spelen graag in het bad. Dus ook de vloeren, vensterbanken en krabpaal glitteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |