Ja vind je het gek omdat het antwoord op je vraag meestal 5 posts erboven staat.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik stel me ook niet aan, maar telkens als ik iets niet weet wordt ik door iedereen uitgelachen
Het lullige is dat ik dat niet eens expres doequote:
Dat weet ik toch niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja vind je het gek omdat het antwoord op je vraag meestal 5 posts erboven staat.
Beetje inlezen kan geen kwaad hoorquote:
Want?quote:
De domste vraag is diegene die niet gesteld isquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beetje inlezen kan geen kwaad hoorVoorkomt in ieder geval een hoop domme vragen.
[..]
Want?
TT?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beetje inlezen kan geen kwaad hoorVoorkomt in ieder geval een hoop domme vragen.
[..]
Want?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
TT?Zolang ze de SC niet verpesten zou ik niet weten waarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De domste vraag is diegene die niet gesteld is
Whehequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"There are no stupid questions, only stupid people."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |