Nee volgens mij niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef Palmboom313 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ehoek_amsterdam.html al gepost?
Arme buschaffeur..... Ik zou ontslag nemen... Laat dat teringvolk maar gaan lopen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef RoelerMF het volgende:
Uiteindelijk kwamen ze niet verder dan een buschauffeur met een mes bedreigen.
Is toch altijd rond dat tijdstip nieuws?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:05 schreef tomaad het volgende:
Na zesde zintuig nóg een extra uitzending op 4? nog nieuws dus?
Dan zag je eindelijk pas in met wat voor probleem we hier zitten in Eurabië.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:08 schreef Nouk het volgende:
Ik vind het echt eng hoor. Zo onwijs dichtbij. Stel dat het was gelukt zeg.
Ik snap dus nog steeds niet waarom het niet gelukt is, of de politie moet ze voor geweest zijn.... Maar daar zijn geen berichten over.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:08 schreef Nouk het volgende:
Ja, als je er goed over nadenkt...quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:08 schreef Nouk het volgende:
Maar geen speciale uitzending omtrend de ontruimingquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:08 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Is toch altijd rond dat tijdstip nieuws?
Volgens mij omdat de prepaidbelg op tijd zijn mond voorbij heeft gepraat, en de politie ze dus voor was.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:09 schreef tomaad het volgende:
[..]
Ik snap dus nog steeds niet waarom het niet gelukt is, of de politie moet ze voor geweest zijn.... Maar daar zijn geen berichten over.
Dan had Nederland er morgen heel anders uit gezien dan vandaag, nu is iedereen dit in het weekend weer vergeten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:08 schreef Nouk het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:10 schreef bosb het volgende:
[..]
Volgens mij omdat de prepaidbelg optijd zijn mond voorbij heeft gepraat, en de politie ze dus voor was.
Neequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:09 schreef tomaad het volgende:
[..]
Maar geen speciale uitzending omtrend de ontruiming
Als ik hun was was ik dan gewoon naar Utrecht of Rotterdam ofzo gegaan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:10 schreef bosb het volgende:
[..]
Volgens mij omdat de prepaidbelg optijd zijn mond voorbij heeft gepraat, en de politie ze dus voor was.
Nee zeg, daar woon ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Als ik hun was was ik dan gewoon naar Utrecht of Rotterdam ofzo gegaan.
Dan denk ik idd dat heel nederland er anders uit had gezien ...quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:11 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dan had Nederland er morgen heel anders uit gezien dan vandaag, nu is iedereen dit in het weekend weer vergeten.
Eigenlijk had het moeten gebeuren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:11 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dan had Nederland er morgen heel anders uit gezien dan vandaag, nu is iedereen dit in het weekend weer vergeten.
Psies. Die heeft blijkbaar veel details gegeven. Toch knap dat ze op een relatief korte termijn zoveel concrete actie hebben kunnen uitvoeren (de invallen dus).quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:10 schreef bosb het volgende:
[..]
Volgens mij omdat de prepaidbelg op tijd zijn mond voorbij heeft gepraat, en de politie ze dus voor was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |