Als web-plugin: nooit.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:17 schreef Build.1984 het volgende:
[..]
Weet je ook of het binnenkort beschikbaar wordt?
Jammer deze doet het niet meer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:07 schreef Chrizs het volgende:
er is een flash test versie maar die heeft haast geen programma's
http://pilot.omroepplayer.nl/
Ja maar met of zonder tussen komst PC? Ik wil PS3 only voor uitzendinggemist, geen geklungel met computers en netwerken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:58 schreef Build.1984 het volgende:
Update:
In het topic 'Playstation 3 als media center - deel 5' op Tweakers.net staat dat er een oplossing is. Dit is de directe link: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1388734/0
Dan heb je helaasch pindakaaschquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja maar met of zonder tussen komst PC? Ik wil PS3 only voor uitzendinggemist, geen geklungel met computers en netwerken.
Ok dan komt het er dus op neer dat er dus GEEN oplossing is. Dan sluit ik nog liever mijn laptop direct aan mijn TV veel beter dan omslachtig PC netwerk, PS3 gedoe.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dan heb je helaasch pindakaasch
Mmm, beetje apple-fanaat is toch wel redelijk bekend met de server-client based verbindingen rond het huishouden lijkt mequote:Op donderdag 18 maart 2010 13:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok dan komt het er dus op neer dat er dus GEEN oplossing is. Dan sluit ik nog liever mijn laptop direct aan mijn TV veel beter dan omslachtig PC netwerk, PS3 gedoe.
Laatste updates binnen halen en staat onder videoquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:17 schreef deejaylethal het volgende:
Beste mensen,
Ik heb een PS3 gekocht, maar kan nergens die verrekte NOS-app vinden. Hoe kom ik hieraan?
Je PS3 updaten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:17 schreef deejaylethal het volgende:
Beste mensen,
Ik heb een PS3 gekocht, maar kan nergens die verrekte NOS-app vinden. Hoe kom ik hieraan?
Op die manier bedoel ik het, mediabibliotheek van WMP de link van uitzendinggemist en die streamt het dan naar de PS3. Hoe doet 'ie dit ?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:46 schreef XL het volgende:
Ik kijk uitzending gemist vanaf mijn PS3. Op mijn computer voeg ik de link toe aan mijn media-bibliotheek en vervolgens streamt mijn PC het naar mijn PS3
Stuur hem anders een PM. Ik gebruik geen WMP omdat Wquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:08 schreef willem_v het volgende:
[..]
Op die manier bedoel ik het, mediabibliotheek van WMP de link van uitzendinggemist en die streamt het dan naar de PS3. Hoe doet 'ie dit ?
waarom wil je perse dat het op je PS3 draait? wat is het nut dan alleen moeilijk doen.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:30 schreef mariodepario het volgende:
Als iemand weet hoe dat moet (uitzendinggemist kijken op de PS3) dan hoor ik het graag.
omdat tv ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:30 schreef rubje het volgende:
[..]
waarom wil je perse dat het op je PS3 draait? wat is het nut dan alleen moeilijk doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |