Yes, chapeau ende respect BeFfersquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:26 schreef Pheno het volgende:
Dit is dan ook met recht een slowchat te noemen. Voorbeeldig gewoon!
Trouwen.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:08 schreef Blight het volgende:
Ik wil trouwen met Ellen Allien.
Alsof er niet genoeg gratis naakt te vinden is op internet.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:27 schreef rompompom het volgende:
Nu heb ik dus een pimp abo terwijl ik naaktfoto's had besteld..
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:27 schreef rompompom het volgende:
Nu heb ik dus een pimp abo terwijl ik naaktfoto's had besteld..
Nooit.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Alsof er niet genoeg gratis naakt te vinden is op internet.
Best wel ja!quote:
Welk gedoe?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:18 schreef Blight het volgende:
Ik was eindelijk gewend aan de bagger layout, maar dat gedoe met het openen van youtube linkjes heeft me gedwongen terug te gaan naar silver. Nu weet ik niet meer of ik hier blij of droevig om moet zijn.
Doe Don Leo de groeten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:18 schreef Blight het volgende:
Ik ben zo gaar als oma's stoofvlees op het moment, dus ik weet nog niet of ik dat ga redden. Misschien zet ik thuis wat op of ga ik zelfs een kijkje nemen bij het stadion. Noord-Ierland speelt tegen Polen, en uitverkocht is dat toch zelden.
I did.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:36 schreef Blight het volgende:
Klinkt niet verkeerd. Drink te veel en doe vooral dingen die ik nooit zou doen. Have fun!
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:52 schreef Blight het volgende:
Ik was te laat. Geen idee dat dat zo vroeg begon. De buren gingen wel tot in de kleine uurtjes door met feesten.
Goeie beat.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:34 schreef ehqo het volgende:
Un-tsp, un-tsp, un-tsp, un-tsp, un-tsp, un-tsp, un-tsp, un-tsp, un-tsp, un-tsp, un-tsp, un-tsp, un-tsp.
Ulster heeft gewonnen, toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:18 schreef Blight het volgende:
Ik ben zo gaar als oma's stoofvlees op het moment, dus ik weet nog niet of ik dat ga redden. Misschien zet ik thuis wat op of ga ik zelfs een kijkje nemen bij het stadion. Noord-Ierland speelt tegen Polen, en uitverkocht is dat toch zelden.
Ow, sowwyquote:Op maandag 30 maart 2009 21:15 schreef Misstique het volgende:
We waren al klaar met de foebalpraat remlof!
You're forgiven.quote:
Weinig, ik laat het regelmatig knippen en scheer het regelmatig weg.quote:
quote:
A bit preoccupied, are we?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:42 schreef Dagonet het volgende:
c_c krijgt nu een rilling van intens ongenoegen!
Soewart, ik zie het nu pasquote:Op maandag 30 maart 2009 22:39 schreef Dagonet het volgende:
Nee, gewoon, vrolijk, al is het wel zo ongeveer bedtijd. Wekker gaat weer om 6 uur..
Ik ben nu weer zwart, theoretisch zou ik meer tijd moeten hebben voor BeF..
Je bent verbaasd?quote:Op maandag 6 april 2009 07:23 schreef Pheno het volgende:
Goh, Nederland is ook geen steek veranderd.
Ja, da's altijd weer effe wennen.quote:Op maandag 6 april 2009 11:03 schreef Pheno het volgende:
Hoop doet de zotten in vreugde leven. Helaas, weer een vakantie voorbij.
Kan ik inkomen. Wat je zo kort opnoemt klinkt erg gevarieerd, lijkt me een boeiend land ook. Stond laatst een stuk over de Japanse werk-cultuur in de Quest. Echt bizar, dat zuipen met de baas na werktijd enzo.quote:Op maandag 6 april 2009 11:49 schreef Pheno het volgende:
Japan revisited,al zal ik nu even niet meer gaan. Ik heb nu wel heel veel gezien in deze vakanties in twee jaar, dus nu even een japanbreak. Maar het was weer tof. Van een hostel in Osaka naar een luxe hotel buiten Kyoto bij de bergvoet tot aan een hotel in hartje Tokio is al lekker afwisselend
Me dunkt. Iemand een croissantje? Ze zijn bijna klaar.quote:Op zondag 12 april 2009 13:32 schreef JDude het volgende:
Dit topic loopt nu al een maand. Goed bezig.
Dat sla ik niet af; ik moet nog lunchen.quote:Op zondag 12 april 2009 13:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Me dunkt. Iemand een croissantje? Ze zijn bijna klaar.
Heb ze al op.quote:Op zondag 12 april 2009 14:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat sla ik niet af; ik moet nog lunchen..
quote:
Immer (maar ik heb dan ook altijd korte weken).quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:58 schreef Misstique het volgende:
Korte weken zijn okay.
Dan is kortjakje in jouw wereld de lul.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer (maar ik heb dan ook altijd korte weken).
Dat was hij toch al, hij gaat naar de kerk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan is kortjakje in jouw wereld de lul.
Touché!quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was hij toch al, hij gaat naar de kerk.
Muhahahahaha en dat terwijl den zonne schyndt.quote:
En jij zit achter je computer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Muhahahahaha en dat terwijl den zonne schyndt.
In de zon.quote:
Ik vind de zon eng.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Muhahahahaha en dat terwijl den zonne schyndt.
Pils! Ik mis Pils in je setting!quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:56 schreef cerror het volgende:
[..]
In de zon.
En zometeen achter de Atari, in den zonne.
Geen zorgen, dat is wederzijds.quote:
Ik woon boven de AHquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Olijfolie?
En bier is onvervangbaar. Toch maar weer de fiets op..
Da's makkelijk! Sjouw dan meteen een kratje pils de trap op.quote:
Ik ken het programma niet en als ik dit zo lees groeit de behoefte om het te gaan kijken niet.quote:Maar ehmmm.. ik zit het programma 'lekker slim' te kijken.. Zeg me alsjeblieft dat mensen niet zó dom kunnen zijn... Please.. zeg dat dit een bedenksel is van het programma en dat de dames die antwoorden ingefluisterd zijn.. toe? M'n vertrouwen in de mensheid hangt ervan af.
Waar ligt Robbeneiland waar Mandela jarenlang gevangen heeft gezeten?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's makkelijk! Sjouw dan meteen een kratje pils de trap op..
[..]
Ik ken het programma niet en als ik dit zo lees groeit de behoefte om het te gaan kijken niet..
Wilde gok ten aanzien van je vraag: Ik denk dat ze werkelijk bestaan.
Verdomd goeie actrices.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waar ligt Robbeneiland waar Mandela jarenlang gevangen heeft gezeten?
Even geparafraseerd: "Ehm, ja, Mandela was vast een seriemoordenaar, anders zit je niet zo lang gevangen. Ligt het niet daar bij Temptation Island? Ehm *wijst het continent Afrika aan* dat is Portugal toch? Dan daar ergens."
quote:
Nelson Mandela de seriemoordenaar..quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
"Hoe lang duurt een kabinetsperiode?"
Ik denk niet dat ze er in een uurtje uit zijn.,
,
!
Ik durf niet te klikken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nelson Mandela de seriemoordenaar..
Doe eens..quote:
"Ging Hannibal Lector met zijn olifanten de Alpen over"quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:23 schreef rompompom het volgende:
DAT IS IJSLAND, STOMME KUTHOEREN!!!!!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Ging Hannibal Lector met zijn olifanten de Alpen over"
Ja, dat waren sneeuwolifanten!
Met zo'n vraag winnen, ook best jammer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:28 schreef Janetje het volgende:
Maar triggershot bracht m'n vertrouwen in de mens weer terug
Binnenkort weer! Eind mei zit het Belfast avontuur er op.quote:
Oh, da's niet lang meer! Was dat altijd de bedoeling of heb je het wel gezien daar?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:00 schreef Blight het volgende:
[..]
Binnenkort weer! Eind mei zit het Belfast avontuur er op.
* remlof proost terugquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh, da's niet lang meer! Was dat altijd de bedoeling of heb je het wel gezien daar?
* rompompom proost op VItesse
Kan de boot weer het droge op worden gehesen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:08 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof] proost terug [ afbeelding
Ow wat ga ik lachen als Vites vanavond van AZ wint
Ja dat had ik ook na m'n perioden in het buitenland, je mist toch iets als "thuis". Zelfs in 2003 vond ik het fijn om weer in Nederland terug te komen, al was de sfeer er na 9/11 en Fortuijn wel totaal anders dan in de jaren negentig.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:09 schreef Blight het volgende:
De bedoeling was minimaal een half jaar, en dan verder zien. Dat halve jaar zit er inmiddels op, en hoewel ik het erg naar mijn zin heb hier is er toch niets mooiers dan met je eigen vrienden, in je eigen land, je echte ding doen. Zelfs als dat betekent dat er in jouw land mensen zijn die denken dat Nelson Mandela een seriemoordenaar is.
quote:
Toch wel een apart gevoel, niet? Ik had nooit verwacht Nederland toch wel een beetje te missen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook na m'n perioden in het buitenland, je mist toch iets als "thuis". Zelfs in 2003 vond ik het fijn om weer in Nederland terug te komen, al was de sfeer er na 9/11 en Fortuijn wel totaal anders dan in de jaren negentig.
Dat is precies de reden waarom ik met varen gestopt ben, ik begrijp je helemaal.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:09 schreef Blight het volgende:
De bedoeling was minimaal een half jaar, en dan verder zien. Dat halve jaar zit er inmiddels op, en hoewel ik het erg naar mijn zin heb hier is er toch niets mooiers dan met je eigen vrienden, in je eigen land, je echte ding doen.
quote:Zelfs als dat betekent dat er in jouw land mensen zijn die denken dat Nelson Mandela een seriemoordenaar is.
www.geenstrobreedindeweg.nlquote:
Ik vind Bavaria best ok.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:11 schreef Blight het volgende:
Ik drink nu overigens Bavaria.. Dat was in de bonus.
De retteketeketet klopt gewoon, bah.quote:
Bij mij was het niet eens zozeer Nederland, maar gewoon m'n vrienden en familie, Je mist zoveel als je er niet bent. Ik heb achtereenvolgens het overlijden van m'n opa (Frankrijk), de geboorte van m'n oudste nichtje (Midden-Oosten) en het overlijden van m'n oma (België) gemist. Zo kut als er niemand in je buurt is met wie je dingen kan delen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:15 schreef Blight het volgende:
[..]
Toch wel een apart gevoel, niet? Ik had nooit verwacht Nederland toch wel een beetje te missen.
Ik ook niet. Maar ik mistte NL meer in Milaan dan in Londen, in Londen had ik een rijker sociaal leven en veel kroegvrienden en -vriendinnen. Zo'n "cultuur" bestaat in Italie gewoon nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:15 schreef Blight het volgende:
[..]
Toch wel een apart gevoel, niet? Ik had nooit verwacht Nederland toch wel een beetje te missen.
Dat is tof ja. Als je nog Hollands bier met ze gaat drinken: Jopen bier uit Haarlem is geniaal. http://www.tastings.com/search_beer.lasso en dan zoeken op jopen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:22 schreef Blight het volgende:
Ja, dat soort dingen wegen inderdaad het zwaarst. Thank god dan ook voor mobiele telefoons, internet, enzovoorts. Op die manier heb ik toch altijd veel contact gehouden met iedereen.
En wat ook erg tof is: ik heb via mijn werk twee Belgen leren kennen met wie ik inmiddels goed bevriend ben, en zij gaan beiden mee naar Amsterdam. Dat worden dus mooie tijden.
Morissey, ik ken het niet. Wat voor muziek is 't?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:23 schreef Blight het volgende:
Overigens maak ik nog wel het concert van Morrissey hier mee. Tof, tof, tof! De laatste single, I'm Throwing My Arms Around Paris, is ook weer een pareltje.
Zonder geluid is het best een leuk clipjequote:Op zaterdag 18 april 2009 20:31 schreef Blight het volgende:
Hm? Jullie zijn meer van dergelijke muziek, heah?
Tsk! Morrissey is de leadzanger van The Smiths. En tevens een held. Dit is zijn laatste single:quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:32 schreef rompompom het volgende:
Morissey, ik ken het niet. Wat voor muziek is 't?
Lily Allen op Lowlands trouwens, nu al zin in..
OMFG!quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:31 schreef Blight het volgende:
Hm? Jullie zijn meer van dergelijke muziek, heah?
Relaxte muziek! Effe downloaden om te kijken of een heel album ook te pruimen is en dan CD kopen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:37 schreef Blight het volgende:
[..]
Tsk! Morrissey is de leadzanger van The Smiths. En tevens een held. Dit is zijn laatste single:
Bij lange na niet de beste, overigens, maar youtube verwijderd z'n clips steeds.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:39 schreef Blight het volgende:
Lowlands sla ik trouwens over dit jaar. Ik houd het bij Melt, in Duitsland.
quote:Adres niet gevonden
Firefox kan de server op www.melfestival.de niet vinden.
De browser kon de hostserver voor het opgegeven adres niet vinden.
* Hebt u een fout gemaakt bij het intypen van het domein? (bv. "ww.mozilla.org" in plaats van "www.mozilla.org")
* Weet u zeker dat dit domeinadres bestaat? De registratie ervan kan zijn verlopen.
* Kunt u geen andere websites bezoeken? Controleer uw netwerkverbinding en DNS-serverinstellingen.
* Wordt uw computer of netwerk beschermd door een firewall of proxy? Onjuiste instellingen kunnen een goede werking tijdens het webbrowsen verstoren.
Oeps. www.meltfestival.dequote:
Ah, tof, Röyksopp ook. Die waren op Lowlands een paar jaar terug zwaar goed, dik feest! Die zou ik best nog eens willen zien.quote:
Immer, Q, immer.quote:
Nóg beter? Onmogelijk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb jij ook dat bier nóg beter smaakt als je in BeF leest?
Je moet een beetje van dit type festival houden. Het is vooral veel minimal techno muziek. Ik ben er gek op. De line-up staat echt bomvol met artiesten waar ik graag naar luister. En dan natuurlijk met name Ellen Allien, die schone Berlinette.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, tof, Röyksopp ook. Die waren op Lowlands een paar jaar terug zwaar goed, dik feest! Die zou ik best nog eens willen zien.
[..]
Immer, Q, immer.
Lang geleden heah?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:50 schreef rompompom het volgende:
Nah, maar eens opfrissen voor een verjaardag. 't Was/is weer gezellig hier..
Bier is altijd lekker én gezond.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb jij ook dat bier nóg beter smaakt als je in BeF leest?
Q.quote:
Ja maar dat kan natuurlijk ook niet hequote:Op donderdag 23 april 2009 22:53 schreef rompompom het volgende:
Uit eten geweest in de Euromast met collega's. Kregen zwaar commentaar van de ober omdat we rode wijn bij de vis namen. Wat een lul..
Ach, als er drie mensen zijn die witte wijn niet te hachelen vinden...quote:Op zondag 26 april 2009 18:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar dat kan natuurlijk ook niet he
Friet.quote:
Hoewel, gezien je omschrijving, noem het maar gewoon patatquote:
En klachten van je manager dat je naar alcohol riekt,quote:Op maandag 27 april 2009 17:49 schreef Blight het volgende:
Maandagavond. Pub quiz! Kilkenny, scampi fries en lelijke wijven!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:15 schreef Blight het volgende:
[..]
En klachten van je manager dat je naar alcohol riekt,.
Ik heb geen uitnodiging gezien, dus dat kán niet!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef Blight het volgende:
Zijn die twee zo onderhand al eens getrouwd, trouwens? (heehee).
Vuighaardtquote:
Bier met een verkleinwoord. Ben je belatafeld?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:12 schreef Blight het volgende:
Ik ben overigens van mening dat ik met menig van jullie maar eens een biertje moet gaan drinken, wanneer ik terug ben in ons kleine kikkerlandje.
* rompompom stemt vóór.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:12 schreef Blight het volgende:
Ik ben overigens van mening dat ik met menig van jullie maar eens een biertje moet gaan drinken, wanneer ik terug ben in ons kleine kikkerlandje.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:35 schreef ehqo het volgende:
[..]
Bier met een verkleinwoord. Ben je belatafeld?
Deze video is door de gebruiker verwijderd.quote:
D'oh! Klote Google cache!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:52 schreef ehqo het volgende:
[..]
Deze video is door de gebruiker verwijderd.
Ik ga zo met de trein naar Haarlem. Vrienden staan daar op de vrijmarkt en ik ga proberen om een digitale camera te slijten waarvan het display kapot is. Gewoon ouderwets afwachten of de foto's gelukt zijn, zeg maar.quote:
Klinkt best gezellig. In ieder geval een goede keuze om het altijd veel te drukke Amsterdam te mijden.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga zo met de trein naar Haarlem. Vrienden staan daar op de vrijmarkt en ik ga proberen om een digitale camera te slijten waarvan het display kapot is. Gewoon ouderwets afwachten of de foto's gelukt zijn, zeg maar..
En om drie uur gaan we barbecuen..
Du?
Ik heb me goed vermaakt.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:04 schreef Janetje het volgende:
Nou... dat gaat me een gezellige viering worden vandaag..
Ben benieuwd of de feesten in de rest van het land doorgaan..
Ik ook. Ik strompel net binnen.quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:24 schreef Blight het volgende:
Dat heb ik ook in de slaapkamer met Mistiek.
In Haarlem op die vrijmarkt was er dus niks te merken eigenlijk. We kregen via telefoon en bezoekers te horen wat er gebeurd was, maar het had niet echt invloed op de sfeer ofzo. Pas toen ik 's avonds wat beelden had gezien drong het echt door. Heel bizar allemaal, jammer dat die hufter dood is. Die 30 jaar met TBS had ik 'm van harte gegund.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:04 schreef Janetje het volgende:
Nou... dat gaat me een gezellige viering worden vandaag..
Ben benieuwd of de feesten in de rest van het land doorgaan..
Eens. Hm, bij jullie ging alles verder wel gewoon door?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
In Haarlem op die vrijmarkt was er dus niks te merken eigenlijk. We kregen via telefoon en bezoekers te horen wat er gebeurd was, maar het had niet echt invloed op de sfeer ofzo. Pas toen ik 's avonds wat beelden had gezien drong het echt door. Heel bizar allemaal, jammer dat die hufter dood is. Die 30 jaar met TBS had ik 'm van harte gegund.
Ben benieuwd hoe zwaar beveiligd het volgend jaar zal zijn..quote:Uiteindelijk zelf dus wel gezellig gehad, maar Koninginnedag zal nooit meer hetzelfde zijn.
Ik weet eerlijk gezegd niet wat er met de optredens is gebeurd, als die überhaupt al gepland waren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eens. Hm, bij jullie ging alles verder wel gewoon door?
Mjah. Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant is het ook vrij duidelijk dat het een op zichzelf staande actie is van één of ander gefrustreerd mannetje met een diepgeworteld Republikeins gevoel.quote:[..]
Ben benieuwd hoe zwaar beveiligd het volgend jaar zal zijn..
Mja. Helaas moet ik zeggen dat het me allemaal niet meer verbaasd. Je had het de afgelopen weken al moeten regelen en toen gebeurde het ook niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:43 schreef Blight het volgende:
Deze zondag mag er sowieso wel weer zijn, gezien de tussenstand..
In deze post had ook "voetbal.quote:
Of "Ajax.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:33 schreef Blight het volgende:
[..]
In deze post had ook "voetbal.." kunnen staan.
.
Nog wel ja.quote:
Altijd makkelijk, zo'n vangnet. Zou je daar weer met plezier aan de slag gaan of meer als tussenoplossing terwijl je zoekt naar wat anders?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:36 schreef Blight het volgende:
Ben momenteel aan het zoeken. Moet wel lukken. Kan sowieso bij mijn vorige baas terecht, als de nood hoog is.
Helemaal vanuit het buitenIerland?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:58 schreef Blight het volgende:
Mijn five minutes of fame zitten er op. Ik was daarnet live op Kink FM.
Tof! Altijd mooi, internetradio. Jammergenoeg heb ik niet van die collega's die dat zouden waarderen alsmede een systeem waarop het zou kunnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:14 schreef Blight het volgende:
Ik had drie platen opgegeven voor het request programma "Jouw favoriete drie". Ik werd vrij snel daarna gebeld, met uiteraard de vraag waar ik zat (gezien mijn 0044 telefoonnummer). Was wel even leuk.
Dat laatste klopt, maar Belfast ligt in Noord-Ierland. En dat is onderdeel van het United Kingdom.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tof! Altijd mooi, internetradio. Jammergenoeg heb ik niet van die collega's die dat zouden waarderen alsmede een systeem waarop het zou kunnen..
[mierneuken]Trouwens: Ierland is toch +353?[/mierneuken]
Ah, ik dacht dat je in Dublin zat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat laatste klopt, maar Belfast ligt in Noord-Ierland. En dat is onderdeel van het United Kingdom.
Het begon als Bier en Frituur.quote:
Ik zoek de topics uit en probeer daar een zinvolle toevoeging te geven.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 05:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het begon als Bier en Frituur.
En het is inmiddels Bier en Frituur.
Hehe, wat ben jij druk aan het posten overal. Je verveelt je?
Het scheelde niet veelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat je die gast geen hoek heb verkocht..
Ooohhh, dat valt reuze mee! Alles bij elkaar toch 6, 7 uur dan? Ik doe het geregeld met minder.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel
Zo, toch nog 3 uur geslapen
5quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ooohhh, dat valt reuze mee! Alles bij elkaar toch 6, 7 uur dan? Ik doe het geregeld met minder..
Nee hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:53 schreef Blight het volgende:
Jezus. Niet echt goed voor je nachtrust, zo'n avontuurtje.
Dan wordt het al zwaarder ja. Nog wat belangrijks te doen gehad vandaag of kon je wel mak an doen?quote:
Nu moet ik aan Mars Attacks denken: Die moeder van 'de held' die in de trailer zegt: "I don't care what these Martians are up to, but they ain't gettin' no TV!" terwijl ze haar shotgun dichtklapt.quote:[..]
Nee he![]()
Voorlopig doe ik dat dan ook even niet meer. Als ze echt inbreken hang ik wel een briefje op dat ze m'n tv moeten laten staan en dat ze verder maar moeten kijken.
1 college en meedoen met een onderzoekje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan wordt het al zwaarder ja. Nog wat belangrijks te doen gehad vandaag of kon je wel mak an doen?
Tijdens dat college ging het inderdaad ook nog over Mars Attacks (ik was de enige die hem gezien hadquote:Nu moet ik aan Mars Attacks denken: Die moeder van 'de held' die in de trailer zegt: "I don't care what these Martians are up to, but they ain't gettin' no TV!" terwijl ze haar shotgun dichtklapt.!
Oh, dat valt al weer mede. Weekend?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
1 college en meedoen met een onderzoekje.
Mars Attacks staat hoog in m'n lijstje favoriete films.quote:[..]
Tijdens dat college ging het inderdaad ook nog over Mars Attacks (ik was de enige die hem gezien had)
Whehehe, de toeval.
One tries.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |