Heb hem uit openingspost gehaald zoals ie online stond. Geen idee of deze actueel isquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:50 schreef APK het volgende:
Klopt die stand in de OP?
Is elke week anders.
Nee hij klopt niet, ik sta bovenaan nlquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb hem uit openingspost gehaald zoals ie online stond. Geen idee of deze actueel is
Dit zal wel de rest van de eerste ronde zijn, dus als je al wilt voorspellen moet dit wel kunnen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:36 schreef dekouwe het volgende:
Dag 1A: I Ljubicic
wanneer komen de picks voor 1B ?
Misschien moet ik toch de stand nog maar een keer uitrekenenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Stand klopt inderdaad nog niet, komt door XL.
Nope, hij klopt weerquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch de stand nog maar een keer uitrekenen
Serra ligt eruit tegen Montanes 6-3 6-0quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:54 schreef TheVulture het volgende:
waarom krijg je niet gewoon voor elke pick punten trouwens
Pick 1a: Serra
tja dat lijkt me met Hewitt de meest veilge keuzequote:Op donderdag 12 maart 2009 20:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Leuk dat jullie allemaal met me meegaan met Gulbis!
Ik ben dit jaar pas één keer in de punten beland, dat jullie er rekening mee houden
Van die met pijntjes kampende gasten kiezen is ook niet zo slim.quote:
Volgens mij zijn onderstaande partijen nog geen van allen begonnen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:47 schreef Joris33 het volgende:
Zijn er nog partijen waar ik uit kan kiezen?
quote:I Ljubicic (CRO) vs K Nishikori (JPN)
[Q] K Kim (USA) vs E Gulbis (LAT)
T Gabashvili (RUS) vs J Acasuso (ARG)
[Q] T Bellucci (BRA) vs J Tipsarevic (SRB)
S Darcis (BEL) vs M Granollers (ESP)
N Lapentti (ECU) vs [Q] S Giraldo (COL)
Y Lu (TPE) vs [Q] M Lammer (SUI)
S Stakhovsky (UKR) vs [Q] B Evans (USA)
Thanxquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn onderstaande partijen nog geen van allen begonnen.
[..]
Merciquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:37 schreef Szura het volgende:
Omdat er nog geen schema samengesteld was en ik toch tijd over had bij deze
Bijna 50% kiest Gulbis. maar goed dat ie door is
.
Tot nu toe slachtoffers voor Serra, Bolelli en Granollers (opgave)
Hewitt, Lu en Kunitsyn ook door
Bij dezequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van die met pijntjes kampende gasten kiezen is ook niet zo slim.
pak me later maar terug als ik er uitlig
Daar zat ik ook nog aan te denken, maar hij is wel érg ver weggezakt op de ranking... Maarja, thuisvoordeel hè!quote:
Ik heb vandaag weer een korte vlucht, dan corrigeer ik de echte ranking.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ja die van jou vertrouw ik wel(mijn eigen score klopt dus
)
Overigens een slagveld gisteren: De nr's 1 en 3 van de 2009 ranking hebben het strijdtoneel al verlaten.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:31 schreef Wopper1 het volgende:
Dag 1b: Taylor Dent
quote:
Als we deze vreselijke dag overleven, komt het helemaal goedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Holy fuck, ik zie net dat ik ondanks mijn schandalig lage positie ook nog eens 200 punten te verdedigen heb
Bedankt!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
dndiek, hij zat in Breda en smste me ineens over de tennisgame:
dndiek: dag 1, Lapentti
wie kiest er dan ook Granollers als je ook Hewitt of Gulbis kan kiezenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:50 schreef Nalbandian het volgende:
Granollers kneus, wie stopt er nu met spelen als ie 5-0 achter staat tegen fokkin' Darcis?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:58 schreef Szura het volgende:
[..]
wie kiest er dan ook Granollers als je ook Hewitt of Gulbis kan kiezen
Voorlopig same here.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:14 schreef jojomen4 het volgende:
2a: Cilic.
Ik weet niet of ik morgen kan posten.
Bij deze. Nu ik zelf nog.quote:Ik ben morgen waarschijnlijk niet in staat te posten, maar wil ook niet nu al mijn hooggeplaatste spelers spelen. Wil jij voor mij mijn pick posten?
Ik ga er van uit dat de onderkant van het schema morgen de tweede ronde speelt.
Dus in dat geval ga ik voor Cilic.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Querrey, zonder twijfel. Of zoals ze in Duitsland zeggen: ohne Zwiebeln!
kleinzusje ligt er uit met Navarro...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Gezien en aangepast. Maar ik heb al vaker gezegd dat dat gewoon in een nieuwe post moet omdat ik niet teruglees. Dus de volgende keer op die manier, want anders.......quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:10 schreef danusz1986 het volgende:
K heb gekozen voor Kohlschreiber!
Kijk maar terug, heb Blake veranderd.
Owkey.. mijn fout! Heb k waarschiijnlijk toen niet gelezen. Volgende keer maak k wel een nieuwe post.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Gezien en aangepast. Maar ik heb al vaker gezegd dat dat gewoon in een nieuwe post moet omdat ik niet teruglees. Dus de volgende keer op die manier, want anders.......
En er ging even wat fout met de voorspellingen, pas het zo aan.
quote:Op zondag 15 maart 2009 10:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gaat iedereen nou de picks bijhouden?
Ja, dat is zo. Het toernooi is te lang om goed over de punten te verdelen. Dus het is een moeilijk toernooi.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:33 schreef de_boswachter het volgende:
Even een vraagje:
Krijgen de mensen die pick 2b fout voorspellen net zoveel punten als degene wat 2a fout voorspellen.
Snap er geen reet van nu met dat 2a en 2b.
Is toch niet zo moeilijkquote:Op zondag 15 maart 2009 18:35 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Het toernooi is te lang om goed over de punten te verdelen. Dus het is een moeilijk toernooi.
Zou ook kunnen, dit is makkelijker bijhouden. en ik lig al zo lekker achterquote:Op zondag 15 maart 2009 18:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk![]()
1b geef je de punten van tussen 1 en 2 in en 2b tussen 2 en 3 in
Zolang niet alle partijen begonnen zijn kunnen ze altijd nog kiezen.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:11 schreef Szura het volgende:
Geen id of er ge-pm'd is door BVO en Cavalier maar staat iig niet in dit topic
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:42 schreef franklop het volgende:
Voor Indian Wells
Pick 1a: Donderdag
Pick 1b: Vrijdag
Pick 2a: Zaterdag
Pick 2b: Zondag
Pick 3: Maandag
Pick 4: Dinsdag
Pick 5: Woensdag + Donderdag
Pick 6: Vrijdag
Pick 7: Zondag
Ik vraag me toch af of het gelukt isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:09 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer een korte vlucht, dan corrigeer ik de echte ranking.
Dan beloof ik dat ik dit weekend mijn laptop wel een keer aanzet en dan moet het te regelen zijn.
Dat is BoWa, hij fokt veel op z'n telefoon, maar daarmee kan hij niks anders dan posten lijkt hetquote:Op zondag 15 maart 2009 22:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je stelt wel een hoop vragen die met enig terugzoeken vrij makkelijk te beantwoorden zijn
Ja, maar jij hebt het al gedaanquote:Op zondag 15 maart 2009 22:39 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af of het gelukt is
Ik heb ze eerlijk gezegd niet naast elkaar gehouden. Ik vertrouw je blind. Bovendien krijg ik als ze ongelijk zijn weer zo'n vrachtwagen kritiek over me heenquote:
Die heeft allang gewonnenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:32 schreef BVO het volgende:
dAG 2B:fERRER.
Ferrer heeft al gewonnen vandaag, dus die kan niet meer.quote:
Vandaar die caps hahaquote:Op maandag 16 maart 2009 00:36 schreef BVO het volgende:
Och, Dios mio, ik zit in Madrid, aangeschoten thuis net, dus ik kies de eerste de beste Spanjaard.
Maar jullie hebben gelijk zie ik nu.
Ik ga voor Roddick! Nadal bewaar ik voor de finale.
En dit. Intel doet het goed, 2 man is verwarrend.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je meehelpt, maar we doen nu dubbel werk
Check het topic eensquote:Op maandag 16 maart 2009 08:55 schreef de_boswachter het volgende:
Die ranking 2009 in de OP klopt die wel ?
Ik stond op 70 las ik pasgeleden en nu weer op 45 ?
Kan iemand dit even nachecken ?
Klopt. Ik zag alleen de XL ranking, las over de normale heen toenstraks.quote:
Jij bent hier de mod hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. Ik zag alleen de XL ranking, las over de normale heen toenstraks.
Lijkt me wel zinvol om de goede in de OP te zetten....
als ik naar het schema voor Indian Wells kijk, lijkt het me dat we bovenstaand schema nog moeten aanpassen.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef XL het volgende:
Op donderdag 12 maart 2009 12:42 schreef franklop het volgende:
Voor Indian Wells
ik volg he tschema niet helemaal.quote:Voor Indian Wells
1 pick voor alle kwartfinales. Anders kun je niet uitspelen.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:19 schreef Szura het volgende:
[..]
ik volg he tschema niet helemaal.
Bij pick 5: moet je een pick kiezen uit de wedstrijden van woensdag en donderdag?
Of is het de bedoeling dat je op beide dagen een pick neemt en dat ze beiden voor pick 5 tellen
maar dan klopt het schema volgens mij niet. Want de kwartfinales zijn op donderdag en vrijdag, niet op woensdag en donderdag. Op woensdag zijn de 8ste finalesquote:Op maandag 16 maart 2009 18:23 schreef XL het volgende:
[..]
1 pick voor alle kwartfinales. Anders kun je niet uitspelen.
Je hebt gelijk. Ik heb bij het wijventennis gekekenquote:Op maandag 16 maart 2009 18:57 schreef Szura het volgende:
[..]
maar dan klopt het schema volgens mij niet. Want de kwartfinales zijn op donderdag en vrijdag, niet op woensdag en donderdag. Op woensdag zijn de 8ste finales
Dinsdag is toch gewoon derde ronde bovenste helft? Woensdag alle 1/16e finales, dus gewoon een losse pick lijkt me?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:49 schreef XL het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb bij het wijventennis gekeken
Dat moeten ze echt nodig afschaffen.
Dan worden dinsdag en woensdag 1 dag
Donderdag en vrijdag worden ook 1 dag
zaterdag is 1 dag
zondag is 1 dag
Dan is vandaag dus 3 en wordt morgen en woensdag 4a en 4b?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:49 schreef XL het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb bij het wijventennis gekeken
Dat moeten ze echt nodig afschaffen.
Dan worden dinsdag en woensdag 1 dag
Donderdag en vrijdag worden ook 1 dag
zaterdag is 1 dag
zondag is 1 dag
Zo heel moeilijk is het toch nietquote:Op maandag 16 maart 2009 20:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan is vandaag dus 3 en wordt morgen en woensdag 4a en 4b?
Of vandaag en morgen 3a en 3b en dan woensdag pick 4 als losse (zoals wimderon zegt)?
Correct jaquote:Op maandag 16 maart 2009 20:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo heel moeilijk is het toch niet![]()
Finale is 7, halve is 6, kwart (over 2 dagen) is 5, morgen is 4, vandaag is 3
Dat bedoelde ik dus vanmiddagquote:Op maandag 16 maart 2009 18:57 schreef Szura het volgende:
[..]
maar dan klopt het schema volgens mij niet. Want de kwartfinales zijn op donderdag en vrijdag, niet op woensdag en donderdag. Op woensdag zijn de 8ste finales
Ik kan het ook niet hoorquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo heel moeilijk is het toch niet![]()
Finale is 7, halve is 6, kwart (over 2 dagen) is 5, morgen is 4, vandaag is 3
Zo heel moeilijk is het inderdaad niet, maar ook jij mist 1 dagquote:Op maandag 16 maart 2009 12:20 schreef Bruce117 het volgende:
Monday 16 march: 3rd round
Tuesday 17 march: 3rd round
Wednesday 18 march: round of 16
Thursday 19 march: Quarterfinals
Friday 20 march: Quarterfinals
Saturday 21 march: Semifinals
Sunday 22 march: Final
Dit lijkt me uitstekend (al wil ik mij er verder niet echt in mengenquote:Op maandag 16 maart 2009 22:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
[..]
Zo heel moeilijk is het inderdaad niet, maar ook jij mist 1 dag![]()
Mijn voorstel:
Maandag(vandaag) 3rd round --> Dag 3a.
Dinsdag: 3rd round --> Dag 3b.
Woensdag: round of 16 --> Dag 4
Donderdag/Vrijdag: Quarterfinals --> Dag 5
Zaterdag: SemiFinals --> Dag 6
Zondag: Final --> Dag 7
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
Ik stel voor om heel dit toernooi nietig te verklaren.
Ah, ik stem tegenquote:Pick 2a:
Ambrosius: Gulbis, Haas, Soderling
Mindlight: Nieminen, Chardy, Soderling
The_Boezelaar: Lu, Kendrick, Soderling
Ik stem voor:quote:Op maandag 16 maart 2009 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
Ik stel voor om heel dit toernooi nietig te verklaren.
quote:OUT
Pick 1a:
franklop: Bolelli
Ik had Murray dan ook nog even achter de hand gehouden, maar goed. Dus met vandaag er bij dus nog vijf keer kiezen? Dan kan ik ff kijken of ik nog wat aan moet passen om uit te kunnen spelen.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:46 schreef wimderon het volgende:
Wat wordt het nu, met een extra pick komt m'n plan niet uit
Ik had anders waarschijnlijk wel gekozen voor Murray i.p.v. die zo'n gare fransoos.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:42 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik had Murray dan ook nog even achter de hand gehouden, maar goed. Dus met vandaag er bij dus nog vijf keer kiezen? Dan kan ik ff kijken of ik nog wat aan moet passen om uit te kunnen spelen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:42 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik had Murray dan ook nog even achter de hand gehouden, maar goed. Dus met vandaag er bij dus nog vijf keer kiezen? Dan kan ik ff kijken of ik nog wat aan moet passen om uit te kunnen spelen.
Anders was t bij mij Kohlschreiber geweest. Maar ik blijf toch bij Roddick.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik had anders waarschijnlijk wel gekozen voor Murray i.p.v. die zo'n gare fransoos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |