debbiequote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef debbie_19 het volgende:
ik heb ff alles gelezen
you guys go fuck yourself
schapenhuidje??quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
You see son, when a man loves a woman he likes to give her something we like to call a "Strawberry Shortcake." About that special time he is about to make love juice all over her face, the man delivers a swift blow to the woman's nose, resulting in a flow of blood. This flow of blood, mixed with the flow of the man's special "love juice" makes it look like the female has been indulging in a sloppy strawberry shortcake. This is where the act gets its name of a "Strawberry Shortcake."
![]()
![]()
![]()
nee man das zielig en tenslotte is het al te warm er voorquote:
ik ben geen afvalquote:
nou ja zo bedoelde ik het dus nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben geen avalnaja aan de andere kant wel hé allochtoon=aval
watte??quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:39 schreef Moozzie het volgende:
Godver heeft me oudste kat ook nog last van asbes
Lekker daggie vandaag [ afbeelding ]
Dubbelzijdig hoop ik!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:40 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar wat, naja ik heb me aussie al
afvalquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben geen avalnaja aan de andere kant wel hé allochtoon=aval
Edit: ik bedoel nieuwe Nederlander
die heb ik nog in de kast hangenquote:
Ik had een fuchsiaroze...quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die heb ik nog in de kast hangen
ma ik welquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ja zo bedoelde ik het dus niet
Ohw en hij heeft misschien een schildklier afwijking en er is een kans dat dat als hij geopereerd wordt dat hij het dan niet haaltquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:39 schreef Moozzie het volgende:
Godver heeft me oudste kat ook nog last van asbes
Lekker daggie vandaag [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |