Dat gaat nog druk worden in Joey's sig, als dat zo doorgaat.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:10 schreef Litpho het volgende:
Ze moeten bleek afsteken bij Joeys masculiniteit.
Als ik door je te PM'en ook in je sig kom, dan zou ik het mogelijk overwegen. Zou mij namelijk enorm vereerd voelenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:11 schreef JoeyT het volgende:
Je had mijn sig er dan ook niet voor nodig. Ik wilde het makkelijker voor je maken. En ja het is dus tekenend voor je leescapaciteiten. Begrijp e het nu wel anders PM e me maar.
ik ben zwaar vereerd om de signature van de grootste goedheden op deze aardkloot te mogen staan. Woorden schieten mij te kort, het water staat aan mijn oogranden van emotie. Dat ik dit mee mag maken. Vergeet de ridderorde, vernoemd worden in de signature van het broederschap der JoeyT's is werkelijkwaar het mooiste wat mij in mijn online carriere tot op heden is toe bedeeld.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beter lezen. Kwaak is mn kale poesje. Zie sig and spread the word.
volgens mij gaat het wel goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe gaat het in de praktijk dan? Krijg niet echt het idee dat je vorderingen maakt
Ik ben dan ook enorm jaloers op jequote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ben zwaar vereerd om de signature van de grootste goedheden op deze aardkloot te mogen staan. Woorden schieten mij te kort, het water staat aan mijn oogranden van emotie. Dat ik dit mee mag maken. Vergeet de ridderorde, vernoemd worden in de signature van het broederschap der JoeyT's is werkelijkwaar het mooiste wat mij in mijn online carriere tot op heden is toe bedeeld.
Dank u, dank u voor zoveel goedheid en eer, en speciaal voor jullie![]()
![]()
en
Ja verschrikkelijk man, wat dénkt ze wel niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:07 schreef KudFokker het volgende:
Trouwens nog zoiets over dat meisje
Ik vertelde gisteren dat ik zin had om me vrienden weer te zien, en dat we naar de stad gingen
Toen vroeg ik "ga jij nog naar de stad ? "
Toen vroeg ze "wil je me mee hebben dan ? "
Maar ik bedoel het helemaal niet om haar mee te vragen
Ok, gewoon je levensstijl wat verbeteren, met af en toe een balansdag dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij gaat het wel goed
gister ff wat minder want ik had me toch een kateren dan wil je toch cola en vreselijk voedsel en zo
maar ja een dagje spijbelen moet kunnen anders is het kei kut haha
en missmadness niet echt een dieet of zo hoor gewoon minder slechte dingen eten en meer bewegen
Wat is er met mij? Ben ik inspirerend?quote:
Minstens bij de knieen, ik zou zelfs overwegen om een hoofd amputatie net boven het enkelbot uit te voeren!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk man, wat dénkt ze wel niet.
Reden genoeg om haar bij de knieën af te schieten.
OKquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij gaat het wel goed
gister ff wat minder want ik had me toch een kateren dan wil je toch cola en vreselijk voedsel en zo
maar ja een dagje spijbelen moet kunnen anders is het kei kut haha
en missmadness niet echt een dieet of zo hoor gewoon minder slechte dingen eten en meer bewegen
Bijzonder, ik zou er niet op afkomenquote:
ja maar nu ff wat strenger om even weer op een redelijk gewicht te komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, gewoon je levensstijl wat verbeteren, met af en toe een balansdag dus
het spijt mij, ik moet ook nog even wennen aan mijn nieuwe positie. Maar als het enige geruststelling is, het voelt wel warm in mijn buik na deze daad van goedheid uit het broederschap van de JoeyT'squote:Op donderdag 12 maart 2009 12:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ben dan ook enorm jaloers op je
De zomer komt er weer aanquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar nu ff wat strenger om even weer op een redelijk gewicht te komen
Vrouwen in mn sigquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als ik door je te PM'en ook in je sig kom, dan zou ik het mogelijk overwegen. Zou mij namelijk enorm vereerd voelen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ben zwaar vereerd om de signature van de grootste goedheden op deze aardkloot te mogen staan. Woorden schieten mij te kort, het water staat aan mijn oogranden van emotie. Dat ik dit mee mag maken. Vergeet de ridderorde, vernoemd worden in de signature van het broederschap der JoeyT's is werkelijkwaar het mooiste wat mij in mijn online carriere tot op heden is toe bedeeld.
Dank u, dank u voor zoveel goedheid en eer, en speciaal voor jullie![]()
![]()
en
Ik las "... na deze zaad van goedheid uit het broederschap..."quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het spijt mij, ik moet ook nog even wennen aan mijn nieuwe positie. Maar als het enige geruststelling is, het voelt wel warm in mijn buik na deze daad van goedheid uit het broederschap van de JoeyT's
Ik vind van wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat is er met mij? Ben ik inspirerend?
Vraag me af wie dit heeft toegevoegd?quote:Mensen met een relatie zijn welkom, maar ga niet lopen zeuren dat je vriend/vriendin vreselijk of irritant is, want daar zitten de singles niet op te wachten. Het blijft een topic voor singles
Ben je er weer?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:19 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
OK
[..]
Bijzonder, ik zou er niet op afkomen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vraag me af wie dit heeft toegevoegd?
Staat dat er nu pas in?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vraag me af wie dit heeft toegevoegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |