Dat gaat nog druk worden in Joey's sig, als dat zo doorgaat.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:10 schreef Litpho het volgende:
Ze moeten bleek afsteken bij Joeys masculiniteit.
Als ik door je te PM'en ook in je sig kom, dan zou ik het mogelijk overwegen. Zou mij namelijk enorm vereerd voelenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:11 schreef JoeyT het volgende:
Je had mijn sig er dan ook niet voor nodig. Ik wilde het makkelijker voor je maken. En ja het is dus tekenend voor je leescapaciteiten. Begrijp e het nu wel anders PM e me maar.
ik ben zwaar vereerd om de signature van de grootste goedheden op deze aardkloot te mogen staan. Woorden schieten mij te kort, het water staat aan mijn oogranden van emotie. Dat ik dit mee mag maken. Vergeet de ridderorde, vernoemd worden in de signature van het broederschap der JoeyT's is werkelijkwaar het mooiste wat mij in mijn online carriere tot op heden is toe bedeeld.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beter lezen. Kwaak is mn kale poesje. Zie sig and spread the word.
volgens mij gaat het wel goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe gaat het in de praktijk dan? Krijg niet echt het idee dat je vorderingen maakt
Ik ben dan ook enorm jaloers op jequote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ben zwaar vereerd om de signature van de grootste goedheden op deze aardkloot te mogen staan. Woorden schieten mij te kort, het water staat aan mijn oogranden van emotie. Dat ik dit mee mag maken. Vergeet de ridderorde, vernoemd worden in de signature van het broederschap der JoeyT's is werkelijkwaar het mooiste wat mij in mijn online carriere tot op heden is toe bedeeld.
Dank u, dank u voor zoveel goedheid en eer, en speciaal voor jullie![]()
![]()
en
Ja verschrikkelijk man, wat dénkt ze wel niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:07 schreef KudFokker het volgende:
Trouwens nog zoiets over dat meisje
Ik vertelde gisteren dat ik zin had om me vrienden weer te zien, en dat we naar de stad gingen
Toen vroeg ik "ga jij nog naar de stad ? "
Toen vroeg ze "wil je me mee hebben dan ? "
Maar ik bedoel het helemaal niet om haar mee te vragen
Ok, gewoon je levensstijl wat verbeteren, met af en toe een balansdag dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij gaat het wel goed
gister ff wat minder want ik had me toch een kateren dan wil je toch cola en vreselijk voedsel en zo
maar ja een dagje spijbelen moet kunnen anders is het kei kut haha
en missmadness niet echt een dieet of zo hoor gewoon minder slechte dingen eten en meer bewegen
Wat is er met mij? Ben ik inspirerend?quote:
Minstens bij de knieen, ik zou zelfs overwegen om een hoofd amputatie net boven het enkelbot uit te voeren!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk man, wat dénkt ze wel niet.
Reden genoeg om haar bij de knieën af te schieten.
OKquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij gaat het wel goed
gister ff wat minder want ik had me toch een kateren dan wil je toch cola en vreselijk voedsel en zo
maar ja een dagje spijbelen moet kunnen anders is het kei kut haha
en missmadness niet echt een dieet of zo hoor gewoon minder slechte dingen eten en meer bewegen
Bijzonder, ik zou er niet op afkomenquote:
ja maar nu ff wat strenger om even weer op een redelijk gewicht te komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, gewoon je levensstijl wat verbeteren, met af en toe een balansdag dus
het spijt mij, ik moet ook nog even wennen aan mijn nieuwe positie. Maar als het enige geruststelling is, het voelt wel warm in mijn buik na deze daad van goedheid uit het broederschap van de JoeyT'squote:Op donderdag 12 maart 2009 12:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ben dan ook enorm jaloers op je
De zomer komt er weer aanquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar nu ff wat strenger om even weer op een redelijk gewicht te komen
Vrouwen in mn sigquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als ik door je te PM'en ook in je sig kom, dan zou ik het mogelijk overwegen. Zou mij namelijk enorm vereerd voelen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ben zwaar vereerd om de signature van de grootste goedheden op deze aardkloot te mogen staan. Woorden schieten mij te kort, het water staat aan mijn oogranden van emotie. Dat ik dit mee mag maken. Vergeet de ridderorde, vernoemd worden in de signature van het broederschap der JoeyT's is werkelijkwaar het mooiste wat mij in mijn online carriere tot op heden is toe bedeeld.
Dank u, dank u voor zoveel goedheid en eer, en speciaal voor jullie![]()
![]()
en
Ik las "... na deze zaad van goedheid uit het broederschap..."quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het spijt mij, ik moet ook nog even wennen aan mijn nieuwe positie. Maar als het enige geruststelling is, het voelt wel warm in mijn buik na deze daad van goedheid uit het broederschap van de JoeyT's
Ik vind van wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat is er met mij? Ben ik inspirerend?
Vraag me af wie dit heeft toegevoegd?quote:Mensen met een relatie zijn welkom, maar ga niet lopen zeuren dat je vriend/vriendin vreselijk of irritant is, want daar zitten de singles niet op te wachten. Het blijft een topic voor singles
Ben je er weer?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:19 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
OK
[..]
Bijzonder, ik zou er niet op afkomen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vraag me af wie dit heeft toegevoegd?
Staat dat er nu pas in?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vraag me af wie dit heeft toegevoegd?
Ok, dank je. Denk niet dat iedereen het er mee eens zou zijn...quote:
Idd, wás dat maar zo. Qua roddels enzo, en dat wij singles dan heel snooty gaan roepen dat het single-leven zoveel beter is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:24 schreef JoeyT het volgende:
Heeft er iemand ooit gezeurd over zijn of haar vriend(in)?
Gelukkig boeit het mij vrij weinig wat andere mensen vinden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, dank je. Denk niet dat iedereen het er mee eens zou zijn...
Vast welquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Het was mij nog niet opgevallenquote:
Jawel,quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Nee, mij ook niet, maar ik ben vandaag nog niet veel online geweestquote:
naah.. claustrofobisch he, das niet lekker om dan in een kast te gaan zitten. Ik hou het wel bij mijn lebische gevoelens.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik las "... na deze zaad van goedheid uit het broederschap..."![]()
Dacht dat je uit de kast was gekomen
You can call me MMquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie je nou eigenlijk bent.
Volgens mij heeft alleen Rhu het met enige regelmaat over haar wederhelft, toch?quote:
Ow, dan zal je vast wel eens bot uit de hoek kunnen komen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gelukkig boeit het mij vrij weinig wat andere mensen vinden.
En Q. af en toe...quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft alleen Rhu het met enige regelmaat over haar wederhelft, toch?
MLI??quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik bedoelde van wie je een kloon bent (ja, dat vermoeden heb ik nog steeds).
Nee.quote:
Houdt het spannend tochquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik bedoelde van wie je een kloon bent (ja, dat vermoeden heb ik nog steeds).
Nee.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, dan zal je vast wel eens bot uit de hoek kunnen komen.
Nee, niet MLI.quote:
Nouja, je manier van posten komt me erg bekend voor, op de een of andere manier. Ik kom er wel achter.quote:
Mijn manier van posten? Volg jij alle users hier dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja, je manier van posten komt me erg bekend voor, op de een of andere manier. Ik kom er wel achter.
Nee, je praat er gewoon veel overquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
maar echt klagen over vriendje doe ik niet toch
Ik heb je in ieder geval nog niet horen klagenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij niet. Alleen door laten schemeren dat het een dikzak is die aan de lijn moet doen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
Nee echt klagen niet, maar je vertelt veel over hem, soms ook enigszins negatieve dingen. Dus dat zou nog het dichtste in de buurt komen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
Leest hij eigenlijk mee hier, of weet hij dat je een fervent aanhangster bent van de Singles reeks?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
euh geen ideequote:Op donderdag 12 maart 2009 12:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Leest hij eigenlijk mee hier, of weet hij dat je een fervent aanhangster bent van de Singles reeks?
Dat doen toch wel meerdere die een relatie hebben??quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Leest hij eigenlijk mee hier, of weet hij dat je een fervent aanhangster bent van de Singles reeks?
Aparte conclusie vond ik dat van je. En we hebben het over heksje, die is niet altijd even aardig.quote:
Nee, alleen jou.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:34 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Mijn manier van posten? Volg jij alle users hier dan?
Liefie_ Liefie_ Liefie_ Liefie_quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euh geen idee
beide niet
hij weet mn username en zo en we gebruiken de zelfde laptop waar fok nog wel eens op open staat dus het zou zomaar kunnen
maar ik gok dat het hem te weinig interreseert haha
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat doen toch wel meerdere die een relatie hebben??
Ah zo.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Dat klopt, maar vind het Rhu geval iets anders. Daar is het voornamelijk eenzijdig verkeer, daarom ook de vraag of de ander het weet. Zou mij enigszins raar overkomen, als ik er als partner geen weet van heb, ze het nooit heeft gezegd en ik ineens een PH zou tegenkomen met allemaal single topics.
Zo van "wil je graag weer single zijn, of verlang je terug naar dat leventje"
OK, ik ken d'r niet zo goed...quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Aparte conclusie vond ik dat van je. En we hebben het over heksje, die is niet altijd even aardig.
Als er iets is wat ik snel gemerkt heb, is het wel datquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Dat klopt, maar vind het Rhu geval iets anders. Daar is het voornamelijk eenzijdig verkeer, daarom ook de vraag of de ander het weet. Zou mij enigszins raar overkomen, als ik er als partner geen weet van heb, ze het nooit heeft gezegd en ik ineens een PH zou tegenkomen met allemaal single topics.
Hooiquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat doen toch wel meerdere die een relatie hebben??
Hoi Civillian.![]()
Nee joh, Liefie_ postte hier al jaren voordat ze een relatie kreegquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Je kunt sowieso altijd bot uit de hoek komen, ookal geef je wel om de mening van anderen. Of je komt genuanceerd over als je je niks aantrekt van de meningen van anderen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
OK, ik ken d'r niet zo goed...En apart, als je je geen mening aantrekt van anderen, lijkt me dat opmerkingen ook wel eens bot uit de hoek kunnen komen. Is dat zo apart?
dat klopt, ik gaf antwoord op jouw vraag en het antwoord op die vraag was gebaseerd met de kennis die ik op dat moment had en niet met de kennis die ik nu heb. Anders had ik de vraag niet hoeven stellen, als ik deze kennis reeds had.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah zo.Maar dat is nu dus ook al duidelijk, ze vertelde al dat het vaak open staat en hij dus het zo kan lezen.
Jaja. Tis goed Ado.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat klopt, ik gaf antwoord op jouw vraag en het antwoord op die vraag was gebaseerd met de kennis die ik op dat moment had en niet met de kennis die ik nu heb. Anders had ik de vraag niet hoeven stellen, als ik deze kennis reeds had.
Dus, als iemand bot uit de hoek komt, komt dat omdat die ander interesse in je heeft, want anders zou het die persoon geen zak uitmaken?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Je kunt sowieso altijd bot uit de hoek komen, ookal geef je wel om de mening van anderen. Of je komt genuanceerd over als je je niks aantrekt van de meningen van anderen.
En ze wordt behandeld als een prinsesquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik snel gemerkt heb, is het wel datrhu
betrouwbaar is.
Zo, kan ie dit ook meteen lezen. Maak je geen zorgen, jongen!
Uiteraard.Vieze homo die je bentquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus, als iemand bot uit de hoek komt, komt dat omdat die ander interesse in je heeft, want anders zou het die persoon geen zak uitmaken?
Nee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus, als iemand bot uit de hoek komt, komt dat omdat die ander interesse in je heeft, want anders zou het die persoon geen zak uitmaken?
Hoiquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen hooi? Dan zijn we snel uitgekletst.
Welke connectie heeft dit met vies en met homo?quote:
Die 5 PM's? Right.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Alweer PM'en?? Mijn inbox moet nog bijkomen van je vorige bombardement!
Ok, dus iedereen kan bot reageren, zonder dat je daar ook maar iets aan kan vastknopen wat dat zegt over die ander en feitelijk weet je dan dus nog niks, waar zoiets vandaan komt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee.
Ik zeg dat wel of niet bot reageren niks zegt over of diegene zich wel of niet iets aantrekt van andere meningen. Los van iemand geinteresseerd is of niet, maar gewoon algemeen.
Met bot en opmerking.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Welke connectie heeft dit met vies en met homo?
dawgstar! Makker!quote:
Ik voorzie dat jij binnen afzienbare tijd in het illustere gezelschap van Joey's sig wordt opgenomen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:55 schreef Adolecens het volgende:
Welke connectie heeft dit met vies en met homo?
Je hebt ze geteld?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Die 5 PM's? Right.
Doe nou maar gewoon.
En ik voorie dat dat niet het geval zal zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik voorzie dat jij binnen afzienbare tijd in het illustere gezelschap van Joey's sig wordt opgenomen.
Ja gister nog even. Straks weer.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
dawgstar! Makker!
Hoe is het? Weer flink gegamed?
Waarom vinden vrouwen zichzelf altijd zo'n sterke persoonlijkheid waar dominante mannen zi h op stuk zullen bijten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:59 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Je hebt ze geteld?![]()
En ik houd niet zo van dominante mannen... daar krijg ik alleen maar ruzie mee
Het ontgaat mij totaal...quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met bot en opmerking.
Edit: Met bot en hoek bedoel ik![]()
Iemand heeft de wiki weer verklootquote:
Ik heb een paar keer relaties gehad met mannen die dachten mij wel de baas te kunnen en dat heeft nog nooit gewerkt. Ik ben zelf ook best wel dominant en geen meisje-meisje, als een man mij met die instelling benaderd dat begin ik te gruwelen en ben ik er alleen nog maar op uit om hem klein te krijgen. Wat me overigens ook vrij snel lukt. En dan heb ik mijn bevestiging weer en kan ik verder naar het volgende lammetjequote:Op donderdag 12 maart 2009 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom vinden vrouwen zichzelf altijd zo'n sterke persoonlijkheid waar dominante mannen zi h op stuk zullen bijten?
En wáárom valt dit altijd zo mee? (of 'tegen', 't is maar hoe je dat ziet.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |