Dat gaat nog druk worden in Joey's sig, als dat zo doorgaat.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:10 schreef Litpho het volgende:
Ze moeten bleek afsteken bij Joeys masculiniteit.
Als ik door je te PM'en ook in je sig kom, dan zou ik het mogelijk overwegen. Zou mij namelijk enorm vereerd voelenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:11 schreef JoeyT het volgende:
Je had mijn sig er dan ook niet voor nodig. Ik wilde het makkelijker voor je maken. En ja het is dus tekenend voor je leescapaciteiten. Begrijp e het nu wel anders PM e me maar.
ik ben zwaar vereerd om de signature van de grootste goedheden op deze aardkloot te mogen staan. Woorden schieten mij te kort, het water staat aan mijn oogranden van emotie. Dat ik dit mee mag maken. Vergeet de ridderorde, vernoemd worden in de signature van het broederschap der JoeyT's is werkelijkwaar het mooiste wat mij in mijn online carriere tot op heden is toe bedeeld.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beter lezen. Kwaak is mn kale poesje. Zie sig and spread the word.
volgens mij gaat het wel goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe gaat het in de praktijk dan? Krijg niet echt het idee dat je vorderingen maakt
Ik ben dan ook enorm jaloers op jequote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ben zwaar vereerd om de signature van de grootste goedheden op deze aardkloot te mogen staan. Woorden schieten mij te kort, het water staat aan mijn oogranden van emotie. Dat ik dit mee mag maken. Vergeet de ridderorde, vernoemd worden in de signature van het broederschap der JoeyT's is werkelijkwaar het mooiste wat mij in mijn online carriere tot op heden is toe bedeeld.
Dank u, dank u voor zoveel goedheid en eer, en speciaal voor jullie![]()
![]()
en
Ja verschrikkelijk man, wat dénkt ze wel niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:07 schreef KudFokker het volgende:
Trouwens nog zoiets over dat meisje
Ik vertelde gisteren dat ik zin had om me vrienden weer te zien, en dat we naar de stad gingen
Toen vroeg ik "ga jij nog naar de stad ? "
Toen vroeg ze "wil je me mee hebben dan ? "
Maar ik bedoel het helemaal niet om haar mee te vragen
Ok, gewoon je levensstijl wat verbeteren, met af en toe een balansdag dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij gaat het wel goed
gister ff wat minder want ik had me toch een kateren dan wil je toch cola en vreselijk voedsel en zo
maar ja een dagje spijbelen moet kunnen anders is het kei kut haha
en missmadness niet echt een dieet of zo hoor gewoon minder slechte dingen eten en meer bewegen
Wat is er met mij? Ben ik inspirerend?quote:
Minstens bij de knieen, ik zou zelfs overwegen om een hoofd amputatie net boven het enkelbot uit te voeren!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk man, wat dénkt ze wel niet.
Reden genoeg om haar bij de knieën af te schieten.
OKquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij gaat het wel goed
gister ff wat minder want ik had me toch een kateren dan wil je toch cola en vreselijk voedsel en zo
maar ja een dagje spijbelen moet kunnen anders is het kei kut haha
en missmadness niet echt een dieet of zo hoor gewoon minder slechte dingen eten en meer bewegen
Bijzonder, ik zou er niet op afkomenquote:
ja maar nu ff wat strenger om even weer op een redelijk gewicht te komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, gewoon je levensstijl wat verbeteren, met af en toe een balansdag dus
het spijt mij, ik moet ook nog even wennen aan mijn nieuwe positie. Maar als het enige geruststelling is, het voelt wel warm in mijn buik na deze daad van goedheid uit het broederschap van de JoeyT'squote:Op donderdag 12 maart 2009 12:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ben dan ook enorm jaloers op je
De zomer komt er weer aanquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar nu ff wat strenger om even weer op een redelijk gewicht te komen
Vrouwen in mn sigquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als ik door je te PM'en ook in je sig kom, dan zou ik het mogelijk overwegen. Zou mij namelijk enorm vereerd voelen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ben zwaar vereerd om de signature van de grootste goedheden op deze aardkloot te mogen staan. Woorden schieten mij te kort, het water staat aan mijn oogranden van emotie. Dat ik dit mee mag maken. Vergeet de ridderorde, vernoemd worden in de signature van het broederschap der JoeyT's is werkelijkwaar het mooiste wat mij in mijn online carriere tot op heden is toe bedeeld.
Dank u, dank u voor zoveel goedheid en eer, en speciaal voor jullie![]()
![]()
en
Ik las "... na deze zaad van goedheid uit het broederschap..."quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het spijt mij, ik moet ook nog even wennen aan mijn nieuwe positie. Maar als het enige geruststelling is, het voelt wel warm in mijn buik na deze daad van goedheid uit het broederschap van de JoeyT's
Ik vind van wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat is er met mij? Ben ik inspirerend?
Vraag me af wie dit heeft toegevoegd?quote:Mensen met een relatie zijn welkom, maar ga niet lopen zeuren dat je vriend/vriendin vreselijk of irritant is, want daar zitten de singles niet op te wachten. Het blijft een topic voor singles
Ben je er weer?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:19 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
OK
[..]
Bijzonder, ik zou er niet op afkomen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vraag me af wie dit heeft toegevoegd?
Staat dat er nu pas in?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vraag me af wie dit heeft toegevoegd?
Ok, dank je. Denk niet dat iedereen het er mee eens zou zijn...quote:
Idd, wás dat maar zo. Qua roddels enzo, en dat wij singles dan heel snooty gaan roepen dat het single-leven zoveel beter is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:24 schreef JoeyT het volgende:
Heeft er iemand ooit gezeurd over zijn of haar vriend(in)?
Gelukkig boeit het mij vrij weinig wat andere mensen vinden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, dank je. Denk niet dat iedereen het er mee eens zou zijn...
Vast welquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Het was mij nog niet opgevallenquote:
Jawel,quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Nee, mij ook niet, maar ik ben vandaag nog niet veel online geweestquote:
naah.. claustrofobisch he, das niet lekker om dan in een kast te gaan zitten. Ik hou het wel bij mijn lebische gevoelens.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik las "... na deze zaad van goedheid uit het broederschap..."![]()
Dacht dat je uit de kast was gekomen
You can call me MMquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie je nou eigenlijk bent.
Volgens mij heeft alleen Rhu het met enige regelmaat over haar wederhelft, toch?quote:
Ow, dan zal je vast wel eens bot uit de hoek kunnen komen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gelukkig boeit het mij vrij weinig wat andere mensen vinden.
En Q. af en toe...quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft alleen Rhu het met enige regelmaat over haar wederhelft, toch?
MLI??quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik bedoelde van wie je een kloon bent (ja, dat vermoeden heb ik nog steeds).
Nee.quote:
Houdt het spannend tochquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik bedoelde van wie je een kloon bent (ja, dat vermoeden heb ik nog steeds).
Nee.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, dan zal je vast wel eens bot uit de hoek kunnen komen.
Nee, niet MLI.quote:
Nouja, je manier van posten komt me erg bekend voor, op de een of andere manier. Ik kom er wel achter.quote:
Mijn manier van posten? Volg jij alle users hier dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja, je manier van posten komt me erg bekend voor, op de een of andere manier. Ik kom er wel achter.
Nee, je praat er gewoon veel overquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
maar echt klagen over vriendje doe ik niet toch
Ik heb je in ieder geval nog niet horen klagenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij niet. Alleen door laten schemeren dat het een dikzak is die aan de lijn moet doen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
Nee echt klagen niet, maar je vertelt veel over hem, soms ook enigszins negatieve dingen. Dus dat zou nog het dichtste in de buurt komen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
Leest hij eigenlijk mee hier, of weet hij dat je een fervent aanhangster bent van de Singles reeks?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
euh geen ideequote:Op donderdag 12 maart 2009 12:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Leest hij eigenlijk mee hier, of weet hij dat je een fervent aanhangster bent van de Singles reeks?
Dat doen toch wel meerdere die een relatie hebben??quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Leest hij eigenlijk mee hier, of weet hij dat je een fervent aanhangster bent van de Singles reeks?
Aparte conclusie vond ik dat van je. En we hebben het over heksje, die is niet altijd even aardig.quote:
Nee, alleen jou.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:34 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Mijn manier van posten? Volg jij alle users hier dan?
Liefie_ Liefie_ Liefie_ Liefie_quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euh geen idee
beide niet
hij weet mn username en zo en we gebruiken de zelfde laptop waar fok nog wel eens op open staat dus het zou zomaar kunnen
maar ik gok dat het hem te weinig interreseert haha
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat doen toch wel meerdere die een relatie hebben??
Ah zo.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Dat klopt, maar vind het Rhu geval iets anders. Daar is het voornamelijk eenzijdig verkeer, daarom ook de vraag of de ander het weet. Zou mij enigszins raar overkomen, als ik er als partner geen weet van heb, ze het nooit heeft gezegd en ik ineens een PH zou tegenkomen met allemaal single topics.
Zo van "wil je graag weer single zijn, of verlang je terug naar dat leventje"
OK, ik ken d'r niet zo goed...quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Aparte conclusie vond ik dat van je. En we hebben het over heksje, die is niet altijd even aardig.
Als er iets is wat ik snel gemerkt heb, is het wel datquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Dat klopt, maar vind het Rhu geval iets anders. Daar is het voornamelijk eenzijdig verkeer, daarom ook de vraag of de ander het weet. Zou mij enigszins raar overkomen, als ik er als partner geen weet van heb, ze het nooit heeft gezegd en ik ineens een PH zou tegenkomen met allemaal single topics.
Hooiquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat doen toch wel meerdere die een relatie hebben??
Hoi Civillian.![]()
Nee joh, Liefie_ postte hier al jaren voordat ze een relatie kreegquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Je kunt sowieso altijd bot uit de hoek komen, ookal geef je wel om de mening van anderen. Of je komt genuanceerd over als je je niks aantrekt van de meningen van anderen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
OK, ik ken d'r niet zo goed...En apart, als je je geen mening aantrekt van anderen, lijkt me dat opmerkingen ook wel eens bot uit de hoek kunnen komen. Is dat zo apart?
dat klopt, ik gaf antwoord op jouw vraag en het antwoord op die vraag was gebaseerd met de kennis die ik op dat moment had en niet met de kennis die ik nu heb. Anders had ik de vraag niet hoeven stellen, als ik deze kennis reeds had.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah zo.Maar dat is nu dus ook al duidelijk, ze vertelde al dat het vaak open staat en hij dus het zo kan lezen.
Jaja. Tis goed Ado.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat klopt, ik gaf antwoord op jouw vraag en het antwoord op die vraag was gebaseerd met de kennis die ik op dat moment had en niet met de kennis die ik nu heb. Anders had ik de vraag niet hoeven stellen, als ik deze kennis reeds had.
Dus, als iemand bot uit de hoek komt, komt dat omdat die ander interesse in je heeft, want anders zou het die persoon geen zak uitmaken?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Je kunt sowieso altijd bot uit de hoek komen, ookal geef je wel om de mening van anderen. Of je komt genuanceerd over als je je niks aantrekt van de meningen van anderen.
En ze wordt behandeld als een prinsesquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik snel gemerkt heb, is het wel datrhu
betrouwbaar is.
Zo, kan ie dit ook meteen lezen. Maak je geen zorgen, jongen!
Uiteraard.Vieze homo die je bentquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus, als iemand bot uit de hoek komt, komt dat omdat die ander interesse in je heeft, want anders zou het die persoon geen zak uitmaken?
Nee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus, als iemand bot uit de hoek komt, komt dat omdat die ander interesse in je heeft, want anders zou het die persoon geen zak uitmaken?
Hoiquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen hooi? Dan zijn we snel uitgekletst.
Welke connectie heeft dit met vies en met homo?quote:
Die 5 PM's? Right.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Alweer PM'en?? Mijn inbox moet nog bijkomen van je vorige bombardement!
Ok, dus iedereen kan bot reageren, zonder dat je daar ook maar iets aan kan vastknopen wat dat zegt over die ander en feitelijk weet je dan dus nog niks, waar zoiets vandaan komt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee.
Ik zeg dat wel of niet bot reageren niks zegt over of diegene zich wel of niet iets aantrekt van andere meningen. Los van iemand geinteresseerd is of niet, maar gewoon algemeen.
Met bot en opmerking.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Welke connectie heeft dit met vies en met homo?
dawgstar! Makker!quote:
Ik voorzie dat jij binnen afzienbare tijd in het illustere gezelschap van Joey's sig wordt opgenomen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:55 schreef Adolecens het volgende:
Welke connectie heeft dit met vies en met homo?
Je hebt ze geteld?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Die 5 PM's? Right.
Doe nou maar gewoon.
En ik voorie dat dat niet het geval zal zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik voorzie dat jij binnen afzienbare tijd in het illustere gezelschap van Joey's sig wordt opgenomen.
Ja gister nog even. Straks weer.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
dawgstar! Makker!
Hoe is het? Weer flink gegamed?
Waarom vinden vrouwen zichzelf altijd zo'n sterke persoonlijkheid waar dominante mannen zi h op stuk zullen bijten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:59 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Je hebt ze geteld?![]()
En ik houd niet zo van dominante mannen... daar krijg ik alleen maar ruzie mee
Het ontgaat mij totaal...quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met bot en opmerking.
Edit: Met bot en hoek bedoel ik![]()
Iemand heeft de wiki weer verklootquote:
Ik heb een paar keer relaties gehad met mannen die dachten mij wel de baas te kunnen en dat heeft nog nooit gewerkt. Ik ben zelf ook best wel dominant en geen meisje-meisje, als een man mij met die instelling benaderd dat begin ik te gruwelen en ben ik er alleen nog maar op uit om hem klein te krijgen. Wat me overigens ook vrij snel lukt. En dan heb ik mijn bevestiging weer en kan ik verder naar het volgende lammetjequote:Op donderdag 12 maart 2009 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom vinden vrouwen zichzelf altijd zo'n sterke persoonlijkheid waar dominante mannen zi h op stuk zullen bijten?
En wáárom valt dit altijd zo mee? (of 'tegen', 't is maar hoe je dat ziet.)
Rustig, 1 iemand op bezoek gehad. Voor de rest niet veel gedaan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja gister nog even. Straks weer.![]()
Hoe was je verjaardag? Nog wat gedaan, of dat niet?
Op vakantiequote:
Geneukt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rustig, 1 iemand op bezoek gehad. Voor de rest niet veel gedaan.
Ik dacht blijf lekker wegquote:
Precies. De wondere wereld die het internet heet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, dus iedereen kan bot reageren, zonder dat je daar ook maar iets aan kan vastknopen wat dat zegt over die ander en feitelijk weet je dan dus nog niks, waar zoiets vandaan komt?
Godverquote:
Nooit zonder reden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, dan zal je vast wel eens bot uit de hoek kunnen komen.
Ow, dat is alleen zo met internetquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Precies. De wondere wereld die het internet heet.
Goed geslapen?quote:
Ja, daar ging het toch ook over?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, dat is alleen zo met internet
Haha.. Hoe ist?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen hooi? Dan zijn we snel uitgekletst.
Nou ja, ik heb ook nog een leven náást internet en wilde even weten of ik er wat aan had in het echte leven. Hier boeit het me niet zoveelquote:
Dan nog. Ik reageer ook weleens bot, omdat ik mijn dag niet heb, geen zin heb om ergens op in te gaan, diegene vind zeuren, slappe koffie gehad, etc etc. Dat zegt toch niks?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook nog een leven náást internet en wilde even weten of ik er wat aan had in het echte leven. Hier boeit het me niet zoveel
Never mind, we houden er over opquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan nog. Ik reageer ook weleens bot, omdat ik mijn dag niet heb, geen zin heb om ergens op in te gaan, diegene vind zeuren, slappe koffie gehad, etc etc. Dat zegt toch niks?
Ik volg je even niet denk ik.
Zie je wel, ik wist wel dat je niet leuk bentquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan nog. Ik reageer ook weleens bot, omdat ik mijn dag niet heb, geen zin heb om ergens op in te gaan, diegene vind zeuren, slappe koffie gehad, etc etc. Dat zegt toch niks?
Ik volg je even niet denk ik.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:16 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Zie je wel, ik wist wel dat je niet leuk bent
Dat is jouw associatie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:16 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Zie je wel, ik wist wel dat je niet leuk bent
Een relatie met jou lijkt mij één grote droom.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:04 schreef Miss-Madness het volgende:
Ik heb een paar keer relaties gehad met mannen die dachten mij wel de baas te kunnen en dat heeft nog nooit gewerkt. Ik ben zelf ook best wel dominant en geen meisje-meisje, als een man mij met die instelling benaderd dat begin ik te gruwelen en ben ik er alleen nog maar op uit om hem klein te krijgen. Wat me overigens ook vrij snel lukt. En dan heb ik mijn bevestiging weer en kan ik verder naar het volgende lammetje
Nee.quote:
Ik heb gewoon gelijk, geef nou maar toe, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Never mind, we houden er over op
Ik ben snel met conclusies, scheelt kostbare tijdquote:
Een droom ja!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Een relatie met jou lijkt mij één grote droom.
Een natte droom?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Een relatie met jou lijkt mij één grote droom.
Góddank.quote:
Omdat ik me iedere avond in slaap zou huilen? Zou kunnen, zou kunnen.quote:
Damn... Zou niet weten wanneer ik voor het laatst op mijn verjaardag sex heb gehad.. Lijkt me wel een tof cadeauquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee.
Het was een gewone vriend en bovendien een vent.
En je denkt dat je met die "conclusie" mij meteen klein hebt gekregen? Of wil je gewoon rellen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:19 schreef Miss-Madness het volgende:
Ik ben snel met conclusies, scheelt kostbare tijd![]()
Een waar woordquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:19 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ik ben snel met conclusies, scheelt kostbare tijd
Wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Damn... Zou niet weten wanneer ik voor het laatst op mijn verjaardag sex heb gehad.. Lijkt me wel een tof cadeau
Nee hoor, ik wilde je niet klein krijgen, denegerend doen of anderzinds beledigenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:21 schreef dawg het volgende:
[..]
En je denkt dat je met die "conclusie" mij meteen klein hebt gekregen? Of wil je gewoon rellen?
Daarom heb je bij voorbaat al ongelijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk, geef nou maar toe, hebben we dat ook weer gehad.
/JoeyT
Ik zei dat ik me vrij weinig aan trek van anderen. Dat is wat anders dan helemaal niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
OK, ik ken d'r niet zo goed...En apart, als je je geen mening aantrekt van anderen, lijkt me dat opmerkingen ook wel eens bot uit de hoek kunnen komen. Is dat zo apart?
Jammer. Ik denk dat ik het bijna weet trouwens.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:22 schreef Miss-Madness het volgende:
Nee hoor, ik wilde je niet klein krijgen, denegerend doen of anderzinds beledigen
Gelukkig ben ik Joe niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom heb je bij voorbaat al ongelijk
En bedankt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:12 schreef Civilian het volgende:
[..]
Haha.. Hoe ist?Lang niet gesproken enzo
ow wacht.. volgens mij nog helemaal niet?
Klopt, je hebt gelijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zei dat ik me vrij weinig aan trek van anderen. Dat is wat anders dan helemaal niet.
Dat zei je de vorige keer ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Jammer. Ik denk dat ik het bijna weet trouwens.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Damn... Zou niet weten wanneer ik voor het laatst op mijn verjaardag sex heb gehad.. Lijkt me wel een tof cadeau
Dat duurt nog erg lang! Kan nog van alles gebeuren in de tussentijdquote:
Ik heb betere nachten gehadquote:
\quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk, geef nou maar toe, hebben we dat ook weer gehad.
/JoeyT
Twee jaar is best lang geleden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik geloof ik 2 jaar teruggeweldig kado
![]()
Ok, ik houd wel van kadootjes, inpakken en uitpakken en blije gezichtjes zien enzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat duurt nog erg lang! Kan nog van alles gebeuren in de tussentijd
Ik kan me niet herinneren wanneer ik geen sex op mijn verjaardag heb gekregen. Ik gok op 11 jaar geledenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dat is iets om trots op te zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
\
Ik doe niet aan dit soort zinnetjes. Ik discussieer door totdat de ander gek wordt.
Voor mij nog langer terug vrees ikquote:
Misschien als ik de verpakking aanschouw mijn beeld dermate bijdraait dat ik de rest van de visite de deur uitstuur en het mooiste cadeau van de dag uit ga pakken, maar ergens heb ik het idee dat ik de visite liever laat zittenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:29 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ok, ik houd wel van kadootjes, inpakken en uitpakken en blije gezichtjes zien enzo
Ik kom er over 10 jaar eens bij je op terug, goed?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Soms heeft een slechte nacht ook een functie, al komt het je rust dan niet ten goede.
Heb ik niet over nagedacht. Zeg jij het maar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dat is iets om trots op te zijn![]()
[..]
Auw! Die zitquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien als ik de verpakking aanschouw mijn beeld dermate bijdraait dat ik de rest van de visite de deur uitstuur en het mooiste cadeau van de dag uit ga pakken, maar ergens heb ik het idee dat ik de visite liever laat zitten
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En bedankt.![]()
Laat maar als je het toch al zo snel vergeet.
Het feit dat je er niet over nadenkt zegt voor mij al genoegquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb ik niet over nagedacht. Zeg jij het maar.
Misschien...quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je had het kunnen regelen natuurlijk.
Ik heb het toch maar goed zeg.
Sorry meid, ik ben ook snel in conclusiesquote:
Daarnet even.. vond het wel effe lachen over dat daten. Verder volg ik het bar weinigquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat.Je lurkt dus wel lekker mee.
Dan ben ik al dood.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kom er over 10 jaar eens bij je op terug, goed?
Op FOK! is dat zonde van je tijd. Verder is het ook niet nodig hier.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het feit dat je er niet over nadenkt zegt voor mij al genoeg
O poos terug, je was naar de onzin meet geweest en sprak er hier over met Tijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef Civilian het volgende:
[..]M'n geheugen is echt een zeef hoor. Help me remember plz?
Duidelijk, recht voor z'n raap, die was hard zeg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:38 schreef Adolecens het volgende:
Misschien...![]()
[..]
Sorry meid, ik ben ook snel in conclusies
Dat gesprek je was wel vermakelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarnet even.. vond het wel effe lachen over dat daten. Verder volg ik het bar weinig
Dat weet ik nog wel geloof ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O poos terug, je was naar de onzin meet geweest en sprak er hier over met Tijn.
Sinds wanneer moeten we hier fluwelen handschoentjes dragen? Ik kan een portie eerlijkheid wel waarderenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:40 schreef Bengeltje het volgende:
Duidelijk, recht voor z'n raap, die was hard zeg.
Over pessimistisch denken gesproken zeg...quote:
Ik houd niet van mannen met een stoppelbaardjequote:Op donderdag 12 maart 2009 13:41 schreef JoeyT het volgende:
Ik kom er niet uit
http://www.suitsupply.nl/#/collection/fashion/P2365/
Aan het werk beetje vandaag. Doe al iets meer dan gisterquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat gesprek je was wel vermakelijk.![]()
Wat ben je nog aan het doen.
Oeh eerlijkheid. Waarom ben je op jouw leeftijd nog/weer vrijgezel?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten we hier fluwelen handschoentjes dragen? Ik kan een portie eerlijkheid wel waarderen
Ik denk nummer 14. Die heeft dan ook geen stoppelbaard.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ik houd niet van mannen met een stoppelbaardje
Een beetje tact zou wel fijn zijn en misschien ben ik wel erg mooi in verpakkingsmateriaal!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten we hier fluwelen handschoentjes dragen? Ik kan een portie eerlijkheid wel waarderen
Ga je nog vertellen van wie je een kloon bent, kick je er op als we er naar blijven gokken of kunnen we je tot die tijd gewoon negeren?quote:
Ja hequote:
En nu verlies je je geloofwaardigheidquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:45 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Een beetje tact zou wel fijn zijn en misschien ben ik wel erg mooi in verpakkingsmateriaal!
Voor tact zit je hier verkeerd. En ik vind het best zielig als je jezelf moet verkopen door te zeggen dat je wél mooi zou kúnnen zijn in verpakkingsmateriaal.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:45 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Een beetje tact zou wel fijn zijn en misschien ben ik wel erg mooi in verpakkingsmateriaal!
Je weet dat verpakkingsmateriaal na het uitpakken meteen in de vuilnisbak gegooid wordt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:45 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Verkeerd gelezenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je weet dat verpakkingsmateriaal na het uitpakken meteen in de vuilnisbak gegooid wordt?
Ik bewaar het cadeautje dat er in zit wel hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je weet dat verpakkingsmateriaal na het uitpakken meteen in de vuilnisbak gegooid wordt?
De halve reeks bestaat uit klonen van mij en als er dan gegokt werd was het verkeerdquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:49 schreef Adolecens het volgende:
Toch grappig, dit account van mij is ook ooit begonnen als kloon en daar heeft nog nooit iemand naar gevraagd of een heksenjacht naar gestart
Sinds wanneer moeten dingen zo hard gezegd worden als het ook subtiel gedaan kan worden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je wil als nog een heksenjacht? Voel je je tekort gedaan of ben je het nu aan het opnemen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:49 schreef Adolecens het volgende:
Toch grappig, dit account van mij is ook ooit begonnen als kloon en daar heeft nog nooit iemand naar gevraagd of een heksenjacht naar gestart
Zie post boven jequote:Op donderdag 12 maart 2009 13:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik bewaar het cadeautje dat er in zit wel hoor.
Het was een constatering, niks meer, niks minder.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je wil als nog een heksenjacht? Voel je je tekort gedaan of ben je het nu aan het opnemen?
Wat is je punt?
Ik ben ook aan het werk ondertussen, maar denk anders dan jij bedoelt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aan het werk beetje vandaag. Doe al iets meer dan gister![]()
En hoe ist met jou?
Ja.quote:
Leugenaar, jij wou er niets over zeggen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:49 schreef Adolecens het volgende:
Vertel eens wanneer ben je jarig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:54 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik wil dit jaar ook seks op mijn verjaardag.eens zien op welke dag dat valt.
Ik heb soms geen zin om te ontdekken of subtiel aankomt en hoe grote plaat iemand voor zijn kop heeft. Vandaag is geloof ik zo'n dagquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten dingen zo hard gezegd worden als het ook subtiel gedaan kan worden?
Die hardheid heb je idd bij sommige mensen wel nodig.
Ongesteld of gewoon de overgang?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je wil als nog een heksenjacht? Voel je je tekort gedaan of ben je het nu aan het opnemen?
Wat is je punt?
Ok, just checkingquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het was een constatering, niks meer, niks minder.
Ach werk is werkquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:54 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben ook aan het werk ondertussen, maar denk anders dan jij bedoelt.![]()
Vandaag eens een goede dag, dus lekker veel doen. Hopelijk heb ik er morgen geen spijt van.
Dat heb ik ook wel vaker. Vroeger noemde ze me koud en afstandelijk. Altijd mijn woordje klaar, boeidequote:Op donderdag 12 maart 2009 13:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb soms geen zin om te ontdekken of subtiel aankomt en hoe grote plaat iemand voor zijn kop heeft. Vandaag is geloof ik zo'n dag
quote:
Zolang je tijdens je werk kan FOK!en zal er van overbelasting geen sprake zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach werk is werk
Ik hoop het ook voor je.. heb je het miss wel gedaan maar je moet natuurlijk niks overbelasten enzo.
Allebei + verkeerde been uit bed gestapt, mijn man heeft me verlaten en de kinderen achter gelaten, mijn schoonmoeder zit te zeiken, ik vind mezelf te dik en te lelijk, de hond heeft zojuist tegen de kast aan zitten pissen en ga zo maar doorquote:
True en toch ben ik blij als ik de 23e weer iets buiten de deur kan doen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach werk is werk
Ik hoop het ook voor je.. heb je het miss wel gedaan maar je moet natuurlijk niks overbelasten enzo.
Je vergeet dat je oud bent.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Allebei + verkeerde been uit bed gestapt, mijn man heeft me verlaten en de kinderen achter gelaten, mijn schoonmoeder zit te zeiken, ik vind mezelf te dik en te lelijk, de hond heeft zojuist tegen de kast aan zitten pissen en ga zo maar door
Hoe kan je nog een schoonmoeder hebben als je man je verlaten heeft?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Allebei + verkeerde been uit bed gestapt, mijn man heeft me verlaten en de kinderen achter gelaten, mijn schoonmoeder zit te zeiken, ik vind mezelf te dik en te lelijk, de hond heeft zojuist tegen de kast aan zitten pissen en ga zo maar door
Ik had het niet over mijn werkquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zolang je tijdens je werk kan FOK!en zal er van overbelasting geen sprake zijn.![]()
Oja mijn toekomstig werknemers worden ontslagen als ze tijdens werktijd FOK!en.
Ze zijn nog niet gescheiden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe kan je nog een schoonmoeder hebben als je man je verlaten heeft?
Het grappige is dat ik pas isnds kort zo ben. Heb me eerst 30 jaar lopen opvreten omdat ik altijd graag tactvol wilde zijn en mensen niet wilde kwetsen, tot dat ik erachter kwam dat juist hard en niet tactvol soms echt wel helpt. Met een botte bijl kom je namelijk niet door een boom heen... ow wacht die is dubbel grappigquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel vaker. Vroeger noemde ze me koud en afstandelijk. Altijd mijn woordje klaar, boeide
niet of ik iemand de grond in boorde.Vond dat voor mezelf niet zo'n goede eigenschap.
Maak er nog wel gebruik van natuurlijk, bij die mensen met een dikke eik voor hun kop.
Ok dan geldt alleen de tweede opmerkingquote:
Dan ga ik met je mee hopenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True en toch ben ik blij als ik de 23e weer iets buiten de deur kan doen.![]()
Je bent nu op je stage plek of thuis?
Helaas merk ik morgen pas of ik te ver ben gegaan.
Soms kan eerlijkheid hard en niet tactvol overkomen, maar is het wel noodzakelijk. Niets mis mee dus. Maar vaak is eerlijkheid gewoon niet nodig en kan je doorgaan met leven zonder er iets van aan te trekken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik pas isnds kort zo ben. Heb me eerst 30 jaar lopen opvreten omdat ik altijd graag tactvol wilde zijn en mensen niet wilde kwetsen, tot dat ik erachter kwam dat juist hard en niet tactvol soms echt wel helpt. Met een botte bijl kom je namelijk niet door een boom heen... ow wacht die is dubbel grappig
Ik dacht trouwens dat het een grapje was.quote:
Over eerlijkheid gesproken... Ben jij ook ongesteld? Chronisch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Soms kan eerlijkheid hard en niet tactvol overkomen, maar is het wel noodzakelijk. Niets mis mee dus. Maar vaak is eerlijkheid gewoon niet nodig en kan je doorgaan met leven zonder er iets van aan te trekken.
Wie is Odol?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat het een grapje was.![]()
Succes. Oja Odol heeft opvallend veel met vrouwen die kinderen hebben. Wat zal de theorie hierachter zijn.
Ik denk dat ik HH ook beter in d'r verpakking kan laten zitten en ze haarzelf ook niet aanbiedt als een verjaardagscadeauquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Succes. Oja Odol heeft opvallend veel met vrouwen die kinderen hebben. Wat zal de theorie hierachter zijn.
Zelden, maar komt wel eens voorquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:07 schreef KudFokker het volgende:
Hebben vrouwen trouwens ook wel eens last van een onok ? (vrouwelijke versie van odol )
Aangenaamquote:
Wat wil je vinden? Ik vroeg waarom je toen een bril op had en in je fobo niet.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat ik HH ook beter in d'r verpakking kan laten zitten en ze haarzelf ook niet aanbiedt als een verjaardagscadeau![]()
En als ze nu al in de overgang zit, kan ik er tegen de tijd dat ik jarig ben helemaal niks meer mee
Nee gewoon Joeyquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Over eerlijkheid gesproken... Ben jij ook ongesteld? Chronisch?
Ochtendsex FTW!quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:07 schreef KudFokker het volgende:
Hebben vrouwen trouwens ook wel eens last van een onok ? (vrouwelijke versie van odol )
Dat zei ikquote:
Nou dat lukt wel met zo'n naamquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Aangenaam
Die naam gebruikt men hier, als ze me in een kwaad daglicht willen zien of zetten...
Nee ik bedoel het niet kwaad. Ik vertelde gister (of was het eergister) toch dat ik het idee heb dat je altijd met een stijve achter FOK! zit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Aangenaam
Die naam gebruikt men hier, als ze me in een kwaad daglicht willen zien of zetten...
En zolang je daar zo getergd over doet, zal dat wel blijven terugkomen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:09 schreef Adolecens het volgende:
Uhm.. welke theorie, of wat beschreef jequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou dat lukt wel met zo'n naamMaar vertel wat is de theorie achter jou en vrouwen in zo'n situatie, zoals ik die beschreef?
Daar was ik bij... Damn, ik kom hier echt te vaakquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het niet kwaad. Ik vertelde gister (of was het eergister) toch dat ik het idee heb dat je altijd met een stijve achter FOK! zit.
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is iig eerlijk. Vind je het vervelend om Joey te zijn?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uhm.. welke theorie, of wat beschreef je
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan is het geen odol hequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het niet kwaad. Ik vertelde gister (of was het eergister) toch dat ik het idee heb dat je altijd met een stijve achter FOK! zit.
Ik lig er niet echt wakker vanquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En zolang je daar zo getergd over doet, zal dat wel blijven terugkomen.
Dus ik hoef je niet in de verpakking te laten zitten en kan nog wel wat met je tegen die tijd?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij zei meer en ik bevestigde alleen waar ik het mee eens ben
Vind je het goed dat ik een eigen mening heb? Dat heb ik trouwens ook over mensen die zichzelf zien als vrolijke personenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben een heel vrolijk persoon hoor.
Ow datquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat wil je vinden? Ik vroeg waarom je toen een bril op had en in je fobo niet.
Niet belangrijk joh, verdoe je tijd er niet mee.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:15 schreef Adolecens het volgende:
Dus ik hoef je niet in de verpakking te laten zitten en kan nog wel wat met je tegen die tijd?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan is het geen odol heDan zou het een oddl zijn
(of een odfl
)
[..]
Euh ja dat vind ik goed.... Ik snap je niet helemaal. Ik geef gewoon antwoord op je vraagquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vind je het goed dat ik een eigen mening heb? Dat heb ik trouwens ook over mensen die zichzelf zien als vrolijke personen
Herkenbaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:16 schreef heksehiel het volgende:
Dat heb ik trouwens ook over mensen die zichzelf zien als vrolijke personen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Aangenaam
Kruip je dan platonisch bij me in bed?quote:
Volgens mij was dat de theorie van Joey, maar goed;quote:
En dan lekker er tussen uit!quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar was ik bij... Damn, ik kom hier echt te vaakNaja, nog maar 3 dagen
En je voegde iets toe, waar ik weer op in haakte. Zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Euh ja dat vind ik goed.... Ik snap je niet helemaal. Ik geef gewoon antwoord op je vraag.
Ow verhip!!!quote:
Moeten we nu ook neuken dan met elkaar?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
In die context vooral die. Die is herkenbaar.
Owww maar jij kan helemaal niet zien of ik vrolijk of niet vrolijk benquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En je voegde iets toe, waar ik weer op in haakte. Zo moeilijk is het allemaal niet
Tally! Babe!quote:
Bij mij was er in ieder geval geen kwade zin.. Begon als een freudiaanse verspreking..quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow verhip!!!![]()
![]()
![]()
Jij begon daarmee!!![]()
![]()
-edit: Op een positieve manier!
Hej B.quote:
En dan wil je platonische sex op je verjaardag?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:21 schreef Adolecens het volgende:
Kruip je dan platonisch bij me in bed?![]()
Ok vertaal de volgende afkortingen even en de rest begrijp ik:quote:Volgens mij was dat de theorie van Joey, maar goed;
Ik heb een paar keer een MILF gezien die een MIF'd werd, dat had echter niks met de kinderen te maken. Daar kom je pas later achter. Ik val op vrouwen die wat verder staan in het leven, maar toch nog een beetje hun jonge onschuld kunnen uitstralen. Heb een aantal vriendinnen gehad en een paar daarvan waren toevallig moeder. Ik zoek ze er dus niet op uit.
Het zal me ook aan mijn reet roesten of je dat bent of niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Owww maar jij kan helemaal niet zien of ik vrolijk of niet vrolijk ben.
't is dat 'moeten' waar ik mijn bedenkingen bij heb, maar vooruit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:23 schreef heksehiel het volgende:
Moeten we nu ook neuken dan met elkaar?
Dank je kwaakquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:30 schreef kwaakvaak het volgende:
- MILF
Mom i like to fuck
- MIF'd
mom i fucked.
Alstublieft...
Het was een vraag, geen voorstelquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't is dat 'moeten' waar ik mijn bedenkingen bij heb, maar vooruit.
Jij hebt flinke issues. Nu slaat het dus weer nergens op dat je vroeg of je je eigen mening mocht hebben....quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het zal me ook aan mijn reet roesten of je dat bent of niet.
Jij kan echt goed aannames doen en conclusies trekken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij hebt flinke issues. Nu slaat het dus weer nergens op dat je vroeg of je je eigen mening mocht hebben....
Je hebt het echt zwaar he.
Aangezien het over verjaardagsex gaat - ik ben over krap 2 weken jarig. Dan weet je dat.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:31 schreef heksehiel het volgende:
Het was een vraag, geen voorstelMaar toch fijn dat jij er open voor staat.
Nee, ik wil geen sex met je.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En dan wil je platonische sex op je verjaardag?
[..]
Mom I'd Like to Fuckquote:Ok vertaal de volgende afkortingen even en de rest begrijp ik:
- MILF
- MIF'd
Ik weet niet of dat openminded is. In het meest ideale geval oefen je zelf lekker veel samen, om ze dan samen te krijgen, maar ben 32 en verwacht op deze leeftijd niet alleen maar vrouwen tegen te komen die geen kinderen hebben.quote:Erg openminded van je dat het je niet boeit of een vrouw kinderen heeft of niet. Helaas ben ik wel bekrompen op dat vlak.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Aangezien het over verjaardagsex gaat - ik ben over krap 2 weken jarig. Dan weet je dat.
En je hoeft er niet ver voor te reizen, of heb ik verkeerd onthouden dat jij ook in Arnhem woont?
serieus: wáárom moeten dit soort dingen gemeld worden? het is openbaar forum, geen msn-gesprek - en zelfs dán meld ik dat nooit.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mom I'd Like to Fuck
Mom I'd Fucked
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:34 schreef Adolecens het volgende:
Nee, ik wil geen sex met je.
Ik zit dan nog in mijn iets kritischer fase want een man met kinderen is duidelijk een no-goquote:Ik weet niet of dat openminded is. In het meest ideale geval oefen je zelf lekker veel samen, om ze dan samen te krijgen, maar ben 32 en verwacht op deze leeftijd niet alleen maar vrouwen tegen te komen die geen kinderen hebben.
quote:Ff telefoon nu
GMTAquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
serieus: wáárom moeten dit soort dingen gemeld worden? het is openbaar forum, geen msn-gesprek - en zelfs dán meld ik dat nooit.
ff ademhalen nu.
Oude mensen met msnquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
serieus: wáárom moeten dit soort dingen gemeld worden? het is openbaar forum, geen msn-gesprek - en zelfs dán meld ik dat nooit.
ff ademhalen nu.
hrmmm best handig hoor, is stuk goedkoper dan bellen met kennissen etc in het verre buitenlandquote:
Beide staat leuk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:16 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ow datDat kan ik me nog wel een beetje herinneren ja ^^
Ik verdoe m'n tijd niet zo heel snel hoor
En wat staat beter? Mét of zonder brilletje?
Kennissen.... dat woord gebruik ik nou ook nooit. Hebben wij ook een generatiekloof kwaak?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmmm best handig hoor, is stuk goedkoper dan bellen met kennissen etc in het verre buitenland
Ik maakte de opmerking omdat ik er nog dieper op in wilde gaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik zit dan nog in mijn iets kritischer fase want een man met kinderen is duidelijk een no-goBen dan ook nog slechts 30
![]()
[..]
Het is geen MSN
![]()
Ga nou maar die 2 films bestellenquote:
Dank jequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij kan echt goed aannames doen en conclusies trekken.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik maakte de opmerking omdat ik er nog dieper op in wilde gaan
Ik heb nergens gezegd dat ik het kut heb, dit is wederom een foute conclusiequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dank je![]()
.
Je gaf zelf al aan dat je het kut hebt dus je geeft me teveel eer.
Je huis is wel lekker schoon en opgeruimd, dat zal het wel zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Woon jij in Arnhem? Ik ben over 2 weken niet in Arnhem, maar je mag wel naar mij toe komen
Het moment is wegquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kom maar op danIk was best blij met je telefoonopmerking, dan wist ik iig dat je nog terug kwam
![]()
Ik heb ze al liggenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga nou maar die 2 films bestellen
Jonkies die films bestellen en niet cool downloaden van een newsserverquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik heb ze al liggen![]()
Alleen nog geen tijd gehad om film te gaan kijken.
Ok in mijn ogen is dit kut:quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik het kut heb, dit is wederom een foute conclusie
Maar ieder zn eigen vorm van vertier he.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zek0r.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:35 schreef heksehiel het volgende:
Woon jij in Arnhem? Ik ben over 2 weken niet in Arnhem, maar je mag wel naar mij toe komen
Het is ook onverantwoord. Al die smilies enzo.quote:
Hohoquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jonkies die films bestellen en niet cool downloaden van een newsserver
En dan nog beweren dat je het niet kut hebt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik was best blij met je telefoonopmerking, dan wist ik iig dat je nog terug kwam![]()
Is dat wel verantwoord als je oud bent?quote:
Een wàt?!quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
HohoIk heb anders wel een Eweka abbo
Je avatar geven voorkeuren aan, die het GMTA gevoel een beetje doen verbleken gok ik zoquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zek0r.
Dieverraadt dat dat een hele onderneming zal gaan worden, en dat voor een pot sex. Ik sta nog even niet te popelen, vooralsnog.
[..]
Het is ook onverantwoord. Al die smilies enzo.
Weet ik niet, ik zat te twijfelen tussen vrienden of die. Echt vrienden als in dat ik ze vaak zie zijn het niet, maar wel mensen die ik ken. Dus tja.. heb ik maar voor kennissen gekozenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kennissen.... dat woord gebruik ik nou ook nooit. Hebben wij ook een generatiekloof kwaak?
Je moet de drie films eigenlijk zo zien:quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik heb ze al liggen![]()
Alleen nog geen tijd gehad om film te gaan kijken.
Ja precies en dan worden er nog custom smileys ingestopt ook. Veelal van die smileys die een peuter gemaakt had kunnen hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zek0r.
Dieverraadt dat dat een hele onderneming zal gaan worden, en dat voor een pot sex. Ik sta nog even niet te popelen, vooralsnog.
[..]
Het is ook onverantwoord. Al die smilies enzo.
Dan ben ik met de goede begonnenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je moet de drie films eigenlijk zo zien:
Cidade de Deus zijn de criminelen in Brazilie, Tropas de Elite zijn de speciale politie die ze oppakt en Carandiru is waar ze de criminelen instoppen als ze gepakt zijnZe hebben onbedoeld links met elkaar
Ik schnap niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:55 schreef Adolecens het volgende:
Je avatar geven voorkeuren aan, die het GMTA gevoel een beetje doen verbleken gok ik zo
@ je eerste opmerking: aangezien ik dan dus niet thuis ben, mag hij wel langskomenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:49 schreef Adolecens het volgende:
Je huis is wel lekker schoon en opgeruimd, dat zal het wel zijn
[..]
Het moment is weg
Idd. Ieder z'n eigen kijk op fictiequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok in mijn ogen is dit kut:
[..]
Maar ieder zn eigen vorm van vertier he.
Als je zou weten waar ik zou zitten, zou je direct een vlucht boeken en dan komt er wel meer bevrediging dan een pot sexquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zek0r.
Never mindquote:
Betalen om te downloadenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
HohoIk heb anders wel een Eweka abbo
Zinnige post!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, werk zit er weer op.
ik heb vast heel interessante discussies gemist enzo, maar teruglezen heeft weinig zin, want ben zo weer weg.
om eerlijk te zijn heb ik sowieso geen idee wat ik hier eigenlijk kom doen
Inderdaadquote:
Het is ongetwijfeld iets tropisch, maar toch stel ik voor te wachten tot je terugbent in het Arnhemsche.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:08 schreef heksehiel het volgende:
Als je zou weten waar ik zou zitten, zou je direct een vlucht boeken en dan komt er wel meer bevrediging dan een pot sex
Kunnen ze hier in NL nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad
En ze zijn allemaal ook echt gebeurd. Vooral de docu die bij carandiru zit is werkelijk mindblowing hoe condities daar waren/zijn in gevangenissen.
I know the feeling, toen ik wakker werd keek ik bewust naar mijn benen en bedacht me welk been me het het beste gevoel kon gaan geven en realiseerde me dat ik hoe dan ook met het verkeerde eruit zou stappen. Had alleen niet beide benen tegelijk uit bed moeten stappen, want nu is het dubbel zo ergquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:12 schreef Howl het volgende:
Bah, ik voel me vandaag zo chago. Het weer helpt ook al niet mee.![]()
ook een late tvp
ONder de noemer tropisch valt het niet en je kans is bij deze verkekenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is ongetwijfeld iets tropisch, maar toch stel ik voor te wachten tot je terugbent in het Arnhemsche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |