Whehehe.....quote:Op zondag 22 maart 2009 12:26 schreef DonJames het volgende:
Regel maar vast een plekje in het bejaardentehuis, vanaf vandaag ben ik officiëel oud
Ahhhh... neem nou van een ervaringsdeskundige aan dat het best mee valt allemaalquote:Op zondag 22 maart 2009 12:26 schreef DonJames het volgende:
Regel maar vast een plekje in het bejaardentehuis, vanaf vandaag ben ik officiëel oud
Tienentwintig!quote:Op maandag 23 maart 2009 09:56 schreef DonJames het volgende:
[..]
Goed plan! Ik ben gewoon voor de vijfde keer 26 geworden
Tof manquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb zojuist m'n motorrijbewijs gehaald
why thequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:46 schreef Five_Horizons het volgende:
En ik mag achter-o-hopquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:46 schreef Five_Horizons het volgende:
op de step is ze ook wel tevredenquote:
Yeehaw!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Waar heb je hem gehaald? Heb ik de aanbieding gemist?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:46 schreef Five_Horizons het volgende:
In de regen rijden is niet leukquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:40 schreef Five_Horizons het volgende:
Mooi-weerrijders....![]()
Motorrijden is áltijd leuk
Met een goed pak is het toch prima te doen? Snelwegrijden is een ander verhaal, maar gewoon in de stad/polder vond ik wel lekker. Uiteraard is gewoon droog weer het lekkerst.quote:
quote:En in de zomer is het ook niet altijd een pretje. Sta je daar voor het stoplicht te wachten, dik ingepakt, met zo'n heet apparaat tussen je benen.. Als je dan ook nog op de motor zit is het helemaal hels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |