Ja idd, een flinke terreuraanslag zou veel leuker zijn voor dit landquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
Nu word het al saai, en het was juist een beetje goede afleiding voor mijn boring dag vandaag
Dan had ik liever gehad dat ze die bom in de Amsterdam ArenA hadden geplaatst.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja idd, een flinke terreuraanslag zou veel leuker zijn voor dit land
Dat nou ook weer niet, maar gewoon een beetje actie, dan uiteindelijk dat Bassie daar uit de kelder word gesleept, dat het een publiciteitsstunt was voor z'n nieuwe show ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja idd, een flinke terreuraanslag zou veel leuker zijn voor dit land
Idd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan had ik liever gehad dat ze die bom in de Amsterdam ArenA hadden geplaatst.
Probeer je nu Bassie te linken aan terrorisme?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, maar gewoon een beetje actie, dan uiteindelijk dat Bassie daar uit de kelder word gesleept, dat het een publiciteitsstunt was voor z'n nieuwe show ofzo
Hadden ze dan niet beter de hele toko dicht kunnen laten?quote:De bommelding kwam rond 9 uur vanochtend binnen bij IKEA. Op dat moment was alleen het restaurant open en de winkel zelf nog niet. De ontruiming verliep daardoor rustig. De dreiging wordt door de politie serieus genomen, maar is niet specifiek tegen IKEA gericht. Verder worden er op dit moment geen mededelingen over gedaan.
Je kan daar volgens mij al ontbijten voordat de winkel open gaat, denk dat daarom alleen het restaurant open was.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:30 schreef RvLaak het volgende:
van de FP:
[..]
Hadden ze dan niet beter de hele toko dicht kunnen laten?
helemaal aangezien het tankstation wat er naast staat nog open is...quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er zal wel weer een grapjas bezig zijn.
Zo'n ooggetuige op RTLZ zei net dat de Ikea om 11:05 ontruimd werd, op dat moment was hij een bed aan het uitproberen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:30 schreef RvLaak het volgende:
van de FP:
[..]
Hadden ze dan niet beter de hele toko dicht kunnen laten?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
helemaal aangezien het tankstation wat er naast staat nog open is...
http://www.nu.nl/algemeen(...)wegens-dreiging.htmlquote:Volgens een medewerkster van een tankstation in de nabijheid is inderdaad sprake van een bommelding. "En nog een serieuze ook''.
En dan voor de verwarring in het Arabisch de melding doorgeven. Gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Als die terroristen echt l33t waren, hadden ze het telefoontje naar IKEA als dekmantel gebruikt en is die bom in de Arena ernaast geplaatst.
Deze ooggetuige heb ik ook 4 keer voorbij horen komen, maar hij was niet bij de IKEA maar bij een beddenzaak, hij reed na de ontruiming langs de ikea.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zo'n ooggetuige op RTLZ zei net dat de Ikea om 11:05 ontruimd werd, op dat moment was hij een bed aan het uitproberen.
BOEM!! Gefopt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Als die terroristen echt l33t waren, hadden ze het telefoontje naar IKEA als dekmantel gebruikt en is die bom in de Arena ernaast geplaatst.
Uiteraard heb je als medewerkster van een tankstation veel expertise in huis over wát een serieuze dreiging is en nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)wegens-dreiging.html
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En dan voor de verwarring in het Arabisch de melding doorgeven. Gewoon omdat het kan.
Vaak wel hoor, om er zeker van te zijn dat iedereen weet dat zij het waren, achteraf claimen kan ik ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als ze echt voor dood en verderf willen zorgen, bellen ze niet eerst om te waarschuwen.
Ik zou dan ook geen bom plaatsen, voor het zelfde geld is de IKEA uitverkocht als dat ding ontploft.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als ze echt voor dood en verderf willen zorgen, bellen ze niet eerst om te waarschuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |