Ik ben een schroefje kwijt van mijn BJØRN, zal daar ook wel onder vallen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:11 schreef Adelante het volgende:
Technische storing is de benaming voor alle eventuele noodsituaties bij IKEA, dus dat zegt niet zo veel
Wat moet het dan zijn? explosieven dreiging?quote:
The Killers - serieuze dreiging met explosieven. Mmmm...quote:
..quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:dreigen is al genoeg om alles plat te leggen. Hier in Indonesie wordt alles pas afgezet als er echt iets ontploft is.. geen woorden maar daden!
De eerste verslaggeving is altijd een beetje chaotischquote:
nee de ArenA boulevard dicht bij de Kuip nou goed?quote:
Wat was er mis met :quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat moet het dan zijn? explosieven dreiging?
Oh, die mag wel opgeblazen worden dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:15 schreef HeatWave het volgende:
nee de ArenA boulevard dicht bij de Kuip nou goed?.
Jammer dat ajax niet speelt nuquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja joh, op donderdagmiddag om 11:18quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jammer dat ajax niet speelt nu
Dat dus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:14 schreef Felixa het volgende:
[..]
The Killers - serieuze dreiging met explosieven. Mmmm...![]()
als het concert maar wel doorgaat!
Training had leuk geweestquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja joh, op donderdagmiddag om 11:18
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:19 schreef Nosh het volgende:
de aRENa-boulevard, Ikea en The Killers.
Het is de goede smaak en het is zijn ruimte aan het terugeisen.
Op een ochtend voor een Europacup UITwedstrijd.quote:
Werkverschaffing heet dat, weet jij hoe lang het kost om 202 verkoolde lichamen te bergen, identificeren en retour te sturen naar het land van afkomst? En dan heb ik het nog niet over de wederopbouw van het getroffen gebied en zo.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daarom horen we ook regelmatig dat er daadwerkelijk mensen opgeblazen worden in Indonesie.
Over Nederland hoor je dat niet.
Heb ik toch liever voorkomen, wegens beter dan genezen als er niks te genezen valt enzo.
Dat zijn momenteel gewoon de feitenquote:
Hij zegt niet dat het zo ís, hij zegt dat het leuk was geweest.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op een ochtend voor een Europacup UITwedstrijd.
Je uitspraken zijn zo dom dat je username goed bij je past.
denk dat het eerder een bom bij de ikea isquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef MaLo het volgende:
Zal wel weer een storm in een glas water zijn.
Want?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat zijn momenteel gewoon de feiten
En weet jij hoeveel het kost om al die mensen aan het werk te houden? En hoeveel het kost dat toeristen er niet meer willen komen? Maar goed, Indonesie is zo fantastisch volgens jou. Veel plezierquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Werkverschaffing heet dat, weet jij hoe lang het kost om 202 verkoolde lichamen te bergen, identificeren en retour te sturen naar het land van afkomst? En dan heb ik het nog niet over de wederopbouw van het getroffen gebied en zo.
Ach ja, als je al sinds 1999 niets meer kan op sportief gebeid, dan maar hopen dat er dodelijke slachtoffers vallen, gelukkig niet typisch rotterdamsquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat het zo ís, hij zegt dat het leuk was geweest.
Lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |