abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67000441
Moet je eens de volgende keer een wél een condoom aan doen..Kijken hoe ze dan reageert, dan wil ze opeens wel praten misschien hoor. : "hoezo doe je dat nou?!"

En dat is dan een mooi moment voor jou om te zeggen, dat je haar harsrtikke lief vind maar dat je zelf op dit moment van de relatie niet ziet zitten om aan kinderen te denken, dat je jullie daarvoor toch beter wilt beschermen, je weet immers maar nooit en nu kinderen zou gewoon écht geen goed idee zijn, leg je dan uit. Eerst moeten we beter leren communiceren en samen lol hebben. Als we het nu al te druk hebben voor quality-time samen hoe kunnen we dan ooit kinderen opvoeden? etc etc.
Walter Sobchak: When we make the handoff, I double back, grab one of 'em and beat it out of him! Huh?
The Dude: That's a great plan, Walter. That's fuckin' ingenious, if I understand it correctly. It's a Swiss fuckin' watch.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:00:33 #102
37769 erodome
Zweefteef
pi_67001388
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:54 schreef probleemgeval2 het volgende:

[..]

Ja dat is allemaal wel helemaal waar, maar ik probeer dat allemaal al. Het handje in handje doe ik altijd, evenals lieve dingen zeggen (die ik ook nog meen ook!) en ik wil het juist op andere tijden, plaatsen manieren enz. maar zij niet. Zij vindt het het leukst in bed, op haar rug, maar haar ogen dicht! En ik ben nog wel een vaste bezoeker van de sportschool ook!
Heb je weleens op een leuke manier proberen te praten over fantasieen die zei heeft, ideeen die ze heeft en misschien weleens zou willen proberen?

Als ze die namelijk niet heeft en jij wel(zoals dat op andere tijdstippen en plaatsen enzo, hoeft niet gelijk om gangbangs enzo te gaan ) dan ga je toch wel tegen een probleem aanlopen dat jullie gewoon echt verschillende behoeften hebben.
Sommige mensen vinden het gewoon niet zo heel spannend, is het iets leuks om intimiteit uit te breiden, liefde aan elkaar te laten zien, maar verder niets dan dat, hoeft dan ook niet zo vaak en al zeker geen bijzondere dingen zoals een keertje op het aanrecht genomen worden enzo.

Als iemand niet wil, niets wil proberen dan houdt het gewoon vrij snel op.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:07:22 #103
37769 erodome
Zweefteef
pi_67001610
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:02 schreef probleemgeval2 het volgende:

[..]

Daar kwam zij ook mee, dus er zit waarschijnlijk wel iets in. Ik kan alleen niet even alles terugnemen wat ik in de afgelopen drie jaar heb gezegd. :s
Je kan het wel vanaf nu anders doen.

Als ik iets heb geleerd in de 17 jaar dat wij samen zijn is dat verwijten maken naar elkaar averechts werken.
Dat de manier van praten heel erg belangerijk is, als je dat op een positieve manier voor elkaar krijgt dat je dan ineens wel ergens komt, wel gehoort wordt, wel begrepen wordt en dat dan meestal blijkt dat de ander ook met hetzelfde "probleem" zit, dat daar aan die kant ook over gepiekert wordt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:17:59 #104
37769 erodome
Zweefteef
pi_67002029
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 10:23 schreef probleemgeval2 het volgende:

[..]

Het is verbazend hoe snel iemand zich ergens bij neerlegt wanneer de partner in gesprekken toch keer op keer laat weten dat ze erg tevreden is met de sex! Zo zou ze haar ogen dicht hebben omdat ze het zo lekker vindt en er op die manier NOG meer van kan genieten.
Als ik heel erg geniet gaan mijn ogen ook vaak dicht, maar niemand die het met me doet die zich afvraagt of ik wel geniet, dat is wel duidelijk.

Ik mag er vanuit gaan dat je na al deze tijd haar lichaam en reactie toch wel een beetje kent, of ze klaarkomt, of ze geniet.
Als dat niet zo is en heel stiekum lees is dat dan wel weer een beetje in deze tekst dan is dat toch wel een probleem na al die tijd.
Dan wordt het meer dan hoog tijd om even terug te gaan naar de begin fase en elkaar eens goed te gaan ontdekken, wat zijn de lekkere plekjes, waarmee maak je de ander helemaal gek.
pi_67002387
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:17 schreef erodome het volgende:

[..]

Als ik heel erg geniet gaan mijn ogen ook vaak dicht, maar niemand die het met me doet die zich afvraagt of ik wel geniet, dat is wel duidelijk.

Ik mag er vanuit gaan dat je na al deze tijd haar lichaam en reactie toch wel een beetje kent, of ze klaarkomt, of ze geniet.
Als dat niet zo is en heel stiekum lees is dat dan wel weer een beetje in deze tekst dan is dat toch wel een probleem na al die tijd.
Dan wordt het meer dan hoog tijd om even terug te gaan naar de begin fase en elkaar eens goed te gaan ontdekken, wat zijn de lekkere plekjes, waarmee maak je de ander helemaal gek.
Gelukkig ken ik de plekjes wel zeg, want, zoals je zegt, als dat niet het geval zou zijn zou er toch een probleem zijn. Ze kan alleen klaarkomen bij vingeren of orale sex, dus daar hoef ik bij de 'daad' zelf al niet op te letten, want dat gaat toch niet gebeuren. Het is heel lastig om bij haar te merken wat ze precies voelt en hoe en wanneer, want ze heeft bij alle handelingen nogal een gesloten houding en wat ik ook doe, een gilletje of plotseling geopende ogen krijg ik er toch niet uit.. Dat is vanaf het begin al zo geweest. Dat kan allemaal voor haar heel natuurlijk zijn, maar ik houd juist van het tegenovergestelde (elkaar aankijken, zoenen, overal aanraken, vieze kreten slaken, je kent dat wel)
pi_67002563
quote:
Bemerk ik daar een lichte ontevredenheid?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:32:56 #107
37769 erodome
Zweefteef
pi_67002572
Hoe bedoel je dat je daar tijdens de daad toch niet aan hoeft te denken, ja gek joh dat ze niet zovaak wil...

Als een meisje niet kan klaarkomen van neuken, wat heel normaal is, dan doe je er het beste aan om je handjes te laten wapperen, ook tijdens het neuken, zo blijft het ook voor haar leuk en niet een wachten tot jij klaar bent met je ding terwijl zei ondertussen het werk voor de volgende dag alvast langsgaat in het hoofd
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:34:01 #108
37769 erodome
Zweefteef
pi_67002607
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:32 schreef probleemgeval2 het volgende:

[..]

Bemerk ik daar een lichte ontevredenheid?
Nou nee, juist niet....
pi_67002680
Wellicht kun je voor het lastig klaarkomen een oplossing vinden met vingers of een kleine vibrator?

Dit kan een hoop oplossen.....

Andere tip is om haar voor de penetratie al te laten klaarkomen door orale sex.... dit geeft meteen een voldaan gevoel, en haalt de druk er wat af daarna

Succes!
[For every problem, there is a solution that's both simple and efficient.... and that solution is wrong]
pi_67002795
quote:
Andere tip is om haar voor de penetratie al te laten klaarkomen door orale sex.... dit geeft meteen een voldaan gevoel, en haalt de druk er wat af daarna
Ik doe niet anders! Sex met alleen een orgasme voor mij vind ik niet leuk. Wederom: we moeten het allebei leuk vinden en anders hang ik liever met een biertje voor de tv.

Bijkomend voordeel is dat vrouwen na een orgasme vaak veel natter zijn.
pi_67002815
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:34 schreef erodome het volgende:

[..]

Nou nee, juist niet....
Oh zo.

Good for you dan!
pi_67002896
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:32 schreef erodome het volgende:
Hoe bedoel je dat je daar tijdens de daad toch niet aan hoeft te denken, ja gek joh dat ze niet zovaak wil...

Als een meisje niet kan klaarkomen van neuken, wat heel normaal is, dan doe je er het beste aan om je handjes te laten wapperen, ook tijdens het neuken, zo blijft het ook voor haar leuk en niet een wachten tot jij klaar bent met je ding terwijl zei ondertussen het werk voor de volgende dag alvast langsgaat in het hoofd
Ik bedoel juist dat het geen zin lijkt te hebben om me daar tijdens de daad mee bezig te houden. Ik heb het vaak geprobeerd, maar zij geeft iedere keer weer aan dat een orgasme er toch niet inzit. Helaas mag ik tijdens het neuken haar clitoris helemaal niet aanraken, want dat schijnt dan weer onprettig te voelen ofzo.
pi_67003015
Ben benieuwd, zal even moeilijk zijn in het begin, maar ik kan je uit eigen ervaring vertellen als je de stap durft te nemen om (op risico van escalatie...maar ja fuck it! ..zonder risico geen winst he) écht aan je relatie te werken je leven in positieve zin kan veranderen! Leuke paren die al heel lang gelukkig samen zijn hebben we allemaal wel eens gezien en is echt geen fabeltje. Niet aan je relatie werken kan je leven juist erg negatief naar beneden halen..enfin schreidende voorbeelden hebben we allemaal wel eens gezien toch? Bij wie ga jij je scharen!?

Ga je alle..of sommige tips oppakken?
Of zie je er geen heil in en is dit waar je je bij neerlegd/toch wel tevreden mee bent?

Succes in ieder geval
!

Walter Sobchak: When we make the handoff, I double back, grab one of 'em and beat it out of him! Huh?
The Dude: That's a great plan, Walter. That's fuckin' ingenious, if I understand it correctly. It's a Swiss fuckin' watch.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:51:16 #114
37769 erodome
Zweefteef
pi_67003235
Als ze er voor open staat is het best een idee om te beginnen met af te spreken leuke dingen te doen, dat voelt dan wel een beetje raar als je dat zo afspreekt en doet, maar wordt snel normaler en gaat dan ook spontaan.
pi_67003283
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:41 schreef probleemgeval2 het volgende:

[..]

Ik bedoel juist dat het geen zin lijkt te hebben om me daar tijdens de daad mee bezig te houden. Ik heb het vaak geprobeerd, maar zij geeft iedere keer weer aan dat een orgasme er toch niet inzit. Helaas mag ik tijdens het neuken haar clitoris helemaal niet aanraken, want dat schijnt dan weer onprettig te voelen ofzo.
Ja als ze voor het neuken als is klaargekomen, kan ik me daar iets bij voorstellen. Dan is mijn vriendin ook een kwartiertje oid heel erg gevoelig. En ook; als ze altijd eerst klaarkomt voordat er echt geneukt wordt, kan het ook zijn dat ze zich al wat verzadigd voelt en daardoor niet echt erg actief meer is. Misschien eens daarna voor haar hoogtepuntje zorgen?
pi_67003335
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:44 schreef Sjarrel78 het volgende:
Ben benieuwd, zal even moeilijk zijn in het begin, maar ik kan je uit eigen ervaring vertellen als je de stap durft te nemen om (op risico van escalatie...maar ja fuck it! ..zonder risico geen winst he) écht aan je relatie te werken je leven in positieve zin kan veranderen! Leuke paren die al heel lang gelukkig samen zijn hebben we allemaal wel eens gezien en is echt geen fabeltje. Niet aan je relatie werken kan je leven juist erg negatief naar beneden halen..enfin schreidende voorbeelden hebben we allemaal wel eens gezien toch? Bij wie ga jij je scharen!?

Ga je alle..of sommige tips oppakken?
Of zie je er geen heil in en is dit waar je je bij neerlegd/toch wel tevreden mee bent?

Succes in ieder geval
!

Nou de belangrijkste tip is nog wel die van het positief brengen van hetgeen ik te zeggen heb i.p.v. in de vorm van een verwijt. Daarvan denk ik dat het wel eens zou kunnen werken. Ook wil ik dolgraag weten wat ze geil vindt, want dat ga ik meteen toepassen (ik krijg er nu al zin in). Al moet ik als roodkapje verkleed gaan! Jammer is dat ik die informatie bijna niet uit haar kan extraheren (en ik heb tot in het wanhopige geprobeerd).

Me er bij neerleggen doe ik niet. Dan zou ik hier ook niet lekker iedereen hier deelgenoot maken van mijn slaapkameravonturen .

Maar heel erg bedankt! Toch altijd fijn als mensen even meedenken, want zelf kan ik me dat allemaal niet altijd bedenken.
pi_67003397
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:52 schreef Sjarrel78 het volgende:

[..]

Ja als ze voor het neuken als is klaargekomen, kan ik me daar iets bij voorstellen. Dan is mijn vriendin ook een kwartiertje oid heel erg gevoelig. En ook; als ze altijd eerst klaarkomt voordat er echt geneukt wordt, kan het ook zijn dat ze zich al wat verzadigd voelt en daardoor niet echt erg actief meer is. Misschien eens daarna voor haar hoogtepuntje zorgen?
Ah, de routine aanpassen! Interessant interessant. Daar ga ik mee aan de gang
pi_67003440
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:51 schreef erodome het volgende:
Als ze er voor open staat is het best een idee om te beginnen met af te spreken leuke dingen te doen, dat voelt dan wel een beetje raar als je dat zo afspreekt en doet, maar wordt snel normaler en gaat dan ook spontaan.
Ook dat is een goede. Zeker ook omdat we allebei drukken schema's hebben en zonder duidelijke planning vaak niets gebeurt.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:58:12 #119
37769 erodome
Zweefteef
pi_67003496
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:53 schreef probleemgeval2 het volgende:

[..]

Nou de belangrijkste tip is nog wel die van het positief brengen van hetgeen ik te zeggen heb i.p.v. in de vorm van een verwijt. Daarvan denk ik dat het wel eens zou kunnen werken. Ook wil ik dolgraag weten wat ze geil vindt, want dat ga ik meteen toepassen (ik krijg er nu al zin in). Al moet ik als roodkapje verkleed gaan! Jammer is dat ik die informatie bijna niet uit haar kan extraheren (en ik heb tot in het wanhopige geprobeerd).

Me er bij neerleggen doe ik niet. Dan zou ik hier ook niet lekker iedereen hier deelgenoot maken van mijn slaapkameravonturen .

Maar heel erg bedankt! Toch altijd fijn als mensen even meedenken, want zelf kan ik me dat allemaal niet altijd bedenken.
Het wat iemand geil vind gesprek is ideaal voor die avond dat je met een lekker drankje gezellig zit te doen, lekker ontspannen en vrolijk bent.
Dus niet van wat zullen we eens gaan doen, maar gewoon een gesprek over seks in het algemeen.
pi_67003540
"Al moet ik als roodkapje verkleed gaan!"

HAhhahaa! dat is de spirit....moet je tegen haar zeggen, onderschat humor niet hierin! !!

En routine aanpassen ja...dat zowieso!!! regelmatig ja en keep what you like and forget the rest!
pi_67003788
En wat Ero zegt, zoek eens naar dingen die je allebei leuk vindt, ga weer leuke dingen doen, hoeft niet meteen heel kinky te zijn hoor gewoon iets reguliers, begin simpel zoiets ofo:

: )
pi_67003810
geintje mensen...

vooruit nog 1 suggestie dan

hihi rare ik

Genoeg gelachen!
back on topic

[ Bericht 55% gewijzigd door Sjarrel78 op 13-03-2009 12:14:30 ]
pi_67005172
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:56 schreef probleemgeval2 het volgende:

[..]

Ook dat is een goede. Zeker ook omdat we allebei drukken schema's hebben en zonder duidelijke planning vaak niets gebeurt.
en dat is ook echt leuk om te doen
pi_67014006
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:27 schreef probleemgeval2 het volgende:
Dat zou je zeggen he. Alleen ben ik in dit geval juist degene die aan de gang wil met verschillende technieken, hulp- en kledingstukken en dan het liefst uren achter elkaar en dan als het kan op een draaiende wasmachine ofzo.

Zij wil liever gaan moeite doen, altijd liggend op haar rug en na het hoogtepunt ga ik weer een week in de ijskast.
Een passieve vrouw dus.. de eerste tijd als konijnen te keer gaan en alles doen en willen proberen en nu het een tijdje verder is wil ze dat jij al het werk doet en dus hoeft ze er geen moeite meer voor te doen, als zij wil dan wil jij ook andersom is haar probleem niet.. is niet goed.

Probleem is je kan alleen geen sex eissen!
Praten is de sleutel, geen aandacht geven werkt bijv. averechts en haar vragen werkt niet omdat ze niet wil.

Wat je kan proberen is gewoonweg NIET in te gaan wanneer zij sex wil NADAT je aangegeven heb dat jij niet alleen maar zin moet maken als zij dat heeft, maar dan dus wel duidelijk zijn dat jij de spanning op wil voeren door nee te zeggen en te zeggen dat je 's afwacht totdat zij het niet meer kan houden ofwel als jij ook zin heb en niet je motivatie verzwijgen..

Ik had op een gegeven moment 1x in de 2 weken sex omdat haar e.e.a. dwars zat en ik dat maar moest oplossen, zo werkt dat natuurlijk niet. Het is samen of niet. Wen er maar aan
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67020827
quote:
Wat je kan proberen is gewoonweg NIET in te gaan wanneer zij sex wil NADAT je aangegeven heb dat jij niet alleen maar zin moet maken als zij dat heeft, maar dan dus wel duidelijk zijn dat jij de spanning op wil voeren door nee te zeggen en te zeggen dat je 's afwacht totdat zij het niet meer kan houden ofwel als jij ook zin heb en niet je motivatie verzwijgen..
Waarom niet de motivatie verzwijgen? Als ik dat vrolijk toegeef valt dat onder manipulatie en berekenendheid en dan is de goede sfeer ook wel weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')