Heb je weleens op een leuke manier proberen te praten over fantasieen die zei heeft, ideeen die ze heeft en misschien weleens zou willen proberen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:54 schreef probleemgeval2 het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal wel helemaal waar, maar ik probeer dat allemaal al. Het handje in handje doe ik altijd, evenals lieve dingen zeggen (die ik ook nog meen ook!) en ik wil het juist op andere tijden, plaatsen manieren enz. maar zij niet. Zij vindt het het leukst in bed, op haar rug, maar haar ogen dicht! En ik ben nog wel een vaste bezoeker van de sportschool ook!
Je kan het wel vanaf nu anders doen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:02 schreef probleemgeval2 het volgende:
[..]
Daar kwam zij ook mee, dus er zit waarschijnlijk wel iets in. Ik kan alleen niet even alles terugnemen wat ik in de afgelopen drie jaar heb gezegd. :s
Als ik heel erg geniet gaan mijn ogen ook vaak dicht, maar niemand die het met me doet die zich afvraagt of ik wel geniet, dat is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:23 schreef probleemgeval2 het volgende:
[..]
Het is verbazend hoe snel iemand zich ergens bij neerlegt wanneer de partner in gesprekken toch keer op keer laat weten dat ze erg tevreden is met de sex! Zo zou ze haar ogen dicht hebben omdat ze het zo lekker vindt en er op die manier NOG meer van kan genieten.
Gelukkig ken ik de plekjes wel zeg, want, zoals je zegt, als dat niet het geval zou zijn zou er toch een probleem zijn. Ze kan alleen klaarkomen bij vingeren of orale sex, dus daar hoef ik bij de 'daad' zelf al niet op te letten, want dat gaat toch niet gebeuren. Het is heel lastig om bij haar te merken wat ze precies voelt en hoe en wanneer, want ze heeft bij alle handelingen nogal een gesloten houding en wat ik ook doe, een gilletje of plotseling geopende ogen krijg ik er toch niet uit.. Dat is vanaf het begin al zo geweest. Dat kan allemaal voor haar heel natuurlijk zijn, maar ik houd juist van het tegenovergestelde (elkaar aankijken, zoenen, overal aanraken, vieze kreten slaken, je kent dat wel)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Als ik heel erg geniet gaan mijn ogen ook vaak dicht, maar niemand die het met me doet die zich afvraagt of ik wel geniet, dat is wel duidelijk.
Ik mag er vanuit gaan dat je na al deze tijd haar lichaam en reactie toch wel een beetje kent, of ze klaarkomt, of ze geniet.
Als dat niet zo is en heel stiekum lees is dat dan wel weer een beetje in deze tekst dan is dat toch wel een probleem na al die tijd.
Dan wordt het meer dan hoog tijd om even terug te gaan naar de begin fase en elkaar eens goed te gaan ontdekken, wat zijn de lekkere plekjes, waarmee maak je de ander helemaal gek.
Bemerk ik daar een lichte ontevredenheid?quote:Als ik heel erg geniet gaan mijn ogen ook vaak dicht, maar niemand die het met me doet die zich afvraagt of ik wel geniet, dat is wel duidelijk.
Nou nee, juist niet....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:32 schreef probleemgeval2 het volgende:
[..]
Bemerk ik daar een lichte ontevredenheid?
Ik doe niet anders! Sex met alleen een orgasme voor mij vind ik niet leuk. Wederom: we moeten het allebei leuk vinden en anders hang ik liever met een biertje voor de tv.quote:Andere tip is om haar voor de penetratie al te laten klaarkomen door orale sex.... dit geeft meteen een voldaan gevoel, en haalt de druk er wat af daarna
Ik bedoel juist dat het geen zin lijkt te hebben om me daar tijdens de daad mee bezig te houden. Ik heb het vaak geprobeerd, maar zij geeft iedere keer weer aan dat een orgasme er toch niet inzit. Helaas mag ik tijdens het neuken haar clitoris helemaal niet aanraken, want dat schijnt dan weer onprettig te voelen ofzo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:32 schreef erodome het volgende:
Hoe bedoel je dat je daar tijdens de daad toch niet aan hoeft te denken, ja gek joh dat ze niet zovaak wil...
Als een meisje niet kan klaarkomen van neuken, wat heel normaal is, dan doe je er het beste aan om je handjes te laten wapperen, ook tijdens het neuken, zo blijft het ook voor haar leuk en niet een wachten tot jij klaar bent met je ding terwijl zei ondertussen het werk voor de volgende dag alvast langsgaat in het hoofd
Ja als ze voor het neuken als is klaargekomen, kan ik me daar iets bij voorstellen. Dan is mijn vriendin ook een kwartiertje oid heel erg gevoelig. En ook; als ze altijd eerst klaarkomt voordat er echt geneukt wordt, kan het ook zijn dat ze zich al wat verzadigd voelt en daardoor niet echt erg actief meer is. Misschien eens daarna voor haar hoogtepuntje zorgen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:41 schreef probleemgeval2 het volgende:
[..]
Ik bedoel juist dat het geen zin lijkt te hebben om me daar tijdens de daad mee bezig te houden. Ik heb het vaak geprobeerd, maar zij geeft iedere keer weer aan dat een orgasme er toch niet inzit. Helaas mag ik tijdens het neuken haar clitoris helemaal niet aanraken, want dat schijnt dan weer onprettig te voelen ofzo.
Nou de belangrijkste tip is nog wel die van het positief brengen van hetgeen ik te zeggen heb i.p.v. in de vorm van een verwijt. Daarvan denk ik dat het wel eens zou kunnen werken. Ook wil ik dolgraag weten wat ze geil vindt, want dat ga ik meteen toepassen (ik krijg er nu al zin in). Al moet ik als roodkapje verkleed gaan! Jammer is dat ik die informatie bijna niet uit haar kan extraheren (en ik heb tot in het wanhopige geprobeerd).quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:44 schreef Sjarrel78 het volgende:
Ben benieuwd, zal even moeilijk zijn in het begin, maar ik kan je uit eigen ervaring vertellen als je de stap durft te nemen om (op risico van escalatie...maar ja fuck it! ..zonder risico geen winst he) écht aan je relatie te werken je leven in positieve zin kan veranderen! Leuke paren die al heel lang gelukkig samen zijn hebben we allemaal wel eens gezien en is echt geen fabeltje. Niet aan je relatie werken kan je leven juist erg negatief naar beneden halen..enfin schreidende voorbeelden hebben we allemaal wel eens gezien toch? Bij wie ga jij je scharen!?
Ga je alle..of sommige tips oppakken?
Of zie je er geen heil in en is dit waar je je bij neerlegd/toch wel tevreden mee bent?
Succes in ieder geval
!
Ah, de routine aanpassen! Interessant interessant. Daar ga ik mee aan de gangquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:52 schreef Sjarrel78 het volgende:
[..]
Ja als ze voor het neuken als is klaargekomen, kan ik me daar iets bij voorstellen. Dan is mijn vriendin ook een kwartiertje oid heel erg gevoelig. En ook; als ze altijd eerst klaarkomt voordat er echt geneukt wordt, kan het ook zijn dat ze zich al wat verzadigd voelt en daardoor niet echt erg actief meer is. Misschien eens daarna voor haar hoogtepuntje zorgen?
Ook dat is een goede. Zeker ook omdat we allebei drukken schema's hebben en zonder duidelijke planning vaak niets gebeurt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:51 schreef erodome het volgende:
Als ze er voor open staat is het best een idee om te beginnen met af te spreken leuke dingen te doen, dat voelt dan wel een beetje raar als je dat zo afspreekt en doet, maar wordt snel normaler en gaat dan ook spontaan.
Het wat iemand geil vind gesprek is ideaal voor die avond dat je met een lekker drankje gezellig zit te doen, lekker ontspannen en vrolijk bent.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:53 schreef probleemgeval2 het volgende:
[..]
Nou de belangrijkste tip is nog wel die van het positief brengen van hetgeen ik te zeggen heb i.p.v. in de vorm van een verwijt. Daarvan denk ik dat het wel eens zou kunnen werken. Ook wil ik dolgraag weten wat ze geil vindt, want dat ga ik meteen toepassen (ik krijg er nu al zin in). Al moet ik als roodkapje verkleed gaan! Jammer is dat ik die informatie bijna niet uit haar kan extraheren (en ik heb tot in het wanhopige geprobeerd).
Me er bij neerleggen doe ik niet. Dan zou ik hier ook niet lekker iedereen hier deelgenoot maken van mijn slaapkameravonturen.
Maar heel erg bedankt! Toch altijd fijn als mensen even meedenken, want zelf kan ik me dat allemaal niet altijd bedenken.
en dat is ook echt leuk om te doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:56 schreef probleemgeval2 het volgende:
[..]
Ook dat is een goede. Zeker ook omdat we allebei drukken schema's hebben en zonder duidelijke planning vaak niets gebeurt.
Een passieve vrouw dus.. de eerste tijd als konijnen te keer gaan en alles doen en willen proberen en nu het een tijdje verder is wil ze dat jij al het werk doet en dus hoeft ze er geen moeite meer voor te doen, als zij wil dan wil jij ook andersom is haar probleem niet..quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:27 schreef probleemgeval2 het volgende:
Dat zou je zeggen he. Alleen ben ik in dit geval juist degene die aan de gang wil met verschillende technieken, hulp- en kledingstukken en dan het liefst uren achter elkaar en dan als het kan op een draaiende wasmachine ofzo.
Zij wil liever gaan moeite doen, altijd liggend op haar rug en na het hoogtepunt ga ik weer een week in de ijskast.
Waarom niet de motivatie verzwijgen? Als ik dat vrolijk toegeef valt dat onder manipulatie en berekenendheid en dan is de goede sfeer ook wel weg.quote:Wat je kan proberen is gewoonweg NIET in te gaan wanneer zij sex wil NADAT je aangegeven heb dat jij niet alleen maar zin moet maken als zij dat heeft, maar dan dus wel duidelijk zijn dat jij de spanning op wil voeren door nee te zeggen en te zeggen dat je 's afwacht totdat zij het niet meer kan houden ofwel als jij ook zin heb en niet je motivatie verzwijgen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |