ik zeg: TE KLEIN!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:19 schreef TIM-846 het volgende:
Dit is alvast wat uit de aflevering
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Inderdaad. Al was het alleen maar om te laten horen hoe makkelijk deze cover is...quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Draai het origineel van Tal Bachman nou es.
Ik lach hardop. Want het is grappig. En waar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in. Ik weet wel betere plekken en tijden om met bommen te gaan kloten.
Yup.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:25 schreef TIM-846 het volgende:
Dit is toch die Idols winnaar van Noorwegen ofzo?
quote:Vanmorgen om 11.00 heeft Tim tijdens een persconferentie laten weten DI-RECT te gaan verlaten om zich te kunnen focussen op een solo carrière. De drie overgebleven bandleden blijven in onzekerheid achter.
Tijdens een speciaal gehouden persconferentie in het Hard Rock Café in Amsterdam heeft Tim de pers geïnformeerd over zijn besluit DI-RECT te gaan verlaten. In een verklaring geeft hij als reden een andere muzikale weg in te willen slaan en zich meer te willen focussen op zijn solo carrière als singer/songwriter. Tim: “we zijn ooit begonnen als jonge band en zijn hier erg succesvol mee geworden, maar in de loop van de jaren zijn we zelf volwassen geworden en is ook onze muzikale smaak veranderd. En helaas ben ik nu op het punt gekomen dat deze smaak in mijn geval te ver af staat van DI-RECT“.
De drie overige bandleden hebben laten weten zeer verrast te zijn door deze beslissing, maar zijn keuze en eerlijkheid te respecteren. Verder verklaart de band nog geen idee te hebben hoe de toekomst van DI-RECT eruit zal zien. Spike: ”we waren al volop bezig met de voorbereidingen voor het 5e album en we hebben net een deal voor Spanje en Portugal getekend, dus het kwam nogal koud op ons dak. Maar het is een weldoordachte keuze van Tim, die niet zomaar over één nacht ijs is gegaan, dus we hebben hier zeker respect voor. We zullen onze Tommy theatertour uiteraard gewoon afmaken, maar we zullen toch ook heel hard moeten gaan nadenken over de toekomst”.
Toen hij de eerste keer wilde stoppen had dat inderdaad met zijn privéleven te maken geloof ik ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:35 schreef Treezz het volgende:
Vind het niet zo erg dat ze uit elkaar zijn gegaan![]()
Tim heeft word voor de 2de keer vader., mischien dat ie daarom uit di-rect stapt.. ?
slimme keuze van timquote:
Zou kunnen dat je Pokerface natuurlijk ook al zat wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het was een reactie op het verhaal van Roel over Di-rect.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het was een reactie op het verhaal van Roel over Di-rect.
Zal die ook weer es beluisteren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, erg leuk.
Ik heb "I call your name" als wektone op mijn telefoon. Mooi nummer!
Hier natuurlijk. Krijg je er ook wat moois bijquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Om mijn 5000e post te vieren zometeen
Waar zou ik hem plaatsen?![]()
nog 1
Nou... Ehm... Daar gaat hij dan!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier natuurlijk. Krijg je er ook wat moois bij.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nou... Ehm... Daar gaat hij dan!
Weer een mijlpaal in mijn FOK!-bestaanBeetje jammer van de muziek
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nou... Ehm... Daar gaat hij dan!
Weer een mijlpaal in mijn FOK!-bestaanBeetje jammer van de muziek
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank u!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:56 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
gefeli
* Dichterbijer moet lachen om al die Tweets over de Ikea
Eet smakelijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:57 schreef Sersjee het volgende:
Nou, ik ga lunchen en daarna richting Utrecht. Mocht ik ontploffen, dan wil ik toch even gezegd hebben dat het een genoegen was u allen te "kennen".
Damn, fantastisch! Congratzquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Om mijn 5000e post te vieren zometeen
Waar zou ik hem plaatsen?![]()
nog 1
HAHAHAhHAHAHAHAHAHAHAHAAHA!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
cos! sta jij vanavond ook vooraan bij de Killers??
Geen ideequote:Op donderdag 12 maart 2009 12:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Die was mij ook nog onbekend. Waar is die van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |