Als je een vraag of opmerking hebt over BF2 of je wilt gewoon gezellig BBQen en bier drinken dan ben je hier aan het goede adresquote:Op zondag 15 maart 2009 20:34 schreef Verluste het volgende:
Waar is het officiële Battlefield 2 topic gebleven?? Of is dit het?
Ik zie het probleem niet zo hoor..quote:Op zondag 15 maart 2009 20:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het een en ander is nog afhankelijk van het werkrooster van het vrouwtje. Als het zo is dat dat weekend het enige weekend is dat ik haar kan zien kies ik uiteraard voor haar. Deze week zou ze het rooster moeten krijgen
Mjah, dat weet ik dus eigenlijk niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 07:41 schreef FJD het volgende:
Ze schijnen daar, als bakens in de verte
De duizend lampen van het Feyenoord-stadion
Vier reuzen, elk een goliat
Als de hoeders van de stad
Symbolen voor het hele legioen![]()
Was echt mooi gisterenDat is zeker wel alleen maar seizoenskaarthouders-vak Keltie?
De fluitconcerten tegen Lazofietsquote:Op maandag 16 maart 2009 07:41 schreef FJD het volgende:
Ze schijnen daar, als bakens in de verte
De duizend lampen van het Feyenoord-stadion
Vier reuzen, elk een goliat
Als de hoeders van de stad
Symbolen voor het hele legioen![]()
Was echt mooi gisterenDat is zeker wel alleen maar seizoenskaarthouders-vak Keltie?
Competitie is die hele kant idd voor seizoenskaart houders. Beetje jammer, is echt leuk daarquote:Op maandag 16 maart 2009 07:47 schreef Keltie het volgende:
Zou kunnen dat het in de competitie alleen voor seizoenkaarthouders is en tijdens beker en dergelijke ook vrije verkoop......
quote:
quote:I need your reply as soon as possible.. I know that this letter may be a very big surprise to you, I came across your email contact from my personal search and I instructed the doctor here in this hospital to help me email you and I believe that you will be honest to fulfill my final wish before I will die. I am Madam. Linda Nora from FRANCE, I am 68 years old, I am deaf and suffering from a long time cancer of the breast, which also affected my brain. From all indication my condition is really deteriorating, and my doctors have courageously advised me that I may not live beyond the next two months, this is because the cancer stage has reached a critical stage. I was brought up in a motherless baby's home, and was married to my late husband for twenty years without a child. My husband and I are true Christians, but quite unfortunately,he died in a fatal motor accident. Since his death I decided not to re-marry, I sold all my inherited belongings and deposited all the sum of $3.2million dollars with a Bank. Presently, this money is still in the BANK, and the management just wrote me as the Legitimate beneficiary to come forward to receive the money after keeping it for so long or rather issue a letter of authorization to somebody to receive it on my behalf since I can not come over as a result of my illness, or they get it confiscated. Presently, I'm with my laptop in a hospital where I have been undergoing treatment. I have since lost my ability to talk and my doctors have told me that I have only a few months to live. It is my last wish to see that this money is invested in any organization of your choice and distributed each year among the charity organization, the poor and the motherless baby's home where I come from. I want your good humanitarian,to also use this money to fund churches, orphanages and widows around. I must let you know that this was a very hard decision, but I had to take a bold step towards this issue because I have no further option. I hope you will help see my last wishes come true. As soon as I receive your reply I shall give you the contact of the BANK. I will also issue you a letter of authority, which will prove that you are the new beneficiary of my funds. Please assure me that you will act accordingly as I stated herein. Hope to hear from you soonest. Awaiting your reply lindo_nora@hotmail.com Yours in Christ, Madam. Linda Nora
Nah, prikken volgend jaar wel wat data.. Zodra de badmintoncompetitie van m'n vriendin weer is begonnen is'ie toch beschikbaarquote:Op maandag 16 maart 2009 08:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Competitie is die hele kant idd voor seizoenskaart houders. Beetje jammer, is echt leuk daar
Geen tieten of kut gezien en toch genaaidquote:Op maandag 16 maart 2009 08:25 schreef Keltie het volgende:
5 euro betaald voor de tieten+kutjepics van SHE...
Geen tieten+kutjepics maar wel een fok-pimp abonnement
Gepost vanaf je WoWphone, waarvan we gisteren hebben geconcludeerd dat het geen WoWphone meer is omdat het halve stadion dat ding heeft?quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:05 schreef Keltie het volgende:
Gepost vanaf je WoWphone, waarvan we gisteren hebben geconcludeerd dat het geen WoWphone meer is omdat het halve stadion dat ding heeft?![]()
ik ben geen nerd, dus wat is da placequote:
Whehe..quote:Op maandag 16 maart 2009 09:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gepost vanaf je WoWphone, waarvan we gisteren hebben geconcludeerd dat het geen WoWphone meer is omdat het halve stadion dat ding heeft?![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat bijna niemand een N95 heeftquote:
N95 8GB hequote:Op maandag 16 maart 2009 09:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat bijna niemand een N95 heeft
127.0.01 is homequote:
quote:morguh trouwens![]()
Echt gaaf jaquote:Fer> heb je in het hoolie vak gezeten ??![]()
das wel kik
Kinderhand...quote:
Ik wil ook een iPhone als ik m'n abonnement in januari weer kan verlengenquote:
dan ben je net te laatquote:Op maandag 16 maart 2009 10:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik wil ook een iPhone als ik m'n abonnement in januari weer kan verlengen
M'n grap, wat doe je!quote:
Kwestie van de aandacht op mij vestigen door luid te brullen dat Charisteas mijn homeboy is terwijl ik op de trap sta met m'n piemel heen en weer sta te zwieren..quote:Op maandag 16 maart 2009 10:02 schreef FJD het volgende:
[..]
127.0.01 is home
[..]
[..]
Echt gaaf jaZe bijten echt niet, ook wil Frankie je anders doen geloven. Overigens moest Keltie me wel een beetje beschermen toen ik riep dat het toch wel jammer was dat Lazovic niet meer bij Feyenoord speelde
Lag ik toch bijna in de gracht
quote:Op maandag 16 maart 2009 10:07 schreef Keltie het volgende:
Kwestie van de aandacht op mij vestigen door luid te brullen dat Charisteas mijn homeboy is terwijl ik op de sta met m'n piemel heen en weer sta te zwieren..
Gelukkig had'ie z'n vriendin bij die riep dat ze graag gebeft werd door Klaas Jan Huntelaar omdat'ie met die konijnentanden op der clitje ken kluiven. Daarom noemde zij hem ook "De Clitkluiver" ipv "The Hunter"...quote:Op maandag 16 maart 2009 10:14 schreef FJD het volgende:
[..]
En toen je maatje ook nog riep dat Suarez een echte klasbak is die maar snel naar de Kuip moest komen was ik echt veilig
ruilen voor een nokia met kookwekker?quote:Op maandag 16 maart 2009 10:48 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb een Sony eriksson W710i met hardloop functie die ik nooit gebruikt
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:16 schreef IJsmuts het volgende:
ruilen voor een nokia met kookwekker?
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ruilen voor een nokia met kookwekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |