SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Imdb 7,2/10
Ik 6/10
[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 24-03-2009 00:30:54 ]I´m back.
Klinkt toch als een doorsnee Resnais-film.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:23 schreef Timo20 het volgende:
Wat volgt is een erg lange zit waar maar geen einde aan lijkt te komen en waarbij het je niets uitmaakt wat er met de personages gebeurt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 18:57 schreef cultheld het volgende:
Il Y A Longtemps Que Je T'aime: een ontroerende film over de pijn van de moeder die een kind heeft verloren en alle gevolgen van dien, zonder ook maar een moment sentimenteel te worden: 9/10.
Nog steeds een 8.0 op IMDB na ruim 58.000 stemmen. Ik ga vanavond ook maar eens kijken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:19 schreef jimjim1983 het volgende:
Taken.
leuke actiefilm. niet heel bijzonder. t was wel weer leuk om een film van 90 minuten te zien, die zijn er te weinig
het is zeker een leuke actiefilm. maar hij doet niets nieuws, die 8 is dan ook overdreven als je t mij vraagt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog steeds een 8.0 op IMDB na ruim 58.000 stemmen. Ik ga vanavond ook maar eens kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige connectie met de band Black Sabbath?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:24 schreef Timo20 het volgende:
I Tre Volti Della Paura (Black Sabbath aka The Three Faces of Fear)
De tweede film uit de Mario Bava vol. 1 box die ik heb gezien zijn 3 korte verhalen die samen gevoegd zijn in één film. Het zijn alle 3 compleet verschillende verhalen met wel dezelfde thema`s (geesten en het bovennatuurlijke aspect van het leven). The Telephone vond ik erg spannend maar had een ietwat teleurstellend einde. The Wurdalak was een wat meer standaard vampieren/zombie horror die eigenlijk iets te lang duurde. A Drop Of Water was absoluut de beste van de drie. Ontzettend spannend en oprecht eng. Geweldig.
Als geheel vond ik het zeer goed. Opnieuw, na Black Sunday, een sterke film uit de Bava Box.
IMDB Cijfer: 7,3/10
Mijn Cijfer: 7,7/10
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Enige connectie met de band Black Sabbath?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |