Ik krijg het sterke vermoeden dat je een beetje dezelfde filmsmaak hebt als dat ik die heb...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:46 schreef TJLinden het volgende:
Top 5 Maart
1. Garden State (Zach Braff, 2004)
2. The Fall (Tarsem Singh, 2006)
3. Stranger Than Fiction (Marc Forster, 2006)
4. Wristcutters: A Love Story (Goran Dukic, 2006)
5. Nick and Norah's Infinite Playlist (Peter Sollett, 2008)
Toch tof dat je True Romance op 2 hebt staan!quote:Op woensdag 1 april 2009 18:03 schreef Falco het volgende:
En dan nu de top 10 van de maand maart: 28 films gezien vooral in het kader van het jaren '40-tournament. Hoewel ik zeker leuke dingen gezien heb, dienen de toppers van deze maand echter in andere decennia gezocht te worden.
1. Watchmen
2. True Romance
3. Delicatessen
4. Charlie and the Chocolate Factory
5. How Green Was My Valley
6. Red River
7. Lifeboat
8. Gilda
9. Laura
10. Slumdog Millionaire
Ik heb hem ook 2 jaar geleden ofzo gezien en kan me nog steeds het einde herinneren. Zal wel een erg goede film zijn geweest dusquote:Op woensdag 1 april 2009 19:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Toch tof dat je True Romance op 2 hebt staan!Ik heb de film gisteren opnieuw gezien en bleef vermaken. Overigens kunnen de mensen hier zich weer ready maken voor een hele lading zaadfilms die ik nog moet kijken
![]()
Voor liefhebbers van dat soort films is In Search of a Midnight Kiss ook wel een aanrader.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:15 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik krijg het sterke vermoeden dat je een beetje dezelfde filmsmaak hebt als dat ik die heb...
Garden State is geweldig ja.
Die titel heb ik al een paar keer kort voorbij zien komen. Ik ga 'm checken, dank je.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Voor liefhebbers van dat soort films is In Search of a Midnight Kiss ook wel een aanrader.
Die is inderdaad briljant. Nooit gedacht dat een film die zich in één kamer afspeelt mij zou kunnen boeien voor de volle 96 minutenquote:Op donderdag 2 april 2009 00:27 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
12 Angry men (Sidney Lumet, 1957)
12 Juryleden komen bijeen om te delibereren over de schuldvraag van een 18-jarige, volgens mij, Hispanic, waartegen de doodstraf wordt geëist. Wat aanvankelijk een 'open and shut case' is, verandert via argumantatie en gebruik van rede in het tegendeel, dankzij één aanvankelijke twijfelaar, jurylid #8, gespeeld door een sterk acterende Henry Fonda. Verder ook sterke rollen van andere oudgedienden uit Hollywood.
Op imdb krijgt hij 8,9/10.
Ik geef hem een 9/10.
Klopt idd.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die is inderdaad briljant. Nooit gedacht dat een film die zich in één kamer afspeelt mij zou kunnen boeien voor de volle 96 minuten
Wat een slechte 1 april grap is dit.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:58 schreef Falco het volgende:To Have and Have Not Veel toegevoegde waarde ten opzichte van andere jaren '40/'50-films met Bogart en/of Bacall heeft dit ook weer niet. Cijfer: 7
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Je zou zeggen de perfecte film voor S_E als je die poster zou ziet.
Ik heb deze film ook gezien en vond de hoofdpersoon Bob maar een 'semi-acteur' ik had ook geen idee dat het Christian Slater was. Nu ik onlangs True Romance heb gezien ( die film is 14 jaar jonger ) leek het me een toffe acteur. Nu ik, nu pas merk dat het slater was in deze film, pfft, toch wel wat afgedaald danquote:Op donderdag 2 april 2009 14:53 schreef JodeSmurfin het volgende:
He was a quiet man
[ afbeelding ]
Bob Maconel (Christian Slater) is een saaie, verwarde man met een nikszeggende baan. Hij werkt in een grijs kantoor en wordt ontweken door zijn collega’s. Als hij het allemaal niet meer ziet zitten besluit hij een revolver mee naar zijn werk te nemen om zijn collega’s en daarna zichzelf om te brengen. Wanneer hij, vlak voor zijn daad, een kogel laat vallen en deze onder zijn bureau zoekt, doet een collega precies ‘hetzelfde’ als hij van plan was. Tijdens dit bloedbad doodt Bob de dader en wordt zo een onbedoelde held. Hierna staat zijn leven totaal tegen zijn zin op zijn kop en moet Bob noodgedwongen met zijn nieuwe status weer zin in het leven zien te krijgen.
Cijfer 7,5, vooral Christian Slater is erg goed vind ik...
Net ook maar even in bestelling gezet.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Voor liefhebbers van dat soort films is In Search of a Midnight Kiss ook wel een aanrader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |