haha ik zei tegen me ouders; wat een nerd, ik speel ook al zo een 8 jaar CS is schiet ook niemand kapot in real life.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:45 schreef De_Jostiband het volgende:
Dacht net hetzelfde. Mijn ouders ook hier; "Ken jij Counterstrike? Speel jij dat ook?"
Die zijn kankerverwekkendquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:07 schreef ruud.nl het volgende:
Ik denk dat het veroorzaakt werd door zijn voorliefde voor blauwe M&M's.
Die bestonden toen nog niet gekkie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:55 schreef FANN het volgende:
Wat was het excuus dan voor dit soort gekken, serialkillers, verkrachter enz. voordat er TV en videospelletjes bestonden?
Het fenomeen is ouder dan de TV.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:55 schreef FANN het volgende:
Wat was het excuus dan voor dit soort gekken, serialkillers, verkrachter enz. voordat er TV en videospelletjes bestonden?
Opruiende gedichten en aanstootgevende portretten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:55 schreef FANN het volgende:
Aha, het is de schuld van Pokemon en dergelijke meuk. Het is tenslotte Aziatische en cultureel bepaald. Eerlijk gezegd vind ik dat ook best een plausibele verklaring.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:59 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Het fenomeen is ouder dan de TV.
http://en.wikipedia.org/wiki/Running_amok
Van de Nederlandse pagina hierover:quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:05 schreef Nobu het volgende:
[..]
Aha, het is de schuld van Pokemon en dergelijke meuk. Het is tenslotte Aziatische en cultureel bepaald. Eerlijk gezegd vind ik dat ook best een plausibele verklaring.
Zeker wel, aangezien de Aziatische cultuur hier geen invloed had in die tijd. Tot nu toe waren het ook altijd kansloze kereltjes die los gingen, precies het type dat de hele dag Japanse series kijkt en op hentai loopt te fappen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:14 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Van de Nederlandse pagina hierover:
Een Maleisiër die amok maakt, rent de straat op met een kris of een ander wapen en begint daarmee iedereen te raken tot hij zelf gedood wordt.
Het amok maken in Maleisië is eind 17e eeuw beschreven door Reynier Adriaensen. Volgens Reynier werden amokmakers opgehangen. Andere auteurs uit die tijd leggen een verband tussen amok maken en het gebruik van opium.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Amok
Eind 17de eeuw dus al. Dus het ligt niet aan Pikachu.
Toch zou Pikachu iets ermee te maken kunnen hebben...alleen zou hij dan een ander wapen moeten hebben, automatisch ofzo...piiikaaaachuchuchuchuchuquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:14 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Van de Nederlandse pagina hierover:
Een Maleisiër die amok maakt, rent de straat op met een kris of een ander wapen en begint daarmee iedereen te raken tot hij zelf gedood wordt.
Het amok maken in Maleisië is eind 17e eeuw beschreven door Reynier Adriaensen. Volgens Reynier werden amokmakers opgehangen. Andere auteurs uit die tijd leggen een verband tussen amok maken en het gebruik van opium.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Amok
Eind 17de eeuw dus al. Dus het ligt niet aan Pikachu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |