Inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Jezus, ik had apple vaak best hoog zitten qua gebruiksgemak, maar dit is echt een ding voor austisten (niet lullig bedoel voor autisten)...
We snappen prima hoe het werkt maar dat ding is niet gebruiksvriendelijk punt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:16 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik vind die zwarte mooi![]()
En als je niet snapt hoe die werkt;
Ik vind het wel hendig, alleen die playlists niet maar dat is ook niks voor een Shuffle.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
We snappen prima hoe het werkt maar dat ding is niet gebruiksvriendelijk punt.
Ik vind handiger een subjectief begrip. Imho is er niks zo handig als een iPod icm iTunes (op OS X dan).quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:31 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik snap dat hele Ipod gebeuren niet? Een Usb stick waar je 4 gig mp3 opzet en beetje fatsoenlijk geluid uitkomt is handiger en veel goedkoper.
Het feit dat je er een extra adapter bij moet kopen van 20 euro om uberhaupt iets af te spelen, als je wel een goede koptelefoon op wilt ipv die kleine oordopjes is toch schandaligquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:29 schreef Jarno het volgende:
Toppunt van minimalisme: een mp3 speler zonder knopjes. Ik snap het probleem niet zo. Als je knopjes wilt koop je toch een Nano? Een Shuffle is bedoeld voor mensen die het niet boeit welk nummer ze wanneer luisteren, gewoon koptelefoon op en luisteren maar. Ik kan me serieus niet herinneren wanneer ik voor het laatste de behoefte heb gehad een nummer te rewinden op m'n mp3 speler. Doorskippen naar een volgend nummer is alle functionaliteit die je nodig hebt. Zeker op een Shuffle.
Ik moet voor de iPhone ook een adapter kopen, of speciale doppen als ik de opneem / skip functionaliteit wil behouden. Om over de 2G iPhone (verzonken 3.5mm jack) maar te zwijgen. De Shuffle is nou eenmaal een displayless mp3 speler, er zijn genoeg alternatieven als je dat niet wilt. Of je koopt nog even snel de vorige gen, die gaat vast in de ramsj bij de Mediamarkt binnenkort.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het feit dat je er een extra adapter bij moet kopen van 20 euro om uberhaupt iets af te spelen, als je wel een goede koptelefoon op wilt ipv die kleine oordopjes is toch schandaligDan is dat ding 100 dollar... voor 50 dollar meer heb je een iPod Nano, met 2 keer zoveel geheugen, wel knopjes en ook die speech functie
Koop dat dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het feit dat je er een extra adapter bij moet kopen van 20 euro om uberhaupt iets af te spelen, als je wel een goede koptelefoon op wilt ipv die kleine oordopjes is toch schandaligDan is dat ding 100 dollar... voor 50 dollar meer heb je een iPod Nano, met 2 keer zoveel geheugen, wel knopjes en ook die speech functie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |