het is blijkbaar nodig, door volk dat zich niet weet te gedragenquote:Op donderdag 12 maart 2009 07:39 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ja laten we weer terug gaan naar die tijden.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 07:37 schreef Ruud het volgende:
[..]
ik zag in China taxi's met tralies als bescherming tussen bestuurder en klant, lijkt mij een goed idee voor Nederlandse taxi's
quote:Op donderdag 12 maart 2009 07:42 schreef Ruud het volgende:
het is blijkbaar nodig, door volk dat zich niet weet te gedragen
Vroeger knalde we die Molukkers nog ff flink voor de kop laten we dat maar weer gaan doen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 07:42 schreef Ruud het volgende:
[..]
het is blijkbaar nodig, door volk dat zich niet weet te gedragen
kwamen die ook in groepen van broers en neven(nichtenquote:Op donderdag 12 maart 2009 07:44 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Vroeger knalde we die Molukkers nog ff flink voor de kop laten we dat maar weer gaan doen.
Ze gingen ons voetbalveld bezetten en inderdaad kwamen ze met een boel terug maar dat konden wij ook.quote:Op donderdag 12 maart 2009 07:46 schreef marcel-o het volgende:
[..]
kwamen die ook in groepen van broers en neven(nichten!! ) na n uur terug?
Binnen 2 generaties?quote:Op donderdag 12 maart 2009 06:55 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Jij scheert met jouw opmerking alle negers over één kam en dat slaat nergens op. Er zijn zat goede negers, zelfs in Vietnam heb ik twee negers in mijn vriendengroep. Binnen twee generaties zijn alle negers prima vernederlandst en gemixt met de autochtone bevolking. Als je je toch al ergens zorgen over moet maken maak je dan maar gewoon zorgen over Marroks zoals de meer realistische Xenofoob.
Heb je eigen afkomst al eens nagekeken?quote:Op donderdag 12 maart 2009 07:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Binnen 2 generaties?
In die tussentijd zitten we toch mooi met een hoop tuig. Na mij de zondvloed druiloor.
Hij had het over "getint" en dat is een eufemisme voor neger.quote:Op donderdag 12 maart 2009 07:16 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het over lichtgetinten, en dat zijn iha geen negers.
Het duurt even voordat alle Surinaamse mooiboys met hun Hollandse vriendinnen halfbloedjes procuceren hé?quote:Op donderdag 12 maart 2009 07:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Binnen 2 generaties?
In die tussentijd zitten we toch mooi met een hoop tuig. Na mij de zondvloed druiloor.
Zelfs mijn hele stamboom tot 5 generaties terug..quote:Op donderdag 12 maart 2009 07:55 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Heb je eigen afkomst al eens nagekeken?
En hij is echt de enige niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 07:57 schreef Hanoying het volgende:
Maar wat mij stoort is het misplaatste superieuriteitsgevoel van TS.
Maar wat heb IK ermee te maken. We leven NU en wat er misschien in de verre toekomst gebeurt zal de meeste mensen aan hun reet roesten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 07:59 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Het duurt even voordat alle Surinaamse mooiboys met hun Hollandse vriendinnen halfbloedjes procuceren hé?
Dat in Nederland een multiculturele samenleving al erg lang realiteit is, als ik ga kijken dan kom ik niet zo ver, in de 2e wereldoorlog verdwenen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 07:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zelfs mijn hele stamboom tot 5 generaties terug..
Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Zoals in elk land ter wereld. Is dan in elk land ter wereld 'quote:Op donderdag 12 maart 2009 06:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allochtonen zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers.
Zoals gezegd, in elk land is dat zo.quote:Daar kunnen wel allerlei redenen voor zijn maar de cijfers zijn er, en zijn keihard.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
Waarom is dit racistisch geweld? Waaruit blijkt dat?
quote:Ze zeiden: ik weet hoe jullie over ons praten.’’
Dat beetje zegt net zoveel als een volle A4-tje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:40 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Kun je nix beters dat beetje quoten?
Dat is jouw bescheiden mening en saai voor de rest.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat beetje zegt net zoveel als een volle A4-tje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |