Ik geloof dat de manier van springen een groter probleem was. Dat het stadion zo in eigen frequentie kan raken. Als dat gebeurt stort het dus in.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb de tweede ring ook weleen voelen bewegen hoor.. toen Van Hooijdonk vlak voor tijd gelijk maakte in de UEFA-cup tegen PSV (die we later wonnen). Een beetje speling hoort er ook wel in te zitten dacht ik, maar dat je echt de kieren in die trap ziet komen... nee, kan me voorstellen dat je daar je bedenkingen bij hebt als professional.
Ja ! goed bezig!quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Goed zo! Dan ben je al hartstikke goed bezig geweest. Zijn er überhaupt nog wel vacatures?
Ik ben dingen aan het opzeggen die ik al 100 jaar wilde opzeggen etc. Jemig, zo knap van mezelf.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:59 schreef dieenebart het volgende:
Voor de wekelijkse kwis:
[naam artiest] kan het niet helpen,hij word ervoor betaald, en om je woorden kracht bij te zetten vloek men,dat is in,hierdoor dwaaltde mensheid steeds verder af,tot dat men het gewoon vindt,en de beschaaftheid,ver te zoeken is.ook al heb je geen geloof,vloek aub niet,en wees beleeft,en eerlijk de wereld zal er gezelliger doorworden.wees een goed voorbeeld.en zondig niet dmv zulk een taal gebruik.
Waar gaat dit over? En wie is de artiest?
De eerste die het goede antwoord meldt, wens ik succes bij de eerstvolgende poging waarbij hij/zij het nodig heeft!
(Met dank aan Peter6000)
Dikke lul.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja daarom. Jullie betalen toch wel
Dan mag jij twee glazen!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:14 schreef Smash-it het volgende:
Even een dansje doen. Een 7,3 voor m'n eerste tentamen aan de UvA. Jippie!
Wow, gave fles.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:14 schreef Copycat het volgende:
Ik snap er geen zak van. Maar dat maakt niet uit want ik kreeg net twee prachtige flessen wijn van mijn collega's:
[ afbeelding ]
Kan ik iemand inschenken?
Ik zou wel willen, maar ik verraad mezelf meteen. Ik krijg namelijk meteen een zwarte bek van de tanine in rode wijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:27 schreef Gert het volgende:
Wow, gave fles.
Is 't ook lekker wat erin zit? Speel even Ruslandje, drinken onder werktijd mag.
Goehoed!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:14 schreef Smash-it het volgende:
Even een dansje doen. Een 7,3 voor m'n eerste tentamen aan de UvA. Jippie!
Nogál ja. Je zou haast denken dat het erom gedáán is.quote:
Het kan twee dingen betekenen: óf ze hebben water in wijn veranderd, óf water bij de wijn gedaan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nogál ja. Je zou haast denken dat het erom gedáán is.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet het!
Maar ik heb vals gespeeld dus zie af van deelname.
Ik denk Ali B.quote:
Goed zo BQ, en wanneer gaan ze opereren.¿(VERDORIE) ¿¿ is de vraagteken weer weg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk Ali B.
Jet ligt prins(ses)heerlijk in het ziekenhuisbed en de verzorging is top. Toch een zorg minder al is het een volwassen meid.
Ik denk zomaar dat jij dat goed hebt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk Ali B.
Jet ligt prins(ses)heerlijk in het ziekenhuisbed en de verzorging is top. Toch een zorg minder al is het een volwassen meid.
Gooi die quote maar eens door Google.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:56 schreef dieenebart het volgende:
Ik denk het ook.![]()
maar ik snap niet hoe Lies hiermee kon 'valsspelen'.
Ja, dat snap ik. Maar of dat nou valsspelen is?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gooi die quote maar eens door Google.
Juist. Spuithoerquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:03 schreef beequeen het volgende:
Dat begrijp ik dus ook niet Bart, dat valsspelen van liesje.
Nou ja, als je die quote door Google gooit, dan zie je meteen welke artiest het betreft. Dus ... Liesje is een valsspelend wicht en mag nooit meer meedoen met Ganzenborden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:04 schreef dieenebart het volgende:
Ja, dat snap ik. Maar of dat nou valsspelen is?
Het ging mij ook meer om het volledig debiele taalgebruik in de quote. Je gaat jezelf dan toch dingen afvragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |