De pijnstillers kicken weer in?quote:
Nee, het plaatje was de eerste keer niet geladen, ik zag alleen een rood kruisje.quote:
Eurootje of 12, inmiddels?quote:
Zit je weer te flirten met kasta?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:00 schreef Copycat het volgende:
Bijna 19 Euro!
Ik word haske rijk! En dan ben ik niet eens een manager .
Neuh, zo erg is het niet. Het drugsgebruik dan, want de pijn in m'n rug namelijk wélquote:
Dat zou ie willen.quote:
Morgen,quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Neuh, zo erg is het niet. Het drugsgebruik dan, want de pijn in m'n rug namelijk wél![]()
Net of er iemand met een bot mes tussen m'n wervels zit te wroeten. Ach, liever rugpijndan hoofdpijn.
Ja wat fijn he?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:26 schreef Peter6000 het volgende:
Goedemorgen.
Het is nog voor 12 uur, en ik ben wakker.
Nee.quote:
Klinkt als een uiterst productief dagje!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:30 schreef Peter6000 het volgende:
Vanmiddag weer naar mijn gesimuleerde werksituatie, dus ik lees de Telegraafsite nog ff niet, dan kan ik dat mooi daar doen.
Verder gisteren die vieze gore wezens van de Neckerman gebeld of ze willen opflikkeren met die folders waar ze me al 2 jaar lang maandelijks mee lastig vallen.
En ben nu ook uittgeschreven bij die gore klootzakken van Mr Money, dus ik krijg geen aanbiedingen meer om geld te lenen tegen 18 procent rente.
Tot zover de opdate van mijn bestaan.
Ohw.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee.
Heb je nog succes nodig bij het tekenen, want mocht je daar behoefte aan hebben kan ik je het wel ff toewensen.
Geen idee, of je de sleutel krijgt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
Hoor ik daar het woord streams?![]()
Goedemorgen!![]()
Ik wou uitslapen maar lag al anderhalf uur wakker in mijn bed.
Straks tekenen!![]()
Hoe werkt dat eigenlijk. krijg ik dan de sleutel meteen mee?
Omdat ik er pas 1 april inkan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |