Dat is het plan ja, dat ik alvast stiekem kan beginnen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Veel succes met het tekenen.
Lijkt me van niet, anders kan je stiekem alvast naar je woning terwijl je nog geen huur betaalt.
Ik kreeg in 2001 trouwens ook nog een pen en een fles wijn mee.
Maar ik had zelfs toen al door dat ik daar zelf voor betaalde, omdat die kosten vast wel ergens in doorberekend worden.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:45 schreef CarOnline het volgende:
Krijg je gewoon op 1 April hoor.
Dan spreek je een tijd af en mag je tekenen voor de sleutels en is het voor jou.
Tenminste, normaal gesproken wel.
Je kan even vragen of je een keertje mag komen meten, omdat je natuurlijk je vloer en behang enzo ook moet bestellen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw Thanks Caro!
Kan ik mijn hoop een beetje bijstellen.
Dag Tim! De nieuwe Xander de B.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:04 schreef Peter6000 het volgende:
Tim verlaat Di-Rect voor een solocarriëre.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:04 schreef Peter6000 het volgende:
Tim verlaat Di-Rect voor een solocarriëre.
Ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zit toch niet stiekem al de telegraafsite te lezen?
Haha, wat een topic weer. Lekker wakker worden, dat soort onzin.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:00 schreef Copycat het volgende:
Bijna 19 Euro!
Ik word haske rijk! En dan ben ik niet eens een manager .
Dat hij geen optredens kan krijgen, en daarom langs besloten bedrijfsfeestjes moet.quote:
Heb jij geen manager naast je omgeving?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:00 schreef Copycat het volgende:
Bijna 19 Euro!
Ik word haske rijk! En dan ben ik niet eens een manager .
Ik snap dat Twitteren niet zo. Maar er zitten wel wat droge tussen haha..quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:04 schreef Dementor het volgende:
Hendig.
http://search.twitter.com/search?q=%23IKEA
quote:patrickfovic: Die duitse killer heeft een bom geplant in IKEA. Counter-Strike FTW!
Twitteren jullie?quote:daankortenbach: shop till you drop at IKEA![]()
Ha moet je toch om lachen, rare gasten daar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:10 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik snap dat Twitteren niet zo. Maar er zitten wel wat droge tussen haha..
[..]
Twitteren jullie?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:23 schreef Peter6000 het volgende:
Nou mensen, ik ga maar eens naar het werk.
Liesje, veel succes met het tekenen vanmiddag.
Je kan het beste gewoon rustig afwachten tot je een pen krijgt, en meestal wijst de medewerker m/v de plek waar je moet tekenen aan.
Dat dacht ik ook. Ik ga haar wegbrengen dus tot later.quote:
Good luck. Beetje okee ziekenhuis in Utreg? Of mot ze naar Knalenland?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ik ga haar wegbrengen dus tot later.
Thanx voor je reactie.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ik ga haar wegbrengen dus tot later.
Thanx voor je reactie.![]()
Bart?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:10 schreef dieenebart het volgende:
Oudenrijn ziekenhuis is dat.
Maar dat is geloof ik helemaal niet slecht!
Diaconessen, best wel ok dus en bij mij om de hoek. Ben nu weg, toedels.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:09 schreef dieenebart het volgende:
Good luck. Beetje okee ziekenhuis in Utreg? Of mot ze naar Knalenland?
Wat is dat en van wie is het?quote:
Scary shit men.quote:
Die smurfen van tegenwoordig!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:43 schreef Dementor het volgende:
http://twitpic.com/20ywu
Na de bommelding bij de Amsterdam ArenA / Arenaboulevard hield de politie zojuist deze man aan in zuidoost. De man was blauw geschminkt en had een blauw shirt aan.
[ afbeelding ]
er lopen er vast nog twee rondquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:43 schreef Dementor het volgende:
Na de bommelding bij de Amsterdam ArenA / Arenaboulevard hield de politie zojuist deze man aan in zuidoost. De man was blauw geschminkt en had een blauw shirt aan.
[ afbeelding ]
nee, gewoon vaak het licht uitquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Scary shit men.
Maar wat heb je aan streams als het donker is? Nachtcamera's ofzo?
Mogen ze wel naar buiten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
nee, gewoon vaak het licht uit![]()
streams op 8 man in een bunker, 25 dagen
Die was toch niet blauw?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mjah of weer zo'n gek die iets teveel The Dark Knight heeft gekeken.
Nee! En ook niemand naar binnen. Totale afzondering. Nog backer dan back to basic.quote:
Neh.quote:
En het begint over een week of twee?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
nee, gewoon vaak het licht uit![]()
streams op 8 man in een bunker, 25 dagen
Ik geloof ook niet!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:54 schreef Dementor het volgende:
Ik geloof het niet!
Tenzij je het vooraf hebt opgenomen met meerdere scenario's en alleen in polls kijkers laat stemmen.quote:
Kijk en dit is dan wel weer leuk van Twitter. Foto's! Maar dat random geblaquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:43 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me dat je het gewoon live moet doen, scheelt schijfruimte t.o.v. opnemen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tenzij je het vooraf hebt opgenomen met meerdere scenario's en alleen in polls kijkers laat stemmen.
Dan bepaal je nog op enige wijze het verloop van het programma.
Als een deelnemer écht wil stoppen, mag dat natuurlijk.quote:
Hoe wil je zoiets beveiligen als je het daadwerkelijk live opneemt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lijkt me dat je het gewoon live moet doen, scheelt schijfruimte t.o.v. opnemen.
Techniek snelt vooruit, dat zou jij moeten weten. Peer-to-peer streaming is mogelijk, de Noorse televisie doet het ook sinds deze week. Pirate-Bay torrent techniek, zeg maar.
En deelnemers zijn er nog steeds zat, hoor. Bovendien is de kans dat ze wereldberoemd worden klein als het niet op tv komt, en gaat het de meesten om de ervaring van een realitysoap meemaken.
Yo, ik heb twee linkerhanden en geen bril. Denk je dat ik iets van techniek weet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe wil je zoiets beveiligen als je het daadwerkelijk live opneemt?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yo, ik heb twee linkerhanden en geen bril. Denk je dat ik iets van techniek weet?
Iemand anders mag de moeilijke vraagstukken oplossen, ik hou me wel met andere prangende zaken bezig.
Zoals posten op Fok.
Oh!quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik bedoel fysiek beveiligen van de opname locatie.
Het verband met jullie in het leger, de locatie van de bunker en de veiligheid ontgaat me. Of ga je er met een buks voorliggen ofzo?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh!![]()
Nou, eh. Dat lijkt me niet zo moeilijk. Niemand weet waar het is.
Bram en ik hebben in het leger gezeten, weet je nog?
Misschien hebben ze via via een bunker op afgesloten terrein kunnen regelen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het verband met jullie in het leger, de locatie van de binker en de veiligheid ontgaat me. Of ga je er met een buks voorliggen ofzo?
Omgeving booby-trappenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het verband met jullie in het leger, de locatie van de bunker en de veiligheid ontgaat me. Of ga je er met een buks voorliggen ofzo?
Grapje zeker?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Omgeving booby-trappen![]()
Claymores en zo. Vietcong putjes graven en van die staken erin zetten. Kom maar op met je hooligans
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Omgeving booby-trappen![]()
Claymores en zo. Vietcong putjes graven en van die staken erin zetten. Kom maar op met je hooligans
Nog 19 nachtjes slapen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mooi niet! We hebben in het bos ook camera's hangen, infrarood en alles!
En een enorm huurleger, als ik uit het raam kijk zie ik enorme rookwolken richting de Veluwe.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mooi niet! We hebben in het bos ook camera's hangen, infrarood en alles!
Ah, ben je zelf aan het tube-googlen geslagen? Dit is de mooiste vind ik, inclusief bewegend betonnetje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |