Ik heb een tuintje!quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Aan een ketel zit een tuutje.
Heb jij ook een tuutje Lies?
Nummerborden *AAARGGH*quote:
Ik heb die Ede Staal weleens beluisterd. Ik ken dat dialect want mijn moeder was van Pekela.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
Fipo!, Lekker snel LS!
[..]
Ik heb een tuintje!![]()
(Dit nummer hoorde echt bij mijn lieve opa)
Dank je, maar ik sla maar even een beurtje (van een week of 3) overquote:Op donderdag 12 maart 2009 02:34 schreef Coos het volgende:
Morgen is het toch kutweer dus ik mag nog wel een versnapering.![]()
Vooruit Caro, snaai nog maar even wat uit de koelkast.
Oude of nieuwe?quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb die Ede Staal weleens beluisterd. Ik ken dat dialect want mijn moeder was van Pekela.
Ik heb ook een tic met nummerborden. Onthoudt ze allemaal, maar dat komt weer door iets waar ik hier niet over uit kan weiden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nummerborden *AAARGGH*
Ik heb een tijdje gehad dat ik alle nummerborden las die ik tegenkwam, ik werd er gek van.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:36 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb wel als er bijvoorbeeld een auto voor me rijdt met WJ dat ik dan Willem-Jozef denk
FL is Fashionably_Late, PP is PietjePuk, DB is de buuv LS is Lekker Simpel und so weiter
Nieuwe.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oude of nieuwe?
Mijn vader (En zijn familie) Komen uit scheemda.![]()
Mijn moeder is een stadjer
Liesje moet nog even wachten met een autootje kopen. Ze heeft het te druk met haar nieuwe huisje en kenteken POT duurt nog wel even.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:36 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb wel als er bijvoorbeeld een auto voor me rijdt met WJ dat ik dan Willem-Jozef denk
FL is Fashionably_Late, PP is PietjePuk, DB is de buuv LS is Lekker Simpel und so weiter
Joh kom!! Je leeft maar één keer!quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je, maar ik sla maar even een beurtje (van een week of 3) over
Ik vind het wel een leuke manier om de hersens een beetje scherp te houden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nummerborden *AAARGGH*
Ik heb een tijdje gehad dat ik alle nummerborden las die ik tegenkwam, ik werd er gek van.
Jaaaa dat weet ik nog.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke manier om de hersens een beetje scherp te houden.
Komt nog uit de tijd dat ik op Schiphol ging werken en honderden prefixes van vliegvelden en luchtvaartmaatschappijen uit mijn hoofd moest leren. ('TNR' 'Antanarivo')
Ik dacht dat ik te oud was om nog nieuwe dingen te leren, maar met ezelsbruggetjes viel dat best mee.
Hoi meisje die na haar haar verre reis, een kamer kreeg in Amsterdam waar ze last had van muizen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:46 schreef Smash-it het volgende:
Hoi mensen die nooit slapen! Hoe is het hier?
Wij deden altijd de 2 cijfers raden van tegemoetkomende kenteken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Deden jullie vroeger onderweg naar vakantie ook van die spelletjes?
Gele auto's tellen.
Raden hoeveel kilometer een bepaalde plaats op de volgende borden nog was?
Enzo?![]()
Mijn ouders haalden boeken van de bieb en spraken avonden van te voren hele bandjes in, zodat we wat konden luisteren.
Toen hadden we nog geen draagbare dvdspelers enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |