Als hij van dezelfde club is als de trainer heb ik hem niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Alleen Marcus Berg. Ik ben geen verzamelaar ofzo.
Ik ook, maar wel minder goed. Die heb ik nooit een slagroomtaart gegeven op z'n verjaardag.quote:
Daar gaat je euro.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als hij van dezelfde club is als de trainer heb ik hem niet.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ook, maar wel minder goed. Die heb ik nooit een slagroomtaart gegeven op z'n verjaardag.
Nee dat weet ik niet meer, maar als dat samen met jou was dan zijn daar wel wat oorzaken voor te bedenken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Wel jammer dat we nu niet meer ongevraagd kunnen meegenieten van webcamseks.
Had niet zo schokkerig geweest met die snelle verbinding.![]()
Jaaaahhhhh..........je weet het nog wel ransaap.
Oeh! Gauw je handtekening oefenen!quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn euro, wat doe je?![]()
![]()
Ik mag over 15 uur en 45 minuten tekenen!
Stop toch eens met die drank en drugs.quote:
Daarna kan je op je gemakkie je plichten maar bovenal je rechten even doorlezen!quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mag over 15 uur en 45 minuten tekenen!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oeh! Gauw je handtekening oefenen!![]()
Later Gert
Ja iets met schuttingen enzo, ik weet het!quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Daarna kan je op je gemakkie je plichten maar bovenal je rechten even doorlezen!
Moet je natuurlijk niet na die tijd hier gaan mopperen dat er iets niet klopte in je contract of dat er lijken ingemetseld zaten in dubbele muren of in je tuin lagen begraven he?quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja iets met schuttingen enzo, ik weet het!
Nee, ik teken gewoon en huppel dan blij naar buiten.
Lies is heulegaar geen pot.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heb wel een tip voor je Liesje. Vanaf morgen t/m zondag bij Super de Boer.
40 liter tuinaarde/potgrond voor maar ¤1,00
http://www.superdeboer.nl/actie/index.asp?ItemID=6653&
Dat grietje wat in het nieuws was over haar bovenste knoopje niet??quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij de NOS willen ze haar volgens mij copiëren. Kan zo niet op haar naam komen.
Ja, die bedoel ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat grietje wat in het nieuws was over haar bovenste knoopje niet??
Ja, het is iets donkerder.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft ze donkere lokken in haar haar gedaan?
Heej! Don't outfritzl the fritzl!quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, het is iets donkerder.
Maar haar wil ik wel adopteren en misbruiken.
Vreselijk misbruiken!!
Als ik echt héél eeerlijk ben is TVE de reden dat ik die digitale zooi van Ziggo besteld heb. TVE gaat uit het analoge pakket en ik kan echt niet slapen zonder dat poepie het TVE nieuws van 2 uur.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik moet altijd aan Flipje Freriks denken als ik TVE kijk.
Die komt in het Nederlands al niet uit zijn woorden, hoe zal hij het op z'n Spaans doen?
Pot grond Lies!! Potgrond!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
Wat?
Lief!quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik echt héél eeerlijk ben is TVE de reden dat ik die digitale zooi van Ziggo besteld heb. TVE gaat uit het analoge pakket en ik kan echt niet slapen zonder dat poepie het TVE nieuws van 2 uur.
Ze leest mee, ze begon ineens een beetje te stotteren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik echt héél eeerlijk ben is TVE de reden dat ik die digitale zooi van Ziggo besteld heb. TVE gaat uit het analoge pakket en ik kan echt niet slapen zonder dat poepie het TVE nieuws van 2 uur.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn nichtje, Trudy van Egters.
Mijn eigen nummer ken ik nog wel, maar van anderen leer ik het ook niet meer uit me hoof.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:19 schreef CarOnline het volgende:
Wat erg, ik woon hier nou bijna 8 maand en ik weet nog mn foonnummer niet.
Zit ik te prutsen op uitnodigingen, heb ik ze bijna klaar maar kan ik het foonnummer niet plaatsen want mijn mobiel is leeg dus kan ik het niet nakijken.
Handig
Aan een ketel zit een tuutje.quote:
Jij moet ook gewoon kappen met zuipen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn eigen nummer ken ik nog wel, maar van anderen leer ik het ook niet meer uit me hoof.![]()
Ik weet wel de nummerborden van alle Toyota Prius'en en van alle Greenwheels auto's tussen mijn huis en mijn werk uit mijn hoofd.
Van anderen weet ik ook niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn eigen nummer ken ik nog wel, maar van anderen leer ik het ook niet meer uit me hoof.![]()
Ik weet wel de nummerborden van alle Toyota Prius'en en van alle Greenwheels auto's tussen mijn huis en mijn werk uit mijn hoofd.
Nokia moet gewoon stoppen met het opslaan van nummers in mijn handy.quote:
En met je "knobbel" ga je alle verjaardagen van je buurvrouwen af?quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Telefoonnummers is ook niet mijn sterkste kant, verjaardagen daarintegen heb ik dan wel weer een "knobbel" voor.
Dat doe ik dus met nummerborden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik onthoud telefoonnummers altijd. Iig toen ik ze nog scoorde.![]()
Ik maakte er altijd een sport van om er een ezelsbruggetje voor te verzinnen.
En nu?quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:29 schreef Coos het volgende:
kappen met roken
kappen met zuipen
kappen met snoepen
kappen met drugs
kappen met seks
kappen met belasting malversatie
kappen met ademen
Wordt lid van De Christenunie !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |