FTD werkt nog gewoon, wat is je probleem?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:44 schreef Beach het volgende:
Ik zit wel serieus met een probleem.
Vanaf januari dit jaar begonnen met nieuwsgroepen en FTD, maar wat moet ik nu??
??quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:44 schreef Beach het volgende:
Ik zit wel serieus met een probleem.
Vanaf januari dit jaar begonnen met nieuwsgroepen en FTD, maar wat moet ik nu??
het is inderdaad van seropositief naar hardnekkige aids gegaan. Waarom kunnen die lui niet gewoon een forum draaien in plaats van zo'n brak progselquote:
Ftd geen forum?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:58 schreef ikJur het volgende:
[..]
het is inderdaad van seropositief naar hardnekkige aids gegaan. Waarom kunnen die lui niet gewoon een forum draaien in plaats van zo'n brak progsel
je weet wel wat ik bedoel, gewoon een php forum op een apache webserver die dmv een browser is te benaderen.quote:
Dat is kut.. Hebben we ook al veel te veel van, ftr, fta, usenext en ga maar door.. FTD is een prima programma, tenminste geen forum waar je eerst iets moet posten voor je de bestandsnaam kunt zienquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:08 schreef ikJur het volgende:
[..]
je weet wel wat ik bedoel, gewoon een php forum op een apache webserver die dmv een browser is te benaderen.
dat is ook gay ja, posten voordat je mag zien waar het spul staat. Maar dat is ook het enige wat relaxed is bij FTD. En dan nog, dat alles kan op exact dezelfde manier zonder het updaten (quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:21 schreef GieJay het volgende:
[..]
Dat is kut.. Hebben we ook al veel te veel van, ftr, fta, usenext en ga maar door.. FTD is een prima programma, tenminste geen forum waar je eerst iets moet posten voor je de bestandsnaam kunt zienAlleen die moderators zijn verwende kleuters van 13
heb je wel de juiste versie? Als ik ftd hier update krijg ik netjes een melding van watchdogquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:35 schreef Beach het volgende:
FTD watchdog werkt niet met de nieuwste ftd
Ja zeker.quote:
format c:/quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:45 schreef Sorella het volgende:
Net watchdog geinstalleerd en ik zie weer nzb knoppies dus allemaal ff doen en niet meer tutten
Mijn probleem is veel erger, mijn alt binz start niet meer automatisch op als ik create nzb doe![]()
iemand een idee ? en ik zie ook geen openen met venstertje![]()
Jawel dat doet watchdog welquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:35 schreef Beach het volgende:
FTD watchdog werkt niet met de nieuwste ftd
JA dat doet ie welquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:08 schreef Beach het volgende:
Maar watchdog geeft geen extra knoppen hoor in ftd.
Bij mij toch echt niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:19 schreef ukga het volgende:
[..]
Jawel dat doet watchdog wel
[..]
JA dat doet ie wel
Dan zit er iets aan je instellingen niet puik, want hij hoort dat wel te doenquote:
Je moet watchdog opnieuw verwijzen naar de exe file van de nieuwe ftd, dan werkt het weerquote:
oke vet!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:39 schreef blaatertje het volgende:
plugin die een NZB knop in FTD plaatst. Dump je in de FTD directory en klaar. Je kunt uit meerdere zoekmachines kiezen. Werkt meestal, weigert een zoekmachine, kies je gewoon een ander.
http://www.koalabear.nl/
Edit: Oh ja, je moet FTD niet gewoon starten, maar dat koala programmaatje starten
is nu een instelling in je conf. scherm van ftd, even vinkje zetten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:53 schreef jslavenburg het volgende:
Hebben jullie ook dat, wanneer je posts download, er niet meer wordt aangeduid hoeveel er nieuwe zijn in welke groep? =o
Nee, is een alternatief. Je kunt hooguit kijken welke van de twee je het meeste aanspreekt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:42 schreef ukga het volgende:
[..]
oke vet!
maar ik heb nu watchdog, dus het is neit nodig lijtk me dat ik nu koala neem?
truequote:Op donderdag 12 maart 2009 20:42 schreef Kahlen het volgende:
[..]
is nu een instelling in je conf. scherm van ftd, even vinkje zetten.
vind het prima zo , hopelijk komen er nu minder gasten die continue bij elke post van je om nzb's vragen... mijn god wat vond ik dat irritant.
hoe?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je moet watchdog opnieuw verwijzen naar de exe file van de nieuwe ftd, dan werkt het weer
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:30 schreef deepart het volgende:
Help! Ik kan de nieuwe aflevering van Lost niet vinden op usenet
In watchdog:quote:
Config --> overzicht --> aantal nieuwe posts per filter berekenen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef Sorella het volgende:
En waar in de config kan ik die instelling vinden in algemeen en overzicht zie ik niks, ik kijk er vast overheen
neequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In watchdog:
Opties - Opties - Geavanceerd - Vinkje aanzetten - FTD Directory
FTD is een programma dat informatie verzamelt over nieuw beschikbare downloads op usenet.quote:
Klaag niet, je weet toch dat je op het randje zit van wat legaal is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:16 schreef vosss het volgende:
Het is godverdomme godsgeklaag. En net nu ik een fatsoenlijk aboo heb afgesloten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |