P2P en Torrents trekken volle zalen zekerquote:
ja kost niks hehquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
P2P en Torrents trekken volle zalen zeker
torrents zijn P2P? En als je toegang hebt tot de fatsoenlijkere private trackersquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En dan zeker lekker bij 99.8% stop de download omdat zo een paupert express het laatste deeltje niet heeft geupload?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je gebruikt toch geen torrents of snelle ftp servers?quote:
Al een stuk beter, maar dan zit je nog altijd met het terugseeden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:43 schreef zquing het volgende:
[..]
torrents zijn P2P? En als je toegang hebt tot de fatsoenlijkere private trackers
Geen problemen mee, zonder community geen goede trackersquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Al een stuk beter, maar dan zit je nog altijd met het terugseeden.
Ik heb zeer lang gebruik gemaakt van private trackers, maar zo snel als ik nu van usenet download haal ik nergens... Een dvd in 15 minuten haal ik echt niet via een torrent.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:43 schreef zquing het volgende:
[..]
torrents zijn P2P? En als je toegang hebt tot de fatsoenlijkere private trackers
Het kan dat de server je dwingt de laatste versie te gebruiken.quote:
Ik ook niet van usenet, maar ik trek netjes 1MB/S op vrijwel alle torrents(wel tracker afhankelijk) en het aanbod is vele malen groter dan op usenetquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:46 schreef dahei het volgende:
[..]
Ik heb zeer lang gebruik gemaakt van private trackers, maar zo snel als ik nu van usenet download haal ik nergens... Een dvd in 15 minuten haal ik echt niet via een torrent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |