Heerlijk programma. Supersearch, ondersteuning SSL ik zou niet meer anders willenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:45 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt gelijk.
Al vind ik newsleecher wel handiger omdat je eenvoudiger kan sorteren, het sneller werkt e.d.
Klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:36 schreef Asgard het volgende:
[..]
Doen die geīntegreerde zoekmachines in Alt.Binz het bij jou?
Bij mij doen ze het echt al meer dan een jaar niet meer.
Bij he tupgraden naar 3.8 (geloof ik) moest je zelf een paar bestandjes kopieren om je watchlist te bewaren in de nieuwe versie.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:03 schreef ukga het volgende:
[..]
Als ik normale FTD opstart (zonder koala), dan krijg ik metteen een error; Ftd heeft problemen om het register te benader. en ik meot FTD openen door middel van uitvoeren onder administrator .
als ik dat gedaan heb start FTD idd wel op, maar alsnog geen watchlist
oke thanx ik ga ff zoeken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Bij he tupgraden naar 3.8 (geloof ik) moest je zelf een paar bestandjes kopieren om je watchlist te bewaren in de nieuwe versie.
Ik neem aan dat dat nu ook gewoon kan toch?
Ik weet niet meer precies welke bestanden dat waren, maar google moet toch uitkomst bieden dacht ik
FTD is vandaag weer goed gevuld. Afgelopen 2 dagen wel dipje, maar gelukkig nu ook geen gezeur meer om nzb's, althans niet waar ik kijk.quote:
Paupers inderdaad. Maar dat krijg je natuurlijk nu usenet de afgelopen jaren echt 100x makkelijker in gebruik geworden is.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:12 schreef Prisonbreaker het volgende:
Het blijkt wel dat veel mensen via via ftd hebben leren kennen maar amper een idee hebben wat usenet inhoudt.
Het ftd forum puilt uit van de vragen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |