quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
*ihvk meldt msnk aan voor integratiecursus
Ik denk dan wat meer: "schiet nou eens op verdomme, wat een gezeur, maak geen geluid irritant wijf!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:54 schreef Yel het volgende:
[..]
Das de bedoelingAls je je oogjes zo nu en dan dicht doet, kaarsjes aan en relaxed mmuziek kom je ergens anders terecht... Je hebt ook poweryoga, is wat sneller.
Ik heb een Yoga voor dummies CD.. Als ik alleen ben is het goed te doen, maar je moet er al rustig aan beginnen. Als ik n F*ck off dagje heb, heb ik hetzelfde als jijquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:58 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik denk dan wat meer: "schiet nou eens op verdomme, wat een gezeur, maak geen geluid irritant wijf!
Heb geloof 3 lessen gevolgd, ik kan niet tegen zoveel sereniteit
Weet ik veel, ik ken het toch nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is 'sac' (= een soort wok), geen 'saç' (= haar).
Ik ben een beetje dom soms.. Menen jullie dit echtquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jij en ik moeten maar eens op een cursus turks!
Gezelligquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jij en ik moeten maar eens op een cursus turks!
Meer cynisch bedoeldquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:01 schreef Yel het volgende:
[..]
Ik ben een beetje dom soms.. Menen jullie dit echt
Ik ken dat. Mijn Turks is zo geweldig dat ik word uitgelachen. Zo goed dat ik op mijn werk, als ik met Turkije bel, Engels moet spreken en mijn naam op zijn Hollands uitspreek in de hoop dat ze het niet begrijpen. Praat liever gewoon Hollands. Lekker simpel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Meer cynisch bedoeld![]()
Maar soms is het wel nodig
Is toch eigenlijk best genant? Durf geen gesprekken aan met Turkse mensen "op een hoger niveau", schaam ik me dood.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:05 schreef Yel het volgende:
[..]
Ik ken dat. Mijn Turks is zo geweldig dat ik word uitgelachen. Zo goed dat ik op mijn werk, als ik met Turkije bel, Engels moet spreken en mijn naam op zijn Hollands uitspreek in de hoop dat ze het niet begrijpen. Praat liever gewoon Hollands. Lekker simpel.
Aaaah, zo herkenbaar.. In Turkije vinden ze me n stil meisje. Vind je het gek, ik durf niets te zeggen. Was eens bij de kapper, hij vroeg me wat. Ik wist gewoon niet wat het betekende. Ik schaam me zooooooo op zulke momenten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:07 schreef Min-e het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk best genant? Durf geen gesprekken aan met Turkse mensen "op een hoger niveau", schaam ik me dood.
Misschien moeten we eens een Turks boeken leesclubje beginnenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef Yel het volgende:
[..]
Aaaah, zo herkenbaar.. In Turkije vinden ze me n stil meisje. Vind je het gek, ik durf niets te zeggen. Was eens bij de kapper, hij vroeg me wat. Ik wist gewoon niet wat het betekende. Ik schaam me zooooooo op zulke momenten.
Als ik naar het Turks nieuws kijk, begrijp ik de helft ook gewoon niet. Ik voelde me al zo alleen met dit probleem, ama blijkbaar niet
Nu niet gaan doordraven hoor met die compassiequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef Yel het volgende:
Word ie buitengesloten dan.. Is zielig ama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |