quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:20 schreef Rosbief het volgende:
Zonde van die huiden, daar had je nog mooie motorpakken van kunnen maken, mits goed gestroopt.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:20 schreef Rosbief het volgende:
Zonde van die huiden, daar had je nog mooie motorpakken van kunnen maken, mits goed gestroopt.
Heuj, staat toch duidelijk bij dat dit een serieus topic isquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:28 schreef Emimich het volgende:
Op 00:24 zie je trouwens een tekenend voorbeeld van het gebrek aan verfijnde techniek bij Afrikanen. De gehele coördinatie ontbreekt waardoor het doelwit nooit volledig geraakt zal worden.
Ik denk dat als je een gegeven moment zo verbrand bent je weinig meer voelt en/of in shock bent... Ook als je ziet hoe ze mensen kapot slaan en opnieuw in brand zetten die eruit willen vraag k me af ofdat ze ook maar ergens naartoe kunnen... Echt te ziek voor woorden...quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:40 schreef Killer_Mom het volgende:
is daar een stammenstrijd aan de gang, ook raar dat die mensen nauwelijks bewegen als ze al in brand staan, ongelofelijk. het blijven wilden. of dat ooit nog goed komt?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan zou African de correcte term zijn aangezien dit niet in Amerika plaatsvindt.
En jij mag mij best blanke noemen.
Shock he. Maar een paar dingen:quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:40 schreef Killer_Mom het volgende:
is daar een stammenstrijd aan de gang, ook raar dat die mensen nauwelijks bewegen als ze al in brand staan, ongelofelijk. het blijven wilden. of dat ooit nog goed komt?
Jij maakt dit natuurlijk dagelijks mee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:07 schreef wise het volgende:
haha, stelletje jankerds in dit topic.
Vies he, iemand die verband wordt
Is dit serieus?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Doe anders ff normaal, racist. Jij zou het toch ook niet leuk vinden als ik je blanke zou noemen?
African American is de correcte term.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:47 schreef Birra het volgende:
[..]
Jij maakt dit natuurlijk dagelijks mee.
Word.quote:
Que hetgene dat je ziet is het misschien erger, maar het feit dat er bij dit filmpje een hele groep toe zit te kijken en er niks tegen probeert te doen maakt dat ik dit filmpje toch schokkender vindquote:
Ik heb deze nog niet gekeken, doe ik hier ook maar nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Que hetgene dat je ziet is het misschien erger, maar het feit dat er bij dit filmpje een hele groep toe zit te kijken en er niks tegen probeert te doen maakt dat ik dit filmpje toch schokkender vind
Vanavond maar effe kijken dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Que hetgene dat je ziet is het misschien erger, maar het feit dat er bij dit filmpje een hele groep toe zit te kijken en er niks tegen probeert te doen maakt dat ik dit filmpje toch schokkender vind
Geschokt doordat negers niks uitvoeren?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is hem, als je alleen op afgaat wat je ziet is het inderdaad de ergste. Wat mij echt schokte bij het filmpje in de OP zoals ik al eerder heb gezegd was het feit dat er een hele menigte naast stond die gewoon meededen. In het filmpje zijn het slechts drie mensen die de gruwelijkste moorden plegen, die iedereen in oekraine verafschuwde en in dit filmpje worden de daders bejubeldquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:21 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Vanavond maar effe kijken dan.
Die 3 guys 1 hammer, is dat toevallig http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs ?
Dat filmpje is inderdaad echt heel bruut, denk toch wel 1 van de ergste die ik op internet gezien heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |