Of je doet Nosh niet na.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:50 schreef Edwinuss het volgende:
Niet schokkend, het valt meer onder de categorie : dat kom je niet elke dag tegen.[ afbeelding ]
Die foto's alleen zijn daar al eng ja, maar dit vind ik toch erger. Het is hier namelijk een hele menigte die meedoet.quote:
Ach gut, heb je een nieuw plaatje gevonden?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:50 schreef Edwinuss het volgende:
Niet schokkend, het valt meer onder de categorie : dat kom je niet elke dag tegen.[ afbeelding ]
Dat is een van de ergste filmpjes die ik op internet gezien heb. De gemiddelde onthoofding stelt daarbij weinig voor.quote:
Volgens mij is er 1 filmpje gelekt. Dat is ook wel meer dan voldoende. Ik ken weinig mensen die het filmpje volledig afkijken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jezus, en daar is ook een hele serie van filmpjes van dus ?
Heb inderdaad gelezen dat er 1 filmpje is gelekt, zag er een GIFje van en kreeg echt kostneigingen..quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:53 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Volgens mij is er 1 filmpje gelekt. Dat is ook wel meer dan voldoende. Ik ken weinig mensen die het filmpje volledig afkijken.
linkje?dankjequote:Op woensdag 11 maart 2009 23:53 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Volgens mij is er 1 filmpje gelekt. Dat is ook wel meer dan voldoende. Ik ken weinig mensen die het filmpje volledig afkijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk dat maar eens.
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2009 00:01:23 ]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Degene van wie je dat plaatje hebt. Creëer je eigen gimmick.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |