Waarom? Uiteindelijk kom je ze toch wel tegen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Samen met Bayern München zijn dat de vier "zwakkere" broeders. Tja, als Arsenal-fan zou ik ook maar hopen dat je Liverpool, Man Utd of Barcelona ontloopt.
Het lijkt mij dat als Arsenal wordt gekoppeld aan Barcelona, Liverpool of Man Utd ze daarna niemand meer tegenkomen. Maar goed: de bal is rond en een wedstrijd duurt 90 minuten en er zijn wel gekkere dingen gebeurd in het voetbal.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom? Uiteindelijk kom je ze toch wel tegen.
Ik teken voor deze loting.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:11 schreef Fortitudo het volgende:
liverpool loot sowieso fc porto
de rest:
man utd - villarreal
arsenal-chelsea
barclelona-bayern munchen
Zou volstrekt belachelijk zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:44 schreef borisz het volgende:
Er is gewoon een kans dat volgend jaar geen CL voetbal op het open net te zien is. Tenzij de NOS en/of de commercielen meer centen erin willen gaan steken.
Sport 1 heeft wel voor de komende seizoenen de CL.
Arsenal - Man Utd zijn altijd goede wedstrijden geweest hoor waar het altijd rond de 50-50 was wie er zou winnen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat als Arsenal wordt gekoppeld aan Barcelona, Liverpool of Man Utd ze daarna niemand meer tegenkomen
Sport1quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:49 schreef Blawh het volgende:
NOS heeft te weinig geboden voor de CL-rechten voor de komende 3 jaar.
Dat was wel in een tijd waarin Arsenal niet hoefde te strijden met Aston Villa en Everton voor de vierde plaats in de PL. Ik herinner me die wedstrijden ook wel. Met Keane en Vieira die in de catacomben al bijna met elkaar op de vuist gingen. Ja, mooie tijd was dat.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Arsenal - Man Utd zijn altijd goede wedstrijden geweest hoor waar het altijd rond de 50-50 was wie er zou winnen.
Laag beginnen.. beter dan te veel bieden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:49 schreef Blawh het volgende:
NOS heeft te weinig geboden voor de CL-rechten voor de komende 3 jaar.
daar hoopt sport1 uiteraard wel op maar ik denk dat voor NOS toch wel een MUST HAVE is om champions league binnen te halen. zoals gezegd laag beginnen en hopelijk niet overdreven veel voor te hoeven te betalen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Laag beginnen.. beter dan te veel bieden.
Hoop dat het wel gewoon bij de NOS komt anders kunnen ze Sport1 gelijk 2x zo duur maken, niemand wilt dat toch missen
Het kwam erop neer dat men bij de NOS (Evert) eerder verwacht dat de publieke omroepen minder te besteden krijgen dan meer. Het is dus nog maar de vraag of het wel rond gaat komen, maar ik ga er wel vanuit dat het uiteidenlijk rond gaat komen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Laag beginnen.. beter dan te veel bieden.
Hoop dat het wel gewoon bij de NOS komt anders kunnen ze Sport1 gelijk 2x zo duur maken, niemand wilt dat toch missen
Volgens een artikel in VI vinden ze een EK en WK belangrijker dan de CL.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:11 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
daar hoopt sport1 uiteraard wel op maar ik denk dat voor NOS toch wel een MUST HAVE is om champions league binnen te halen. zoals gezegd laag beginnen en hopelijk niet overdreven veel voor te hoeven te betalen.
Jep. De NOS vindt het Neerlandsch Elftal(met name eindtoernooien en mogelijk ook weer kwalificatiewedstrijden) en de eredivisie belangrijker dan de CL.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:07 schreef Gunner het volgende:
[..]
Volgens een artikel in VI vinden ze een EK en WK belangrijker dan de CL.
Zelfs de laatste 3 jaren staan we nog voor hoor met wins.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat was wel in een tijd waarin Arsenal niet hoefde te strijden met Aston Villa en Everton voor de vierde plaats in de PL. Ik herinner me die wedstrijden ook wel. Met Keane en Vieira die in de catacomben al bijna met elkaar op de vuist gingen. Ja, mooie tijd was dat.
ja was een hele leuk wedstrijdquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:59 schreef buddyb het volgende:
liverpool - arsenal van een jaar geleden is een van de mooiste wedstrijden die ik ooit heb gezien. jammer dat ze die moesten verliezen. babel met die schwalbe
ik hoop dat barca en arsenal elkaar iig niet loten, die twee moeten elkaar tegenkomen in de finale.
Qua gevoel 1 van de slechtste voetbal momenten van mijn levne.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ja was een hele leuk wedstrijd
Check die actie van Walcott
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |