Jammerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:44 schreef Radegast het volgende:
Spelen Liverpool-Chelsea en Bacelona-Bayern op dezelfde dag tegen elkaar?
Coolquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:31 schreef DutchGooner het volgende:
Mocht Arsenal de finale halen ben ik er iig bij, heb kaartjes voor de finale toegewezen gekregen
quote:Arsenal uit Champions League gezet
Londen - Arsenal is vandaag door de Europese voetbalfederatie Uefa uit de Champions League gezet. De huidige nummer 4 van de Premier League won in de derde voorronde van Fc Twente maar maakte tijdens de tweede wedstrijd echter gebruik van de geschorste Djourou. Hierdoor gaat Villareal nu automatisch door naar de volgende ronde. Arsenal heeft tot vrijdag de gelegenheid in beroep te gaan tegen het UEFA-besluit.
Nee hoor dit is echt.quote:
Shit on a stick IV.quote:Op woensdag 1 april 2009 01:15 schreef Emimich het volgende:
Zal wel Manchester-Porto en Liverpool-Chelsea worden bij de NOS.
Kan me alleen de pingel van Lampard herinneren en het camerashot van Lampard sr. op de tribune..quote:Op woensdag 1 april 2009 15:56 schreef mcyodogg het volgende:
Vorig jaar toch een best leuke return gezien op Stamford Bridge?
quote:
Staat me ook het beste bij, maar er vielen nog 4 andere goals, en nog een paar goede kansen voor Torres en Drogba. Maar misschien romantiseer ik het wel omdat het zo spannend was. Die andere halve finale was in ieder geval een stuk minder.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kan me alleen de pingel van Lampard herinneren en het camerashot van Lampard sr. op de tribune..
quote:'CL mogelijk niet op Nederlandse tv'
CANNES - Eric van Stade, directeur van de SBS-zenders (SBS6, Net5 en Veronica), acht de kans reëel dat de uitzendingen van de Champions League met ingang van volgend seizoen niet op een Nederlandse tv-zender te zien zijn.
,,Deze voetbalbeelden kunnen van de Nederlandse markt verdwijnen en in handen komen van een buitenlandse partij'', zei hij op de internationale mediabeurs MipTV in het Franse Cannes.
Terwijl de verschillende tv-zenders bijtijds moeten weten of ze de uitzendrechten wel of niet krijgen, heeft rechtenhouder TEAM nog geen beslissing genomen omdat de biedingen in Nederland door deze organisatie als te laag werden beoordeeld.
TEAM heeft daarom een tweede biedingronde voorgeschreven, die nog zijn beslag moet krijgen. (ANP)
AD
Antwoord op de vraag: Hoe onderbreek je de Liverpool-supporters zo snel mogelijk met zingen van dat YNWA?quote:
Weer een 1-April grap of is dit for real? Ach, volgend jaar zit ik toch een jaar in Glasgow.quote:
agh sport1 heeft ze al. Ik maak me dus niet zo druk.quote:
Jammer dat Barcelona - Bayern ook op woensdag isquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:47 schreef Anonymousz het volgende:
Dinsdag: Man United - FC Porto
Woensdag: Liverpool - Chelsea
Op de NOS
Was wel te verwachten
Liverpool - Chelsea, spannende potquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:47 schreef Anonymousz het volgende:
Dinsdag: Man United - FC Porto
Woensdag: Liverpool - Chelsea
Op de NOS
Was wel te verwachten
Eens een keer weer wat anders.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Liverpool - Chelsea, spannende pot!
Niet dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Liverpool - Chelsea, spannende pot!
Nee, die wedstrijd is al 100x gespeeld. Ze kennen elkaar door en door, wordt gewoon een schaakpartij.quote:
ik dacht eerst dat Villarreal met 2 l's en 1 r schreefquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:42 schreef BoerBert het volgende:
[..]
VillarealTyp het dan goed, misschien dat er dan nog iemand intrapt.
Nou, als jullie niet reageren dan zoek ik het zelf wel opquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:49 schreef Morendo het volgende:
Is de wedstrijd te streamen vanaf de NOS-site?
Dan kijk je toch lekker S1ngle op NET5?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Saaie wedstrijden vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |