Ja Ze lag op de grond met bloed boven haar borstquote:
En Meg als ze Paul zietquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Jaja hoe zal craig zich hieruit werken
Oh dat heb ik dan gemist!quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ja Ze lag op de grond met bloed boven haar borst
Mischien heeft Emily er wel iets mee te maken...quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ja Ze lag op de grond met bloed boven haar borst
quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:40 schreef Michellee het volgende:
[..]
Luke ziet er op de bovenstaande foto wel erg gay uit..
Heeft de moordenaar dan ook Dusty gedrogeerd of was dat per ongeluk ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef Renaatje76 het volgende:
[..]
Mischien heeft Emily er wel iets mee te maken...
Ik denk dat Cheri Dusty gedrogeerd heeft en dat er iemand anders binnen is gekomen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:06 schreef massy het volgende:
[..]
Heeft de moordenaar dan ook Dusty gedrogeerd of was dat per ongeluk ?
Ik denk het nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef Renaatje76 het volgende:
[..]
Mischien heeft Emily er wel iets mee te maken...
Ja en????quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:45 schreef Angelic_Rose het volgende:
Pfff we hebben een apart spoilertopic mensen!
ja, en de kinderen groeien 2 jaar in een maand !!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:41 schreef Koningin het volgende:
Rosanna heeft net maaaaanden in coma gelegen en nu zit ze al weer op weg naar huis enzoecht soap.
sorry, zal het niet meer doen. ( wist niet van die spoiler- topic...)quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:45 schreef Angelic_Rose het volgende:
Pfff we hebben een apart spoilertopic mensen!
Hier is de Spoilertopicquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:41 schreef Elske6 het volgende:
de vader van Noah heeft het gedaan...........
Ik heb nog nooit iemand MOOI zien huilen.....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:57 schreef Michellee het volgende:
Gwen huilt wel heel lelijk.....maar wel zielig voor haar...
Ja maar die mond die zij trekt is wel heel erg...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:04 schreef Renaatje76 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand MOOI zien huilen.....
Ze leek idd wel meteen weer op Cleo...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:33 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ja maar die mond die zij trekt is wel heel erg...
En d'r haar zat ook perfect toen ze nog in dat ziekenhuis bed lag,quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:41 schreef Koningin het volgende:
Rosanna heeft net maaaaanden in coma gelegen en nu zit ze al weer op weg naar huis enzoecht soap.
ooh dacht dat ik de enige wasquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:35 schreef Starlie het volgende:
Heb gisteravond weer eens voor het eerst gekeken.... hebben ze een nieuwe cameraman ofzo?? Wat een wiebelig beeld... Of zal het een nieuwe techniek zijn..?!
Haha, Jack heeft dr mooi de mantel uitgeveegd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:06 schreef Anonymousz het volgende:
Carly
Ga ze een mooi jurk dragen voor een BBQ![]()
Wat een stom wijf is het tochquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:22 schreef Urnie het volgende:
CarlyTuurlijk ga je je kind met de auto wegbrengen als je steeds flauwvalt. Er is vast niemand in Oakdale die Sage ff op kan komen pikken.
Simonquote:Op woensdag 8 april 2009 15:31 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik begin mij steeds meer te irriteren aan Carly. Was ze maar gewoon bij Simon gebleven!
Ja, beetje triest.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:07 schreef Angelic_Rose het volgende:
Goh wat lagen Katie en Jack er toch knus bij op hun huwelijksnacht..![]()
![]()
Paul in die rechtzaalquote:Op woensdag 8 april 2009 21:37 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja het is gewoon allemaal vreselijk nep..
Meg dan, eerst lopen janken om Paul toen die van die klif flikkerde en 3 dagen later opeens dikke maatjes met Graig, terwijl ze eigenlijk samen met Paul een complot had tegen Graig...
En dan vraagt ze zich af waarom Paul nu boos is..![]()
Nadeel:Ik vind Katie een zeur en een drama queenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:11 schreef Michellee het volgende:
Katie is altijd wel een favoriet van mij geweest, toen in het begin als vals loeder samen met Henry...en nu nog steeds...
Ben anti Carly!
je heb gelijk 17 afl maar ik dacht veel meerquote:Op zondag 19 april 2009 20:20 schreef Michellee het volgende:
Ik zat gisteren The Closer te kijken, en ik zag opeens een karakter wat meespeelde, wat bij mij irritatie opwekte maar ik wist niet meer waarom en waar ik haar van kende. Maar dierotsmoel kende ik ergens van.
Net even wezen zoeken op internet....Blijkt het Julia Larrabee te zijn![]()
Zag ook dat ze maar 17 afleveringen heeft meegespeeld in As the World Turns....het leken er zoveel meer...
Hij wou alleen het geweer pakkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:52 schreef padlarf het volgende:
Wat gebeurde er nou met Meg? Heeft de kolonel haar te pakken ofzo?
Het leek voor mijn gevoel wel een half jaar ofzo, maar eigenlijk is het dan maar 2,5 week?quote:Op zondag 19 april 2009 20:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je heb gelijk 17 afl maar ik dacht veel meer
Volgens mij kwam ze niet elke dag in beeldquote:Op zondag 19 april 2009 21:08 schreef Michellee het volgende:
[..]
Het leek voor mijn gevoel wel een half jaar ofzo, maar eigenlijk is het dan maar 2,5 week?
Dat moet dan wel....quote:Op zondag 19 april 2009 22:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ze niet elke dag in beeld
1 of 2 keer in de week kwam ze in beeld denk ikquote:
Natuurlijk zijn het er veel meer. Alleen zijn al haar afleveringen niet ingevoerd op IMDb, dat is veel te veel werk voor een C-ster. IMDb wordt ook maar gewoon door users geupdate, dus blijkbaar is iemand tot 17 gekomen en vond het daarna wel weer genoeg geweest. Je kunt beter op Soapcentral kijken als je wil weten hoe lang iemand in een soapserie gezeten heeft.quote:Op zondag 19 april 2009 20:20 schreef Michellee het volgende:
Ik zat gisteren The Closer te kijken, en ik zag opeens een karakter wat meespeelde, wat bij mij irritatie opwekte maar ik wist niet meer waarom en waar ik haar van kende. Maar dierotsmoel kende ik ergens van.
Net even wezen zoeken op internet....Blijkt het Julia Larrabee te zijn![]()
Zag ook dat ze maar 17 afleveringen heeft meegespeeld in As the World Turns....het leken er zoveel meer...
Hysterisch? Wie is er hier hysterisch om al die triviale dingen bij te houden? Het is gewoon een constatering, maar aangezien jij helemaal uit je slof gaat.quote:Op maandag 20 april 2009 21:04 schreef Marble het volgende:
Oh gut een hysterische Sarah Brown-fan. Ik bedoelde helemaal niks negatiefs met C-ster hoor, die verdient nog altijd tonnen meer dan jij en ik bij elkaar. Ik wou alleen maar aangeven dat ze niet dermate "groot" is dat iemand AL haar individuele soap-afleveringen gaat zitten invoeren in IMDb. Dat is gewoon te veel werk.
Dus datquote:Op maandag 20 april 2009 21:39 schreef Marble het volgende:
Uit mijn slof?!
Waar dan? Mijn bovenstaande posts zijn bijna slaapverwekkend zo niet-uit-mijn-slof ga ik er.
nopequote:Op dinsdag 21 april 2009 10:19 schreef Koningin het volgende:
Wonen Lily en Holden trouwens niet meer in hun eigen huis??
Te bedenken dat ze begonnen is met VR-Troopersquote:Op maandag 20 april 2009 19:27 schreef Desmonkey het volgende:
Je kan alles zeggen, maar Sarah Brown (Ex-Julia Larrabee, ATWT) is wel een A-lister onder de soapsterren in de VS.
Die 1e vrouw van Jack was echt heulemaal van het pad af ja. Ik herinner me nog die scene dat ze Jack had gekidnapped. Zat die daar in zn dwangbuis, en toen uiteindelijk in die auto die in de vijver reed.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:42 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Te bedenken dat ze begonnen is met VR-Troopers![]()
Persoonlijk: Die andere Julia was pas pwnage! (die dus geen kind had)
Sommige scenes waren best scary met haar..
Terwijl ze juist begon als uiterst brave goody-two-shoes. Later wisten ze niet meer wat ze met haar moesten dus toen hebben ze haar maar een compleet psycho stalker gemaakt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:45 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die 1e vrouw van Jack was echt heulemaal van het pad af ja. Ik herinner me nog die scene dat ze Jack had gekidnapped. Zat die daar in zn dwangbuis, en toen uiteindelijk in die auto die in de vijver reed.
Inderdaad ze was eerst miss perfect. Carly pushed her to the edge...quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:03 schreef Marble het volgende:
[..]
Terwijl ze juist begon als uiterst brave goody-two-shoes. Later wisten ze niet meer wat ze met haar moesten dus toen hebben ze haar maar een compleet psycho stalker gemaakt.
Omdat Lily in coma lagquote:
Paulquote:Op woensdag 22 april 2009 01:07 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom gaat Paul met Meg naar bed hij wou niks meer met haar te maken hebben en hij dacht eens niet aan Rosanna hij gebruikt Rosanna
En die vuile Carly houdt natuurlijk haar mond!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:33 schreef Anonymousz het volgende:
Carly heeft geen tumor maar abces ofzo ze gaat niet dood
Lily & Holden
Dusty is snel herstelt
Lily & Dusty omhelzen elkaar en Holden ziet het
Katie stuurt Jack weg
Yep, Carly is en blijft een manipulatieve straatmeid. Bah......quote:Op woensdag 22 april 2009 23:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
En die vuile Carly houdt natuurlijk haar mond!![]()
Viel me ook al op hoe snel Dusty hersteld is, belachelijk.![]()
Arme Katie, dit vind ik toch wel beetje zielig, ze doet zo haar best en vind alles maar goed. Die achterlijke Jack doet echt overdreven veel voor Carly. Grrrr.
Ik vind Lily zo sip...quote:Op donderdag 23 april 2009 11:02 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze maken het inderdaad wel erg bont nu met die verhaallijnen.
Die Holden (vond ik altijd een lekker ding en straight) mag wat mij betreft een beetje chillen, miereneuker wordt het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:29 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik vind Lily zo sip...
Holden wordt nog wel actiever:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ok stelletje hokboeren
Je mag Carly niet hèquote:
Ik vind hem wel lief met Katie. Ze hebben veel lol samen en het lijkt meer ongedwongen. Ik zou ze best een kans willen geven.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat heb ik dan weer met Katie..![]()
![]()
![]()
Carly mag van mij alles doen om Jack terug te krijgen, ik vind nog steeds dat ze bij elkaar horen..
same!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat heb ik dan weer met Katie..![]()
![]()
![]()
Carly mag van mij alles doen om Jack terug te krijgen, ik vind nog steeds dat ze bij elkaar horen..
Oh wat hebben ze een lol samen..quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind hem wel lief met Katie. Ze hebben veel lol samen en het lijkt meer ongedwongen. Ik zou ze best een kans willen geven.
Sofie een huil en zeikwijf en Alison is jaloersquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:35 schreef padlarf het volgende:
Even iets anders, Sophie en Allison zijn allebei zeikwijven.
Jammer, want wel heul mooi meisjequote:Op vrijdag 24 april 2009 17:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Sofie een huil en zeikwijf en Alison is jaloers
roflquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:44 schreef padlarf het volgende:
Wehe
Barbara: "Don't forget she's half Emily, the paragon of mental health"
Ze is knap maar jammer dat ze zoveel zeurt, huilt en iedere keer naar Aaron gaatquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
Jammer, want wel heul mooi meisje(sofie dan)
Eens.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ze is knap maar jammer dat ze zoveel zeurt, huilt en iedere keer naar Aaron gaat
Noah is weer hetro gewordenquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
Eens.
Wehe, Dusty gehoekt, en wtf doet Noah nu weer met Maddie(maddie
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |