Meaghan schreef..quote:Ja hoi, ik kom hier nooit, maar wil het volgende wel even kwijt: wij gaan morgen bij een kennel kijken.
Het is een border collie kennel en we zijn echt helemaal overtuigd van dit ras. Zulke mooie honden !
Ze hebben bij deze kennel nog geen pups, maar wel bijna. En we staan op de puppylijst.
Het is nog even afwachten hoe het loopt, maar waarschijnlijk hebben wij deze zomer hebben een pup!!!
quote:Spannend Burdie! En nu maar wachten.
Vandaag hebben we een echo laten maken bij de dierenarts en Luna is drachtig!
We zagen haar buikje al flink uitdijen en ze eet voor tien , dus het was niet geheel een verrassing. Oh we zijn zo blij!! Begin april worden de moppies verwacht
Die twee zwarte holtes zijn dus twee puppies..
Duh, om schijnzwangerschap te voorkomen hequote:Op woensdag 11 maart 2009 19:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik wist niet dat je bij honden tegenwoordig ook pretecho's kon laten doen.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:21 schreef Guess. het volgende:
Leuk Burdie,Border collie's zijn leuke en mooie honden!![]()
Meaghan,gefeliciteerd![]()
Gisteren vroegen ze bij de dierenwinkel hier of ik en Gijs mee wilde doen aan een hondenmodeshow,het is pas in oktober maar het lijkt me wel leuk.Met Joost durf ik het niet echt aan,dat aandachtsorgel springt zo in het publiek![]()
Kleine teckelpootjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn Joost z'n pootjes,die van Gijs zijn veel dunner,zal ik ook eens een foto van maken.Maar vind die van Joost lschattiger,die zijn kort en dikquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gijs heeft dikke poten vergeleken met de mijne, daar komt zelfs Billy nog niet bij in de buurt!
Pootjes zijn altijd zo
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:51 schreef Maes het volgende:
Ze had altijd zo'n lekker zacht mandje maar daar heeft ze een gatin gegraven. Terwijl ze nooit graaft zelfs niet op het strand.
![]()
Ik vond nog een foto bij ons op de sloot, Bob voor het eerst op het ijs.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:57 schreef oh-oh het volgende:Als ze niet zo kwijlden wilde ik dr echt een, ik vind ze zo mooi en zo lief!
Echt helemaal echt:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:21 schreef Dandilion het volgende:
@ Oh oh: Heeft jou Frits echt zo een lange tong? Of is er aan gefotolikt euhh ik bedoel gefotoshopt?
en een border collie is helemaal leuk! mijn ouders hebben er een (huis tuin en keuken geen ras)
ik denk niet dat Gregor dezelfde kapster heeft, is gewoon iemand uit t dorp hier in Wijchen :p Over lange tongen gesprokenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:42 schreef Maes het volgende:
Wat een gave honden![]()
En heeft Gregor dezelfde kapper als Bob?
Frits en Karel![]()
En Waterkip ik ben niet zo van de grote honden maar wat heeft jouw(?) hond een prachtige kop met eeuwige trouw ogen in de ogen
Eind van de maand is het zover.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe zit het nu met jouw plannen?
Ze zijn leuk hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:21 schreef Dandilion het volgende:
en een border collie is helemaal leuk! mijn ouders hebben er een (huis tuin en keuken geen ras)
En je bent bang dat dat door de hond niet meer kan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze zijn leuk he!!!
Ik wil nu al nooit meer een andere hond.
Het enige waar we nog een beetje mee zitten, is de vraag of we echt wel genoeg tijd en aandacht voor het hondje hebben. In theorie lijkt het allemaal wel te kloppen en te passen, maar we (mijn vriend en ik) zijn pas een krappe twee jaar samen en willen ook niet alle quality-time die we samen hebben verliezen.
Nouja, ik heb nog nooit eerder een hondje gehad, dus ik vraag me af of hij niet alle aandacht op gaat slokken, ik kan er moeilijk een inschatting van maken. Kost een hond echt super veel extra tijd in de week, of schuift zo'n beestje eigenlijk een beetje soort van automatisch in je dagelijkse routine?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:49 schreef Guess. het volgende:
[..]
En je bent bang dat dat door de hond niet meer kan?
Denk dat je met een bordercollie toch minimaal drie uur per dag buiten aan de gang moet ,(echt intensief) wil je een leuke hond hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze zijn leuk he!!!
Ik wil nu al nooit meer een andere hond.
Het enige waar we nog een beetje mee zitten, is de vraag of we echt wel genoeg tijd en aandacht voor het hondje hebben. In theorie lijkt het allemaal wel te kloppen en te passen, maar we (mijn vriend en ik) zijn pas een krappe twee jaar samen en willen ook niet alle quality-time die we samen hebben verliezen.
Voor het zwemmen was het nog iets te koud ,dus nog geen mooie duiken.quote:
Ik zou het eerst zelf proberen In combinatie met boeken ,quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:16 schreef LeonH het volgende:
[ afbeelding ]
Lizzy, onze Sint Bernhard tijdens een boswandeling. 3 jaartjes nu.
Heeft iemand misschien tips m.b.t. honden trainingen? Wel of niet doen? Of misschien boeken kopen en zelf aanleren?
Wil 'm namelijk proberen los naast me te laten lopen en ze heeft nogal de neiging om tegen andere mensen op te springen tijdens het wandelen en ook af en toe tegen ons wanneer wij zelf de tuin in gaan.
Ok, dankjewel. Dan zal ik binnenkort eens een boekenwinkel naar binnen lopen, en wat bladeren.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:15 schreef waterkip het volgende:
[..]
Ik zou het eerst zelf proberen In combinatie met boeken ,
Kan je zelf het moment kiezen en ik ken diverse honden die het op cursus geweldig deden en zo gauw ze uit die omgeving waren er weer een bende van maken .
Honden linken gebeurtenissen dus schooltje> gehoorzaamheid.
....en geduld geduld ,geduld,bij de laatste hond die volgende maand een jaar er is heb ik soms ook gedacht dat word nooit wat.
Denk dat ze volgende maand op het punt is waar ik op had ingezet ,al krijg ik al maanden het commentaar dat ze zo goed luisteren .
Wat een schatje.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:55 schreef Riann het volgende:
deze lieve puppy zaterdag gekocht
[ afbeelding ]
Ik snap het even niet,wat is een rare combi?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:27 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Mijn staande hond is loops voor de eerste keer... volgens mijn nichtje is dat een rare combi. Maar goed... ze lijkt er tot nu toe weinig last van te hebben zelf... behalve dan dat ze nu niet los mag op het veld waar ze altijd met haar vriendjes rent.
perfecte foto voor een icanhazcheezeburgerquote:Op maandag 30 maart 2009 23:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor als je je hond niet schoon krijgt:![]()
[ afbeelding ]
ihasahotdag.comquote:Op maandag 30 maart 2009 23:36 schreef LeonH het volgende:
[..]
perfecte foto voor een icanhazcheezeburger
Een kruising tussen een malteser en een chi chu en hij heet Dommelquote:Op maandag 30 maart 2009 21:34 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik snap het even niet,wat is een rare combi?
@Riann ,wat een schatje.Wat voor hondje is het en hoe heet ie?
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor als je je hond niet schoon krijgt:![]()
[ afbeelding ]
Héél zeer waarschijnlijk welquote:Op zondag 5 april 2009 18:53 schreef Guess. het volgende:
Wat schattig Meaghan!
Ga je dr zelf ook nog een houden?
Wat een heerlijke onbeholpen puppies. En een liefdevolle mama!quote:
Zeker goed dat je bent gegaan!quote:Op maandag 6 april 2009 14:04 schreef draculettetje het volgende:
net toch maar even naar de dierenarts geweest!
het is een oppervlakkige verwonding van alleen d'r huid, die wat lijkt te zijn ontstoken
2x daags met jodium schoonmaken en dan 3x daags zalf smeren
ze mag er niet aanlikken dus nu heeft ze een kous om die lijkt ze te laten zitten!
Mevr voelt zichzelf wel aardig zielig!
met een paar dagen moet het echt beter gaan anders volgende week woensdag terug, omdat ze al wat huidprobleempjes heeft wat we aan het onderzoeken zijn!
kortom blij dat we even gegaan zijn!
Heb je al een voorkeur?quote:Op maandag 6 april 2009 17:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze is lief he!
Het is haar eerste nestje en ze is helemaal gek met haar kleintjes.
Over een week of 3 rijden we nog een keer richting daar om er eentje uit te zoeken.
Ow wat lieieieieieffffffffffquote:
ja hoor vind ze gelukkig prima! zelfs de dierenarts staats steeds te kijken wat ze allemaal altijd zo mag doen! het is gewoon echt een lieverd!quote:Op maandag 6 april 2009 17:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Zeker goed dat je bent gegaan!
Vind ze het goed dat je er zalf opsmeert? Bob heeft er een enorme hekel aan als iemand aan haar pootje zit.
Ik wil eigenlijk wel een foto met sok
filmpje wil het hier helaas niet doen!quote:Op maandag 6 april 2009 17:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze is lief he!
Het is haar eerste nestje en ze is helemaal gek met haar kleintjes.
Over een week of 3 rijden we nog een keer richting daar om er eentje uit te zoeken.
kortom ik moet beter lezenquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Honden aan de lijn
Vanwege het grote aantal honden dat we op deze dag verwachten willen u vragen om uw hond(en) tijdens deze dag aangelijnd te houden. Mocht u toch besluiten om uw hond los te laten, dan is dit geheel voor uw eigen risico.
Dolle pret, ik doe ze echt een reuzegroot plezier met aangelijnd 3 km lopen om een meer tussen allemaal andere aangelijnde honden.
Not dus
Hoe oud is ie dan als jullie em krijgen,dat ie al zindelijk is?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:25 schreef Burdie het volgende:
Bedankt voor de adviezen @all. Ik ben er nog steeds niet uit. Onze pup is al zindelijk zodra we hem/haar krijgen. En we zouden hem/haar niet zomaar ergens dumpen, hij/zij gaat gewoon bij z'n mama logeren (bij de kennel waar hij/zij geboren is dus
).
Niet op vakantie gaan is voor mijn lief geen optie, die heeft een zware baan en heeft het echt nodig om één keer per jaar even helemaal ergens anders te zijn.
Lastig.
Zes á zeven weken ongeveerquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:57 schreef Guess. het volgende:
[..]
Hoe oud is ie dan als jullie em krijgen,dat ie al zindelijk is?
Ik ken mensen die het doen, echt superleuk!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:17 schreef Burdie het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die aan doggydance doen?
Kuch, wat weet je nu eigenlijk allemaal van honden en van de bc?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:28 schreef Burdie het volgende:
Ik weet niet of ze doggydance doen hier in de omgeving, maar de filmpjes die ik ervan gezien heb, zijn zoooo leuk! Ik vraag me alleen af of het uitdagend genoeg is voor een BC.
ik moet eerlijk zeggen dat ronja ook vrij snel echt goed zindelijk was, maar idd niet met de 8 weken toen we haar hadden opgehaaldquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef Guess. het volgende:
Je pup is dan nog niet zindelijk hoor,ik weet niet wie je dat verteld heeft maar kan me het echt niet voorstellen.Nou vind ik het zowiezo al raar als mensen roepen dat hun hond met bv 3mnd zindelijk is.Als je em 20x per dag buiten laat zal ie wel zindelijk zijn ja,maar voor mij is een hond pas echt 100% zindelijk als ie het kan doen met 4-5x per dag uitgelaten te worden.
quote:Op woensdag 8 april 2009 08:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Morgen gaat Astra onder het mes.. sterellisatie!
Ik zie er zo tegenopMoet ik haar daar heenbrengen en achterlaten..
En dan moet ik ook nog tentamen maken in de tussen tijd
Bil heeft een kleine knuffel met een pieper er in , hij slaapt er nog mee op mn werk.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat een leuke foto's cocktailprikker!
@oh-oh, ik vind een knuffel wel leuk. Wat voor een knuffel heeft Billy?
Mijn mijn mijnquote:Op woensdag 8 april 2009 14:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Hierrrrrr, die hond.![]()
Pff, nu kan ik echt niet meer wachten tot Rinske komt.
da's ook weer zo jaquote:Op woensdag 8 april 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn mijn mijn![]()
Ja maar jij kan ook al echt aftellen dat is leuk zat!
@ Drac. de mijnes weten prima wat van hun is en wat niet en zullen echt niet zo maar ergens anders knuffels snaaien of zo hoor
Maar maar maar.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn mijn mijn![]()
Ja maar jij kan ook al echt aftellen dat is leuk zat!
@ Drac. de mijnes weten prima wat van hun is en wat niet en zullen echt niet zo maar ergens anders knuffels snaaien of zo hoor
Wat een lelijk beest.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Om je een beetje in puppysferen te houden.
Zijn eerste dag thuis, 9 weken oud:
[ afbeelding ]
Puppybuikje![]()
Tweede dag:
[ afbeelding ]
Dag 3:
[ afbeelding ]
En dat wordt nu al echt meer dan 2 jaar elke dag leuker
Ik vind dat niet echt aardig om dat zo te zeggen, het is ook niet mijn smaak hond maar toch vind ik er iets leuk aan.quote:
Dat ding lijkt nog niet eens op een hond.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt aardig om dat zo te zeggen, het is ook niet mijn smaak hond maar toch vind ik er iets leuk aan.
Dat beest heeft een hartstikke mooi koppie.![]()
@Een poedelwetter ja.
Gister was er trouwens op tv een jack russel die een mechelaar had gedekt.
Welles, alleen dan zonder vacht.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat ding lijkt nog niet eens op een hond.
Wat is een jr.?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh joh, ik zit dr niet mee als mensen dat zeggen.
We hoeven gelukkig net niet allemaal een jr of een golden mooi te vinden toch?
"Het" komt echt lekker denigrerend over.quote:
Wist niet wat het was.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
"Het" komt echt lekker denigrerend over.
Thnx anyway
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ah, die eerste foto is de onderkant.
Jack Fritsquote:Op woensdag 8 april 2009 15:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Post anders eens foto's van je eigen hond coltz40.
Jaquote:Op woensdag 8 april 2009 16:05 schreef DanseMacabre het volgende:
Is bink niet heul moeilijk opvoedbaar? Jacks en beagles zijn nou niet de meest makkelijke honden.
Het beest lijkt helemaal niet op een jr. Die van mij is lui,dik en luistert veel te goed.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:07 schreef oh-oh het volgende:Had ie ook nog jr's haha.
Da wist ik nie eens.
Nee heel orgineel en zo, je eigen honden.
Frits is wel een toffe naam, zo heet mijn kh chihuahua ook al 9.5 jaar
Hoho, ik denk dat mijn verhaal hier een beetje verkeerd is over gekomenquote:Op woensdag 8 april 2009 08:33 schreef oh-oh het volgende:
Kuch, wat weet je nu eigenlijk allemaal van honden en van de bc?
Het zijn de doggydance honden bij uitstek en doggy dance maak je zelf zo uitdagend als je maar wil.
Heb je gelezen wat we schrijven over zindelijkheid?
Ik zou echt graag weten hoe je er bij komt dat hij dat al gaat zijn.
Niet om je aan te vallen maar je gaf zelf al aan dat je eerst twijfelde en dat je niet echt veel er van wist nog.
En jullie vreesden bij voorbaat al een beetje voor jullie quality time samen, nu willen jullie kost wat kost een vakantie en een pup en geen consessies doen daarin.
Ik twijfel een beetje of je er wel echt zin in hebt / klaar voor bent , of je er wel echt voor de volle 100 % voor wil gaan en ook of de bc wel de juiste keuze is, want als je echt een veeleisende hond wil nemen moet je die nemen
Nee, daar heb je gelijk in. Maar er zit wel een soort regelmaat in de loopsheid toch? Zoals ik het nu schreef is iig de planning. Je weet nooit wat de natuur er verder mee doetquote:Op woensdag 8 april 2009 12:03 schreef DanseMacabre het volgende:
Border collie is volgens mij ook een hond waar je heel veel energie in moet steken. Maar je gaat er nu al van uit dat je de hond hebt net voordat jullie op vakantie gaan. Maar je weet toch helemaal nog niet zeker of de hond dan loops is, en als dat al zo is of de dekking dan gelukt is.
Een knuffel is een leuk idee. Wij willen als het zover is een knuffelschaap meenemen voor onze pupquote:Vraagje, wij willen voor de pup iets meenemen voor in het nest. Zodat ze al een beetje aan onze geur kan wennen en waar dan ook weer de nestgeur aanzit als we haar mee naar huis nemen.
Iemand een idee?
Toen onze oude wetter doodging (ik was toen 7) mocht ik kiezen tussen een jr en een teckel. Op een gegeven moment waren we ergens op bezoek waar ze een jr. hadden. Die sprong op haar schoot en ging daar even lekker zitten plassen. Een tijdje later plaste d'r eentje tegen haar fiets aan. Toen mocht ik alleen nog maar voor een teckel of een teckel kiezen.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:10 schreef oh-oh het volgende:
90 % van de jrs die je ziet lopen zijn van die veel te dikke volgepropte wosten op korte pootjes hoor.
Mijne ook niet?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Ohja, dom.
Dat vind ik dan weer niks, een jack russel.
Die van mij valt dus bij de 10% die dat niet isquote:Op woensdag 8 april 2009 16:10 schreef oh-oh het volgende:
90 % van de jrs die je ziet lopen zijn van die veel te dikke volgepropte wosten op korte pootjes hoor.
succes voor julliequote:Op donderdag 9 april 2009 08:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Astra zo wegbrengen... bah! Zou blij zijn als het vanmiddag is!
wat een pluizebolletjequote:Op donderdag 9 april 2009 08:48 schreef jagga het volgende:
[ afbeelding ]
Niet deze, maar wel een die er verdomd op lijkt gaan we over 4 weken halen![]()
Ik ben iig niet een hondebaasje dat zijn hond tot en met verwend. Het is een hond. Een huisdier. Geen kind.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze zijn wel prachtig ja.
Een oom van mij heeft een tervuerense herder, ook prachtige beesten en lief mits opgevoed. Mijn oom en tante hebben geen kinderen waardoor die hond praktisch als kind behandeld wordt.
Conclusie: altijd grommen.
Ow maak me gek! Hebbe hebbe,vooral die onderste foto en dat buikjequote:Op woensdag 8 april 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Om je een beetje in puppysferen te houden.
Zijn eerste dag thuis, 9 weken oud:
[ afbeelding ]
Puppybuikje![]()
Tweede dag:
[ afbeelding ]
Dag 3:
[ afbeelding ]
En dat wordt nu al echt meer dan 2 jaar elke dag leuker
Mee eens maar er sommige mensen slaan hierin door.. Tevens staat een hond bij ons altijd onderaan de "roedel"quote:Op donderdag 9 april 2009 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Je hond heel erg verwennen wil niet zeggen dat je ze niet op voedt hoor.
Mijn honden zijn gruwelijk verwend, 2 gaan mee naar mijn werk, ze slapen alle 4 in bed, ze gaan overal mee naartoe, ze krijgen alleen het beste van het vbeste qua voer, etc etc etc, maar ze luisteren en ze gedragen zich overal en altijd keurig
Daarom moet je ook een hond uitzoeken met een karakter die goed bij jpu karakter past.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:28 schreef jagga het volgende:
[..]
Mee eens maar er sommige mensen slaan hierin door.. Tevens staat een hond bij ons altijd onderaan de "roedel"
(ik schijn nogal dominant te zijn)
akita inu's staan erom bekend ontzettend eigenwijs te zijn, ben ik ookquote:Op donderdag 9 april 2009 11:30 schreef Guess. het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een hond uitzoeken met een karakter die goed bij jpu karakter past.
Veel mensen kijken nog steeds alleen maar naar wat voor hond ze mooi vinden en tja als puppy's zijn ze natuurlijk allemaal lief!
Veel mensen zeggen dat mijn honden verwende nesten zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:28 schreef jagga het volgende:
[..]
Mee eens maar er sommige mensen slaan hierin door.. Tevens staat een hond bij ons altijd onderaan de "roedel"
(ik schijn nogal dominant te zijn)
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Net telefoontje gehad dat alles goed is gegaan!
Mag haar rond 15.00 uur weer ophalen..
Nu naar Groningen tentamen maken en dan haar ophalen zodra ik terug ben!
Streng maar rechtvaardigquote:Op donderdag 9 april 2009 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens ook heel streng hoor, bij zaken waar dat nodig is.
Ze hebben zo een knal hangen of ik til ze op waar ik ze grijpen kan als ze es lopen te etteren.
Ze corrigeren elkaar ook niet lief en beleefd en als ik het zo doe dan snappen ze meteen wat ik bedoel!
En vooral duidelijk.quote:
couldn't agree morequote:Op donderdag 9 april 2009 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En vooral duidelijk.
Als ik ergens niet tegen kan zijn het van die kleine onopgevoede kefkrengen![]()
En dan van die baasjes die op mierzoete toon tegen zo een geval dat vol in die lijn bijna hangt te stikken en te blaffen zegt "ah Fifi, doe es lief, laat dat nou toch !"
goeie aktie Maes!quote:Op donderdag 9 april 2009 21:57 schreef Maes het volgende:
Bob en ik hebben vanavond Bommel gered![]()
Tijdens ons na het eten rondje werd Bob lastig gevallen door een rood met wit onstuimig reutje. Bob vond het maar niks en gromde en blafte van zich af. Na een poosje het spelletje van ruiken, grommen en blaffen gespeeld te hebben keek ik om me heen naar het baasje van het reutje. Niemand te bekennen, nog even gewacht maar ik zag niemand.
De halsband van het reutje bracht de oplossing, er stond een naam, Bommel, op en 2 telefoonnummers. En ik had mijn mobiel bij me![]()
Ik heb 1 van de nummers gebeld en kreeg de bazin van Bommel aan de telefoon die bezig was met de boodschappen en dacht dat manlief een rondje met Bommel aan het lopen was. We hebben een punt afgesproken en ik heb Bob opgetild en Bommel aan de lijn gedaan.
Gelukkig kwam snel de bazin en iedereen was weer blij. Behalve misschien manlief die wel wat uit te leggen had.
Bij ons is het volgens verboden je hond onaangelijnd te houden binnen de bebouwde kom (behalve op de daarvoor aangewezen plekken)quote:Op donderdag 9 april 2009 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Mijnes hebben altijd een tag om, behalve Karel als we gewoon hier ons blokje om gaan want die heeft dan geen halsband om![]()
Bij mij ook maar Karel heeft daar maling aanquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij ons is het volgens verboden je hond onaangelijnd te houden binnen de bebouwde kom (behalve op de daarvoor aangewezen plekken)
nog een weekje wachtenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, ik vind het echt zo spannend.
Ik zie het al helemaal voor me, honden op de rode loper.
kan dat toch lang duren dan he, wachtenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, en daarna nog drie weken wachten en dan hebben we haar.
Ja, superfijn. Ik denk dat het meer een gevoel is. Ze zijn allemaal mooi en lief enzo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:40 schreef Meaghan het volgende:
Oeh eerste keus DanseMacabre! En wat duurt wachten dan lang he!
Wij hebben ook eerste keus!Maar ik heb ook nog geen idee wie bij ons zal blijven.
Hier gaat alles gelukkig weer goed. Vorige week is er toch nog geheel onverwachts een pupje dood gegaan. Je weet dat het kan gebeuren, maar het hakt er toch wel even inWe hebben haar bij haar zusje begraven, zo is het voor de kinderen ook wat makkelijker om het een plekje te geven.
Sinds gisteren hebben ze hun oogjes open en doen sommigen al een poging tot lopen.
Het beginnen al echte hondjes te worden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft mazzel dat de duinen maar 5 min lopen is. Hij mag niet zo ver lopen met zn poten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:20 schreef draculettetje het volgende:
elke dag naar de duinen is ook fijn!
soms moet je gewoon ook geluk hebben!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij heeft mazzel dat de duinen maar 5 min lopen is. Hij mag niet zo ver lopen met zn poten.Maar hij heeft dus geluk
Als het morgen goed weer is mag meneer naar het strand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |