Meaghan schreef..quote:Ja hoi, ik kom hier nooit, maar wil het volgende wel even kwijt: wij gaan morgen bij een kennel kijken.
Het is een border collie kennel en we zijn echt helemaal overtuigd van dit ras. Zulke mooie honden !
Ze hebben bij deze kennel nog geen pups, maar wel bijna. En we staan op de puppylijst.
Het is nog even afwachten hoe het loopt, maar waarschijnlijk hebben wij deze zomer hebben een pup!!!
quote:Spannend Burdie! En nu maar wachten.
Vandaag hebben we een echo laten maken bij de dierenarts en Luna is drachtig!
We zagen haar buikje al flink uitdijen en ze eet voor tien , dus het was niet geheel een verrassing. Oh we zijn zo blij!! Begin april worden de moppies verwacht
Die twee zwarte holtes zijn dus twee puppies..
Duh, om schijnzwangerschap te voorkomen hequote:Op woensdag 11 maart 2009 19:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik wist niet dat je bij honden tegenwoordig ook pretecho's kon laten doen.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:21 schreef Guess. het volgende:
Leuk Burdie,Border collie's zijn leuke en mooie honden!![]()
Meaghan,gefeliciteerd![]()
Gisteren vroegen ze bij de dierenwinkel hier of ik en Gijs mee wilde doen aan een hondenmodeshow,het is pas in oktober maar het lijkt me wel leuk.Met Joost durf ik het niet echt aan,dat aandachtsorgel springt zo in het publiek![]()
Kleine teckelpootjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn Joost z'n pootjes,die van Gijs zijn veel dunner,zal ik ook eens een foto van maken.Maar vind die van Joost lschattiger,die zijn kort en dikquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gijs heeft dikke poten vergeleken met de mijne, daar komt zelfs Billy nog niet bij in de buurt!
Pootjes zijn altijd zo
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:51 schreef Maes het volgende:
Ze had altijd zo'n lekker zacht mandje maar daar heeft ze een gatin gegraven. Terwijl ze nooit graaft zelfs niet op het strand.
![]()
Ik vond nog een foto bij ons op de sloot, Bob voor het eerst op het ijs.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |