blijft toch raar.quote:
Heb ze in zijn zak gestopt !!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maarrehh, waar is iedereen verder?
Crazy!![]()
Heb je weer mensen in de slee van de kerstman verstopt?
Als jij nou 's wat meer over jezelf vertelddtdtdttt dannnn vertel ik ook iets leuks! Ofzo.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maarrehh, waar is iedereen verder?
Crazy!![]()
Heb je weer mensen in de slee van de kerstman verstopt?
Als het broodrooster niet in gebruik is moet de stekker eruit want dat ding is evil en ik denk dat hij mijn huis wil afbranden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:22 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Als jij nou 's wat meer over jezelf vertelddtdtdttt dannnn vertel ik ook iets leuks! Ofzo.
ze blijft mysterieusquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als het broodrooster niet in gebruik is moet de stekker eruit want dat ding is evil en ik denk dat hij mijn huis wil afbranden.
Nu jij
De mijne deed eens een poging terwijl hij wel in gebruik was.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als het broodrooster niet in gebruik is moet de stekker eruit want dat ding is evil en ik denk dat hij mijn huis wil afbranden.
Nu jij
Wat voor studie je doet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ja maar ik voel me zo lekker anoniem en veilig enzo![]()
Wat willen jullie weten dan?
De mijne ook, sindsdien vertrouw ik hem niet meer, ook niet als hij niet roostert want hij wacht gewoon op het juiste momentquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:32 schreef krioro het volgende:
[..]
De mijne deed eens een poging terwijl hij wel in gebruik was.
Voor wat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:34 schreef existenz het volgende:
Ik wacht ook altijd op het juiste moment
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Hou je broodroosters morgen in de gaten.. vrijdag de 13e!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |