Tja jij campt er toch van juli tot september.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dan mag je onder mij liggen, ik kots niet.
6 Am Engelse tijd...das toch geen 2 uur verschil met NL?quote:
Nouuuuuuu....quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja jij campt er toch van juli tot september.
Er hebben er wel 30 gestaan, blijkbaar is er dus een wegquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:24 schreef DrDentz het volgende:
Nu staan er nog 29 concerten. Is er 1 weg?
Lijkt me zooo tof om ook een keer in juli te gaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:26 schreef Niek. het volgende:
Michael Jackson Presale Update!
We know that many of you have experienced frustrating delays today and we apologise for these problems. If you have not yet been successful in purchasing tickets with your code, it WILL still work. Please dont worry if you managed to log in, but didnt get any further. The codes can still be redeemed tomorrow.
We have now sold out of the presale ticket allocation for 30 shows. Michael Jackson has agreed to add more shows, so you still have a chance to get tickets on presale. We will be back in action at 7am (GMT), tomorrow 12 March.
Demand for tickets is unprecedented, so please be patient and do keep trying.
And remember if you miss out on the presale there will be tickets available on every show at the public on sale from 7am (GMT) 13 March.
Er komen nog meer concerten bij!
Check je PMquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:21 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik vraag bij deze nog ff ongegeneerd naar een code. Iemand eentje over?
Hij had over 6 AM. En dat is 7 uur. Dan eindigt de pre-sale geloof ik, op vrijdag. Om 8 uur begint dan de echte verkoop.quote:
Idd, en wekenlang elke twee dagen daar 2,5 uur staan ofzo. Hij zal zich wel goed moeten voorbereiden, maar dat komt wel goed. Zou ie weer bij elk liedje dezelfde choreografie doen zoals bij eerdere tours? Denk het wel, je bent zelf ook eigenlijk niets anders gewend.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:32 schreef DrDentz het volgende:
Zal Michael zich wel realiseren dat hij dan ook echt de rest van het jaar op de planken staat? Dat wordt een uitputtingsslag. Er zal wel om de zoveel tijd een manager met dollartekens in zijn ogen bij hem komen om te melden dat alles weer uitverkocht is. "Michael, it sold out. We should add some more shows." "Wow, that sounds lovely."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Dat was het idd, geloof ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:39 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hij had over 6 AM. En dat is 7 uur. Dan eindigt de pre-sale geloof ik, op vrijdag. Om 8 uur begint dan de echte verkoop.
Of de lean onder Thrillerquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:41 schreef DrDentz het volgende:
Nah, dat kan echt niet. De moonwalk moet onder Billie Jean.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |