Ik ga in september pas, jullie allemaal al in juliquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:38 schreef Rnnz het volgende:
Nou ik zat er wel aan te denken om even te kijken of ik nog iets rond de 22e kan krijgen.
Als ik goede kaarten kan aankomen rond die datum wil ik ze namelijk ook nog.
En dat twee keer he. Je kon namelijk niet meer twee kaarten tegelijk te bestellenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:28 schreef DarkWimDuck het volgende:
LOL 13,50 pond verzendkosten.. 9 pond servicekosten... Zo te lezen aan de reactie's hier is de service ver te zoeken![]()
Als je tickets gaat bestellen kan je zeker niet het vak kiezen? zeker alleen eerste ring ofzo?
gebruik die code die je mij stuurde gewoon johquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:38 schreef Rnnz het volgende:
Nou ik zat er wel aan te denken om even te kijken of ik nog iets rond de 22e kan krijgen.
Als ik goede kaarten kan aankomen rond die datum wil ik ze namelijk ook nog.
Ik ben ook in staat om morgen en vrijdag zo nog een paar kaarten te kopen. Dadelijk kan ik hem vijf keer zien ofzo, heb ik daar voor honderden euro's aan tickets gekochtquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
gebruik die code die je mij stuurde gewoon joh
Wacht daar ff mee tot ik je groen licht geef.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben ook in staat om morgen en vrijdag zo nog een paar kaarten te kopen. Dadelijk kan ik hem vijf keer zien ofzo, heb ik daar voor honderden euro's aan tickets gekocht![]()
Je heb toch al wat of niet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wacht daar ff mee tot ik je groen licht geef.
Ik zou het wel kunnen, maar als je ook nog drie keer moet vliegen ofzo. Maar mijn broer zei dat vooral de hotels daar in London heel duur zijnquote:
Serieus niet? Wat dan, had je geen code?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Serieus niet? Wat dan, had je geen code?
Ach, en als ik ze heb, krijg je er ene van mij, care.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
40Gozer.
![]()
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
schijnt een Travelodge id buurt te zijn, die valt mee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen, maar als je ook nog drie keer moet vliegen ofzo. Maar mijn broer zei dat vooral de hotels daar in London heel duur zijn
Dan mag je onder mij liggen, ik kots niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Als ik een ticket bemachtig ga ik proberen twee nachtjes in een of ander goedkoop hostel dicht bij The O2 te overnachten, alleen heb je dan wel kans dat je in een vies stapelbed onder een kotsende Rus ligt ofzo.
Krijg je ook eens een handje van Michael Jackson.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:53 schreef DrDentz het volgende:
KingOfPop deelt die kaartjes gewoon uit straks daar voor The O2.
Maar ik heb geen zin én ben ontiegelijk laks, ga vast boeken 2 weken van tevoren ofzo, vrees dat er dan niet zo veel meer te kiezen isquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
schijnt een Travelodge id buurt te zijn, die valt mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |