Best wel mee eens, gaat nu een beetje te ver.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Sinds wanneer is dit het funny links topic geworden?
Paul heeft die invloed ja.quote:
Heee m'n naam wordt genoemd, nu alleen nog pirania en het feestje is compleetquote:
Leuk voor jequote:Op woensdag 11 maart 2009 20:17 schreef appelsjap het volgende:
Paul ik vind t nog steeds jammer dat je je naam hebt veranderd.paultjuhh was leuker
wie is dat?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:21 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Stephanie Sadorra op je beeldscherm!
quote:
quote:
paul staat op ignore hierquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij zei het net zellufAlleen hij wist niet dat hij het tegen mij had
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:09 schreef RacerDKB het volgende:
Welker muziek draait men op dit moment?
quote:
Wie luistert er nu naar Paultjuhhhquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:57 schreef appelsjap het volgende:
paul zei op msn dat ik in dit topic moest posten ofzo
Ik ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:57 schreef appelsjap het volgende:
paul zei op msn dat ik in dit topic moest posten ofzo
dat doen we als jij ooit mod wordtquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Oplossing: permban voor Paultjuhhh.
Als ze dan jou gelijk ook even meepakkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:00 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:00 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:
quote:
Banaanvraag !!!!! nu krijg je er zelf 1quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:00 schreef SuperwormJim het volgende:
ik stem voorquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Dan kan de ONZ SC tenminste verlost worden van die baggerusers die alleen maar hier komen om het topic te verzieken, aangezien geen enkele andere mod er iets aan wil doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |