quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:05 schreef murp het volgende:
en wie hebben al die kutbaggeraars losgelaten?
delicate snowflakequote:Op woensdag 11 maart 2009 21:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hihi, ik heb ze tevoorschijn getoverd" [ afbeelding ]
Ahw wat een schetig meisjequote:Op woensdag 11 maart 2009 21:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is 'Bier en tieten' en 'Wijn en piemelsch'quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:21 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Stephanie Sadorra op je beeldscherm!
Ze heeft haar tieten weggetoverdquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fapfap! Mmmm...quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:21 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Stephanie Sadorra op je beeldscherm!
Alweer zo'n prachtige post van GGMM...quote:
rot opquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond tegen je meerdere.
Volgens Olep istie nog steeds dezelfde als een maand geledenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
olep moet gewoon niet zo stoer doen
een paultjuhh-achtigequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
olep moet gewoon niet zo stoer doen
Wat een kut emoticonquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hahahahah het is pas halluf 12 gek [ afbeelding ]
ludo zullen we met de harde hand rechten opeisen en kutusers wegschoppen?quote:
Been there, done that. Laat mij er ff buiten wil je.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ludo zullen we met de harde hand rechten opeisen en kutusers wegschoppen?
en dan heb je Paultjuhhh 3 uur lang op msn zitten huilenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ludo zullen we met de harde hand rechten opeisen en kutusers wegschoppen?
ik doel meer op totaal controle hehquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Been there, done that. Laat mij er ff buiten wil je.
Jij hebt users in je lijst.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en dan heb je Paultjuhhh 3 uur lang op msn zitten huilen
Can I be your Himmler?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doel meer op totaal controle heh![]()
ben jij adolf en ik stalin
Laat mij er eens een keer buiten wil jequote:Op woensdag 11 maart 2009 23:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik deze niet, maar die ff wat hoger staan hier in de crew welquote:
zie OPquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Laat mij er eens een keer buiten wil je
je weet dat je mensen op msn gewoon kan blokkeren heh?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een dr mengele zocht ik eikquote:
Ja vast ja allemaal door mij, alsof ik zoveel invloed heb op mensen huu, dat zou dan voor t eerst zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik deze niet, maar die ff wat hoger staan hier in de crew wel
er posten veel al niet meer hier, vanwege hem
ik heb um ook niet op msnquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
je weet dat je mensen op msn gewoon kan blokkeren heh?![]()
Ligt het aan mij of is jouw post verre van leesbaar?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik deze niet, maar die ff wat hoger staan hier in de crew wel
er posten veel al niet meer hier, vanwege hem
Oh!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
En maar zwaaien, gadverdamme!![]()
Alsof dat iedere keer vermeldt dient te worden of je even weggaat of weer terugkomt.
neuh, ik ben d'r nogquote:
idd, ik denk dat ik mijn bed ook maar eens opzoekquote:
Ok.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:55 schreef poqpoq het volgende:
[..]
idd, ik denk dat ik mijn bed ook maar eens opzoek
mensen met alzheimerquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:55 schreef poqpoq het volgende:
[..]
idd, ik denk dat ik mijn bed ook maar eens opzoek
Vergeet de Comic Sans niet. 14.gifquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:03 schreef WurM het volgende:
Tot morgen allemaal... Morgen weer druk bezig met een website bouwen voor mezelf en het freelance-werk links laten liggen.
helaas niet, de helft van de wedstrijden gingen goed, arsenal an atl. madrid moesten het verneuken.quote:
ah balen voor je. Ik ben allang blij dat Arsenal door is ook al ging het een beetje moeilijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:47 schreef appelsjap het volgende:
[..]
helaas niet, de helft van de wedstrijden gingen goed, arsenal an atl. madrid moesten het verneuken.![]()
Mja, zondag beter, ben all-in op AZ, tegen utrecht.
Ach was maar 4 euro. Heb wel spijt dat ik eergister niet op Liverpool had gebet, had toen nog geen geld op mijn betfair rekening.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ah balen voor je. Ik ben allang blij dat Arsenal door is ook al ging het een beetje moeilijk.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:22 schreef appelsjap het volgende:
Goeiemorguh lieve ONZ fokkers.
EDIT: Keeley om de ochtend goed te beginnen:
[ afbeelding ]
Ik moet nog 2 dagen!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:44 schreef eNGine10 het volgende:
Niet dat het jullie wat interesseert waarschijnlijk maar ik heb al weekend
STERFquote:
Eindelijk!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:08 schreef Core. het volgende:
Goedemorgen SC ONZ Fok!kers!![]()
Ben er weer!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eindelijk!!!ik vroeg me al af waar blijft die nou
maar gelukkig je bent er.
jijquote:
Doe eens linkjequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Jullie moeten wel allemaal op mij stemmen bij de FOK! idols hé.
We zijn bezig met een videoclip. Gewoon simpel en onzinnig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wel jammer dat het zonder beeld is hoor![]()
Klinkt goed
Als ze in het Indisch zou zingen zou het opeens niet gek meer zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:44 schreef Florian_ het volgende:
Dat van Dakota is een grapje toch? Stemvervormer enzo?
Tof hè, dat ik er weer ben.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eindelijk!!!ik vroeg me al af waar blijft die nou
maar gelukkig je bent er.
Zeg!quote:
Heeft H_H een vrouw?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:00 schreef Core. het volgende:
[..]
Zeg!![]()
Dat had ik niet van je verwacht, Het_hupt.![]()
Zit je vrouw hierachter?
Met bier & tieten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
We zijn bezig met een videoclip. Gewoon simpel en onzinnig.
en mannelijke tieten mogen niet!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:02 schreef Core. het volgende:
[..]
Met bier & tieten?![]()
Vrouwelijke billen mogen ook!
Ga eens heel snel terug naar de nachtbagger jijquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:02 schreef Core. het volgende:
[..]
Met bier & tieten?![]()
Vrouwelijke billen mogen ook!
veel plezier hier bij de Paulachtigen hierquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:00 schreef Core. het volgende:
[..]
Zeg!![]()
Dat had ik niet van je verwacht, Het_hupt.![]()
Zit je vrouw hierachter?
Ik ben geen baggeruser, nooit geweest ook.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Ga eens heel snel terug naar de nachtbagger jij
Dit is SC, geen bagger. Bier en tieten horen in een baggertopic, niet in de SC. En vertel Florian_ direct ff hetzelfde, als je hem onderweg tegekomt.
Inderdaad, geen (vatsige) mannentieten in de videoclip graag.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en mannelijke tieten mogen niet!Verder heeft core wel goede suggesties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |