abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 april 2009 @ 00:18:19 #151
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_67815148
Lincecum erg wild vandaag....
2007 & 2008 Fok! League Fantasy Baseball Champion * 2008 Rounders League Fantasy Baseball Champion
  woensdag 8 april 2009 @ 09:15:40 #152
67205 Colplay
How you doin??
pi_67818563
Jurrjens heeft zijn eerste start voor de Braves gemaakt en was erg goed. 0 runs en maar 4 hits tegen tegen de kampioen. Braves winnen hierdoor ook tweede duel van de Phillies.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  woensdag 8 april 2009 @ 12:51:50 #153
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_67825600
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:18 schreef Playmaker het volgende:
Lincecum erg wild vandaag....
Was gister idd erg slecht bezig. Ik dacht hij gaat weer flammen zoals vorig seizoen, maar het viel tegen. Het was voor de Giants maar goed dat hij eruit werd gehaald in de 4e.
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  woensdag 8 april 2009 @ 13:43:26 #154
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67827231
Het voelt goed, ouderwets. De Tigers laten weer een voorsprong verprutsen door een closer. Good old times !
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 8 april 2009 @ 13:52:15 #155
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_67827547
Twins maken een mooie comeback tegen de Mariners
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  woensdag 8 april 2009 @ 22:08:26 #156
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_67845292
Phillies hebben het nog niet op de rit. Na 3 innings, 7-2 achter tegen de Braves
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  woensdag 8 april 2009 @ 22:17:51 #157
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_67845698
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:52 schreef Plastic_Power het volgende:
Twins maken een mooie comeback tegen de Mariners
Daar gaat onze ongeslagen status.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_67847031
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:17 schreef fanneke het volgende:

[..]

Daar gaat onze ongeslagen status.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 8 april 2009 @ 22:49:39 #159
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_67847082
J.A Happ maakt er ook een potje van. Inmiddels 9-3 achter
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_67847156
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:49 schreef Terreros85 het volgende:
J.A Happ maakt er ook een potje van. Inmiddels 9-3 achter
Schafer is lekker aan zijn MLB carriere begonnen bij de Braves
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_67849108
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:08 schreef Terreros85 het volgende:
Phillies hebben het nog niet op de rit. Na 3 innings, 7-2 achter tegen de Braves
Commentatoren tijdje geleden met aardig positief commentaar over Jurrjens gisteren.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 8 april 2009 @ 23:53:02 #163
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_67849391
Angels delven het onderspit tegen Athletics. 6-4.

Net als de Mariners, zijn we van onze winning streak af....

Vanavond weer een kans.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_67849686
Phillies in de 7e inning teruggekomen van 10-3 naar 10-8

Gaat nog spannend worden daar.

EDIT: Braves geven het nu compleet weg, 10-10 al.
pi_67849856
Braves' bullpen 4 bases loaded walks.
We play today. We win today. Das it.
  donderdag 9 april 2009 @ 00:15:56 #166
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_67849968
Ik zeg het zo vaak.... er zijn nooit problemen met baseball, nooit rellen..... alleen zo af en toe heb je dus een dronken kerel. Zo ook tijdens de Angels Home Opener afgelopen maandag.

Een dronken vent raakte in gevecht met een ander. Een vriend van de "ander" sloeg de dronken kerel van achteren op de rug, die daardoor met zijn hoofd op de betonnen trap terecht kwam. Hij raakte in een coma, werd afgevoerd per ambulance..... en overleed vannacht. Hij was 27 jaar oud. Het was trouwens nog niet eens zeker dat hij dronken was, maar de getuigen die ze nu al hebben zeiden van wel.

http://www.myfoxla.com/dp(...)s_Game_Dies_20090408

De daders zijn direct na het incident het stadion uit gevlucht, en nog onbekend.... maar omdat er honderden getuigen waren, en minstens een stuk of 20 die dicht genoeg erop zaten om het goed te zien, worden getuigen gevraagd.

Dit soort verhalen geven dan toch weer een donkere schaduw op de opening van een seizoen baseball.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 9 april 2009 @ 02:43:19 #167
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67851546
Cabrera al met 4 RBI's

Nu even op de bullpen wachten zodat ze de voorsprong weer weg kunnen geven.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 9 april 2009 @ 02:44:32 #168
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_67851552
En de Yankees moeten weer snel naar de bullpen...
2007 & 2008 Fok! League Fantasy Baseball Champion * 2008 Rounders League Fantasy Baseball Champion
  donderdag 9 april 2009 @ 03:07:23 #169
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67851628
Brandon Inge. Al drie HR's dit seizoen.
pi_67858877
Nice win tegen de Red Sox, 7-2 voor de Rays.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  donderdag 9 april 2009 @ 12:06:51 #171
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67858959
Yankees beginnen weer bedroevend
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_67869899
Van mlbtraderumors
quote:
Nick Adenhart Killed In Car Accident
By Tim Dierkes [April 9 at 10:16am CST]

Awful news today. TMZ reports that Angels pitcher Nick Adenhart was killed in a felony hit-and-run car accident early this morning.
betreffende post op TMZ
quote:
Angels Starting Pitcher Killed After Ball Game

Posted Apr 9th 2009 10:49AM by TMZ Staff

TMZ has learned Los Angeles Angels starting pitcher Nick Adenhart was killed in a felony hit-and-run car accident in Fullerton, California early this morning -- hours after he pitched in a game last night.

Cops say someone driving a minivan blew through a red light, causing the Mitsubishi that Adenhart was riding in to hit a light pole. Three people were killed in the crash, including Nick.

Cops say the person driving the van fled the scene -- but was later caught and charged with felony hit-and-run. The suspect is currently being treated for injuries in a local hospital.

We're told one of the other men killed in the crash was also affiliated with the Angels organization.

Nick was 22-years-old.

FYI -- Nick pitched his ass off last night, striking out 5 guys in 6 scoreless innings. His performance was hailed by sportswriters as a "brilliant effort by a 22-year-old right-hander making his fourth Major League start."

Story developing...
LA Times
quote:
3 killed in Fullerton car crash
7:43 AM | April 9, 2009

Khu8rjnc

Three people were killed in Fullerton after their vehicle was struck by a motorist who ran a red light, police said.

The accident occurred shortly after midnight at the intersection of Orangethorpe Avenue and Lemon Street in Fullerton, said Lt. Craig Brower of the Fullerton Police Department.

Several witnesses told police the driver of a red minivan ran a red light at the intersection, hitting a silver Mitsubishi carrying four passengers. Two people in the Mitsubishi were pronounced dead at the scene by paramedics, authorities said. Two others also in the Mitsubishi were taken to a nearby hospital, where one was later pronounced dead, Brower said.

The driver of the minivan fled on foot, but police found him about a mile away and took him into custody on suspicion of hit-and-run, Brower said. Further charges are pending as the investigation continues, he said.

A passenger in the minivan was taken to Western Medical Center, authorities said. The condition of that person was unknown. A third vehicle also was struck, but there were no reports that anyone inside was hurt. Authorities said the intersection will be closed at least until noon as the investigation continues.

Gisteren nog gestart voor de Angels

edit: nu ook bevestigd op de officiële website van de Angels
quote:
Angels' Adenhart killed in accident
Rookie right-hander reportedly dies in three-car crash

By Bobbie Dittmeier / MLB.com

04/09/09 11:50 AM ET
Angels rookie right-hander Nick Adenhart died early Thursday morning in a car accident in Fullerton, Calif., an associate of the pitcher told the Los Angeles Times.

Three people were killed and another was seriously injured in the accident, which involved three vehicles. Authorities are blaming the accident on a motorist who ran a red light with his van and then fled the scene. He was later captured and charged with felony hit-and-run.

An Angels employee, reached by telephone, said that the team was preparing a news release and that its media relations department was not taking any calls at that time.

The news of Adenhart's death was first reported by Maryland television station WHAG, which cited a family member as its source.

A gray Mistubishi, hit by the van, slammed into a light pole, the TV station reported. Two of the occupants in the Mitsubishi were declared dead at the scene and a third died just after 6 a.m. PT on Thursday.

A fourth occupant is at University of California Irvine Medical Center in Orange in critical condition, said WHAG.

It was unclear if Adenhart was killed immediately or died after being transported from the scene. A passenger from the van was taken to Western Medical Center in Anaheim with minor injuries. A third vehicle, which was stopped in the intersection at the time of the accident, was also involved but the driver was not seriously hurt.

Adenhart, 22, made his season debut against Oakland on Wednesday night, shutting out the A's for six innings in a game the Angels eventually lost, 6-3.

A 14th-round Draft choice in 2004, Adenhart made his Major League debut on May 1 last season and pitched in three games, going 1-0 in the three starts.

[ Bericht 26% gewijzigd door Version2 op 09-04-2009 18:14:37 ]
We play today. We win today. Das it.
pi_67870165
Damn zeg ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 9 april 2009 @ 17:39:46 #174
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67870392
Shocker
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 9 april 2009 @ 18:07:50 #175
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_67871194
Ik heb em gisteren nog zien gooien.... een perfect 7 innings, geen runs tegen. Angels verloren de wedstrijd met 6-4 met 3 punten in zowel de 8e als 9e inning voor de Athletics..... maar dat maakt vandaag niets meer uit.

Nick Adenhart was slechts 22, net begonnen in de MLB (vorig seizoen voor het eerst), en had een gouden carriere kunnen hebben.

De lokale radiostations hier - waar ik naar luisterde op weg naar het werk - besteden allemaal aandacht aan deze tragedie.

Hier het nieuwsbericht van de Angels site zelf:

http://losangeles.angels.mlb.com/news/article.jsp?ymd=20090409&content_id=4179446&vkey=news_ana&fext=.jsp&c_id=ana

Vanavond spelen de Angels weer, en de wedstrijd is vooralsnog niet geannuleerd. Ik denk dat we een zeer emotionele start kunnen verwachten als de wedstrijd doorgaat, waar Adenhart herrinnerd zal worden.

-
  donderdag 9 april 2009 @ 18:33:27 #176
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_67871891
Wat een ontzettend triest nieuws zeg.....
  donderdag 9 april 2009 @ 19:07:02 #177
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_67872987
En dan ook nog gewoon iets wat te voorkomen was. Een dronken automobilist.... en die overleefde het natuurlijk gewoon, en rende weg. Hij is door de politie gevonden echter en opgepakt.

Naast Adenhart, zat er ook nog een ander persoon van de Angels organisatie in de auto (geen speler voor zover we weten) en een nog onbekende vrouw. Beiden zijn ook omgekomen.

Dit is een zware, zware klap voor de Angels.
-
pi_67873263
Een of andere dronken gek rijdt door rood licht, maakt drie mensen doodt en verwond een vierde en hij/zij rijdt ook nog weg . Echt tragisch nieuws voor de Angels, de Mlb en de familie en vrienden van de vier mensen die betroken waren in het ongeluk.

Maartena zat je gisteren gewoon in het stadium te kijken? Dat lijkt mij zo bizar. De ene dag zit je urenlang naar een sportman te kijken en de volgende dag is hij dood.

Rip Nick Adenhart
  donderdag 9 april 2009 @ 20:13:57 #179
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_67875130
Nee, ik zat thuis voor de TV. Ik had het er met mijn vrouw nog over hoe goed hij worp, en dat ze hem niet van het veld hadden moeten halen na 6 innings. (want daarna ging het mis...)

Ik hoorde het nieuws deze morgen op mijn oprit naar de garage. Mijn buurvrouw stond buiten, en is season ticketholder van de Angels, en vertelde mij het nieuws. Zij zat dus wel in het stadion, want het was haar beurt. (ze delen de tickets met z'n vieren). Ik koop meestal losse tickets, ga over een paar weken wel een keer.

Het is ook al Breaking News op CNN geweest trouwens.

http://sportsillustrated.(...)d/index.html?cnn=yes
-
  donderdag 9 april 2009 @ 20:17:47 #180
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67875279
De tv op het werk staat aan. Tigers kijken. TOR 3 DET 2 in de 6e

Cabrera is in ieder geval dit seizoen super begonnen. Nu de pitchers nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')