http://web.worldbaseballclassic.com/rosters/index.jsp?team=ned&season=2009quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar staan alle (halve) Nederlanders onder contract?
Ben je gek, doordeweeks moet zeker lukken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:53 schreef Terreros85 het volgende:
Go Red Sox!
Ik ga waarschijnlijk in juni naar de oostkust. Hopelijk kan ik een wedstrijd van de Red Sox meepakken. Het zal lastig worden, maar toch.
Charger fanquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:58 schreef Doler12 het volgende:
Door de World Baseball Classic ben ik van plan om de MBL het gehele jaar te bekijken. Maar 162 wedstrijden +playoffs zijn best wel veel wedstrijden. Ik vraag mee ook af om voor welk team een fan te zijn. Als Charger fan heb ik hun MBL stadsgenoten in het vizier. Maar wat voor team zijn de Padres eigenlijk?
Heb ik ook een beetje, dit gevoel. Blijft toch een toffe sport.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:58 schreef Doler12 het volgende:
Door de World Baseball Classic ben ik van plan om de MBL het gehele jaar te bekijken. Maar 162 wedstrijden +playoffs zijn best wel veel wedstrijden. Ik vraag mee ook af om voor welk team een fan te zijn. Als Charger fan heb ik hun MBL stadsgenoten in het vizier. Maar wat voor team zijn de Padres eigenlijk?
De Padres zonder Hoffman dit jaar, dat zal wennen zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:08 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Charger fan. Padres zijn een sympathiek team in een mooi stadion, maar verwacht er niet teveel van dit seizoen. Vorig jaar was al huilen met de pet op. Zal dit jaar niet anders zijn. Aantal talentvolle spelers en een aantal goede pitchers. Maar het is te weinig om het de andere teams moeilijk te maken.
Je hoeft trouwens niet alle wedstrijden te kijken. Je kunt ook één dag uitkiezen als MLB-dag. Donderdag en zondag zijn qua tijden goede dagen om honkbal te kijken
De Brewes hebben de sausage race, ook hilarisch, met een (negatief) Nederlands tintje... "The Randell Simon incident"quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heb ik ook een beetje, dit gevoel. Blijft toch een toffe sport.
En ik moet zeggen, de Washington Nationals hebben dit: http://blog.letteddywin.com/![]()
![]()
Ik heb zo hard om deze site moeten lachen. En ondanks dat ze niet zo goed zijn, Go Nationals(En Teddy natuurlijk
)
Alle teams zitten in Arizona of Florida sowieso. Gewoonlijk zitten alle oostkust teams in Florida en alle westkust teams in Arizona, maar er zijn wat uitzonderingen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is er ergens een handige site met een overzicht wie er in welk spring training camp zit en wie er in welk camp weggestuurd is / wordt ?
Hier misschien?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik bedoelde meer een handig overzicht van welke prospects naar welk niveau worden gestuurd e.d.
Nice, wanneer ga je?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:29 schreef fanneke het volgende:
Vandaag maar eens kaartjes besteld voor een aantal wedstrijden die ik ga bezoeken tijdens mijn vakantie.
Ben er vroeg bij, maar nu heb je de keuze nog op een leuke plek.
Het zijn overigens stadions waar ik nog niet ben geweest: Cincinnati, St. Louis en Kansas City. Verder Louisville voor een Triple A wedstrijd. Misschien dat ik nóg Minor League game meepik in Nashville.
Na het zien van die stadions op de sites krijg ik er veel zin in, ze zien er mooi uit. Dat van de Royals is de afgelopen maanden bijvoorbeeld flink verbouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |