Islamitisering?quote:Bron
Engelse soldaten die een welkomstparade kregen in eigen land, zijn door scheldende moslims uitgemaakt voor oorlogsmisdadigers.
De krant The Sun is woedend dat hun helden zo zijn beschimpt door een stel haatbaarden die op kosten van de belastingbetaler leven.
Baby-moordenaars
De soldaten werden uitgemaakt voor baby-moordenaars, terroristen en moordenaars. Op protestborden waren foto's van verminkte kinderen te zien, met kreten als “Anglian soldiers go to hell.”
Gearresteerd
Boze Engelsen die wilden ingrijpen, werden gearresteerd. Van de haatzaaiers werd niemand aangehouden. De haatbaarden werden zelfs beschermd door de agenten.
Reactie
De plaatselijke moskee haastte zich gisteren te verklaren dat het groepje demonstranten uit "idioten" bestaat. Volgens de lokale islamieten hadden ze gearresteerd moeten worden
Ik vind de naam Jezus in een islamitisch topic ongepast.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:44 schreef porsche1 het volgende:
Jezus. Zo zie je maar dat die moslims langzaam meer macht krijgen.
Stop de islamisering.
Alsof die dat hebben verzonnen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:46 schreef Spitstand het volgende:
En terecht ook. Die soldaten hebben niks in Irak/Afghanistan te zoeken.
Vrijheid van meningsuiting? Die mannen doen gewoon hun werk, en dan worden ze uitgescholden voor van alles en nog wat, dat is toch niet normaal meer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:46 schreef Hondenfluitje het volgende:
Misschien niet zo'n slimme actie van ze, maar vrijheid van meningsuiting heet zoiets toch?
Dat het antwoord dan weer geweld is:
Ja want soldaten uitschelden is hetzelfde als meer macht krijgen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:44 schreef porsche1 het volgende:
Jezus. Zo zie je maar dat die moslims langzaam meer macht krijgen.
Stop de islamisering.
quote:De krant The Sun is woedend dat hun helden zo zijn beschimpt door een stel haatbaarden die op kosten van de belastingbetaler leven.
Ze gaan er toch heen. Ze hadden ook kunnen weigeren. Als ze tegen kogels kunnen moeten ze ook tegen wat gescheld komen.quote:
Ik bedoel, waarom pakken ze niet die moslims af, die andere doen niks tot niet veel, en die pakken ze wel op...quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja want soldaten uitschelden is hetzelfde als meer macht krijgen.
Tja, klopt wel allemaal.quote:baby-moordenaars, terroristen en moordenaars.
het woordgebruik in het artikel kwam op mij ook nogal neutraal over..quote:
Vond je dat ook zo geweldig toen jongeren gingen voetballen met kransen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
Goed dat die jongens zich interesseren voor de actualiteit en hun onvrede uiten door gebruik te maken van hun grondwettelijke recht op vrijheid van meningsuiting.
Een schouderklopje lijkt me hier wel op z'n plaats. Goed gedrag mag beloond worden!
Waren dat dezelfde personen dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Vond je dat ook zo geweldig toen jongeren gingen voetballen met kransen?
Ik zeg altijd maar zo: de krans is rond.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Creatieve vorm van meningsuiting. Mag niks meer tegenwoordig?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja! Of toen ze zo gingen vechten en schieten!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het door de TS was toegevoegd, maar toen bleek het gewoon echt in het artikel te staanquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:13 schreef capricia het volgende:
[..]
het woordgebruik in het artikel kwam op mij ook nogal neutraal over..
Wesam, ben jij dat?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:22 schreef Bommenlegger het volgende:
Waarom zaten die haatbaarden niet in Irak/Afghanistan om deze ongelovige soldaten weg te jagen?
Zo bang is men daar voor aanslagen, dat moslims zich nu alles kunnen permitteren.quote:Boze Engelsen die wilden ingrijpen, werden gearresteerd. Van de haatzaaiers werd niemand aangehouden. De haatbaarden werden zelfs beschermd door de agenten.
Nee, een land moet zijn burgers/inwoners beschermen. Als er een zooitje Engelsen die Moslims (waar waarschijnlijk ook flink wat Engelsen bij zaten) in elkaar willen hoeken omdat ze hun mening uitten, dan pak je die relnichten dus op.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:29 schreef qonmann het volgende:
weer moslims ...
[..]
Zo bang is men daar voor aanslagen, dat moslims zich nu alles kunnen permitteren.
Ook wel een aparte vorm van bewustzijnsvernauwing; het bericht meld het weliswaar, maar meneer ziet op de foto's de borden niet!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:39 schreef moussie het volgende:
en wat er aan foto's is van borden laat geen verminkte kinderen zien, baby-killers zie ik ook nergens staan ..
Je verwacht serieus dankbaarheid voor de invasie in Irak?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:55 schreef ExTec het volgende:
Maar er spreekt alles behalve dankbaarheid voor het land dat die mensen voorziet van woningen, uitkeringen etc, uit.
Maar dankbaarheid, is al een integraal gepasseerd station. Dom van mij dat ik dat uberhaupt 'verwacht'.
Ondankbaar volk..gewoon niet meer toelatenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk. En ja, wmb mogen ze dat zeker zeggen. Maar er spreekt alles behalve dankbaarheid voor het land dat die mensen voorziet van woningen, uitkeringen etc, uit.
Maar dankbaarheid, is al een integraal gepasseerd station. Dom van mij dat ik dat uberhaupt 'verwacht'.
Doe ens net alsof je niet dom bentquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je verwacht serieus dankbaarheid voor de invasie in Irak?
Dan vraag ik mij toch af hoeveel staatsburgers in Groot Brittannië dankbaar is om deze invasiequote:Op woensdag 11 maart 2009 19:55 schreef ExTec het volgende:
Wat meer OT:
Ik vind het walgelijk. En ja, wmb mogen ze dat zeker zeggen. Maar er spreekt alles behalve dankbaarheid voor het land dat die mensen voorziet van woningen, uitkeringen etc, uit.
Oh, je bedoelt dat ze niet kritisch mogen zijn op het Britse leger, omdat ze allochtoon zijn? Dat maakt het er niet sterker op hoorquote:
goh, wel erg toevallig als nou net van die beschuldiging die er het meest inhakt, namelijk voor baby-killer uitgemaakt worden, geen foto's gemaakt zijn .. we leven potverdorie in het digitale tijdperk dus je kan mij niet wijsmaken dat de film op was of zoquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ook wel een aparte vorm van bewustzijnsvernauwing; het bericht meld het weliswaar, maar meneer ziet op de foto's de borden niet!
Dan is het al behoorlijk verdacht, is het niet?
Is het nog een optie dat dat simpelweg niet gefotografeerd is, of verdienen de tot op het bot hypocriete haatbaarden (hoor je ze namelijk ooit over andere wantoestanden?) toch vooral het voordeel van de twijfel?
wtf .. moeten ze nog dankbaar zijn ook voor al die ellende die de Britten veroorzaakt hebben met hun koloniale beleid, met hun verdeel en heers politiek ? En wat hadden we ook alweer te zoeken in Irak ? Hoeveel doden, gewonden en ontheemden dankzij een leugen ? En daar moeten ze dan dankbaar voor zijn ??quote:Wat meer OT:
Sorry, ze zijn daar gewoon burger mét het recht om hun mening kenbaar te maken. Ik snap de link dan ook niet tussen hun aanwezigheid in Engeland als burgers en het "dankbaar" moeten zijn en dús niet mogen protesteren tegen de aanwezigheid van Engelse troepen in het Midden-Oosten. Er gáán daar ook burgers dood door acties van die Engelsen toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:55 schreef ExTec het volgende:
...
...
Laat ze teruggaan naar hun eigen land.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:27 schreef moussie het volgende:
[..]
goh, wel erg toevallig als nou net van die beschuldiging die er het meest inhakt, namelijk voor baby-killer uitgemaakt worden, geen foto's gemaakt zijn .. we leven potverdorie in het digitale tijdperk dus je kan mij niet wijsmaken dat de film op was of zo
[..]
wtf .. moeten ze nog dankbaar zijn ook voor al die ellende die de Britten veroorzaakt hebben met hun koloniale beleid, met hun verdeel en heers politiek ? En wat hadden we ook alweer te zoeken in Irak ? Hoeveel doden, gewonden en ontheemden dankzij een leugen ? En daar moeten ze dan dankbaar voor zijn ??
Exact, want die haatbaarden, zijn zulke fijne mensen, die verdienen het voordeel van de twijfel. Nevermind dat je wel miljarden plaatjes met andere lage teksten kunt vinden, toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:27 schreef moussie het volgende:
[..]
goh, wel erg toevallig als nou net van die beschuldiging die er het meest inhakt, namelijk voor baby-killer uitgemaakt worden, geen foto's gemaakt zijn .. we leven potverdorie in het digitale tijdperk dus je kan mij niet wijsmaken dat de film op was of zo
Ik vraag me af of mensen zoals jij uberhaupt erkennen dat die "ge-engageerdheid" zeer selectief is. En waarschijnlijk niet eens authentiek, maar georchestreerd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sorry, ze zijn daar gewoon burger mét het recht om hun mening kenbaar te maken. Ik snap de link dan ook niet tussen hun aanwezigheid in Engeland als burgers en het "dankbaar" moeten zijn en dús niet mogen protesteren tegen de aanwezigheid van Engelse troepen in het Midden-Oosten. Er gáán daar ook burgers dood door acties van die Engelsen toch?
Oh ik vind het vooral sneu voor die soldaten. Het kanonnenvoer maakt geen beslissingen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mensen zoals jij uberhaupt erkennen dat die "ge-engageerdheid" zeer selectief is. En waarschijnlijk niet eens authentiek, maar georchestreerd.
Ik betwist hun recht op vrijheid van meningsuiting niet. Dat heb ik ook gezegd.
Ik vind het walgelijk, want hypocriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |