Islamitisering?quote:Bron
Engelse soldaten die een welkomstparade kregen in eigen land, zijn door scheldende moslims uitgemaakt voor oorlogsmisdadigers.
De krant The Sun is woedend dat hun helden zo zijn beschimpt door een stel haatbaarden die op kosten van de belastingbetaler leven.
Baby-moordenaars
De soldaten werden uitgemaakt voor baby-moordenaars, terroristen en moordenaars. Op protestborden waren foto's van verminkte kinderen te zien, met kreten als “Anglian soldiers go to hell.”
Gearresteerd
Boze Engelsen die wilden ingrijpen, werden gearresteerd. Van de haatzaaiers werd niemand aangehouden. De haatbaarden werden zelfs beschermd door de agenten.
Reactie
De plaatselijke moskee haastte zich gisteren te verklaren dat het groepje demonstranten uit "idioten" bestaat. Volgens de lokale islamieten hadden ze gearresteerd moeten worden
Ik vind de naam Jezus in een islamitisch topic ongepast.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:44 schreef porsche1 het volgende:
Jezus. Zo zie je maar dat die moslims langzaam meer macht krijgen.
Stop de islamisering.
Alsof die dat hebben verzonnen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:46 schreef Spitstand het volgende:
En terecht ook. Die soldaten hebben niks in Irak/Afghanistan te zoeken.
Vrijheid van meningsuiting? Die mannen doen gewoon hun werk, en dan worden ze uitgescholden voor van alles en nog wat, dat is toch niet normaal meer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:46 schreef Hondenfluitje het volgende:
Misschien niet zo'n slimme actie van ze, maar vrijheid van meningsuiting heet zoiets toch?
Dat het antwoord dan weer geweld is:
Ja want soldaten uitschelden is hetzelfde als meer macht krijgen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:44 schreef porsche1 het volgende:
Jezus. Zo zie je maar dat die moslims langzaam meer macht krijgen.
Stop de islamisering.
quote:De krant The Sun is woedend dat hun helden zo zijn beschimpt door een stel haatbaarden die op kosten van de belastingbetaler leven.
Ze gaan er toch heen. Ze hadden ook kunnen weigeren. Als ze tegen kogels kunnen moeten ze ook tegen wat gescheld komen.quote:
Ik bedoel, waarom pakken ze niet die moslims af, die andere doen niks tot niet veel, en die pakken ze wel op...quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja want soldaten uitschelden is hetzelfde als meer macht krijgen.
Tja, klopt wel allemaal.quote:baby-moordenaars, terroristen en moordenaars.
het woordgebruik in het artikel kwam op mij ook nogal neutraal over..quote:
Vond je dat ook zo geweldig toen jongeren gingen voetballen met kransen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
Goed dat die jongens zich interesseren voor de actualiteit en hun onvrede uiten door gebruik te maken van hun grondwettelijke recht op vrijheid van meningsuiting.
Een schouderklopje lijkt me hier wel op z'n plaats. Goed gedrag mag beloond worden!
Waren dat dezelfde personen dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Vond je dat ook zo geweldig toen jongeren gingen voetballen met kransen?
Ik zeg altijd maar zo: de krans is rond.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Creatieve vorm van meningsuiting. Mag niks meer tegenwoordig?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja! Of toen ze zo gingen vechten en schieten!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |