Dat dus eigenlijk wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:03 schreef Adelante het volgende:
Als je bedreven bent in een onderwerp, kun je zo'n iemand toch prima met argumenten op hun plaats zetten?
Niet als desbetreffende vraag geen enkele betrekking heeft op de inhoud van wat je zojuist verteld hebt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:03 schreef Adelante het volgende:
Als je bedreven bent in een onderwerp, kun je zo'n iemand toch prima met argumenten op hun plaats zetten?
indd, zit er weer zo'n vis wijf te bleren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Heel herkenbaar.
Vooral in projectgroepen is het altijd weer feest.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:13 schreef MoneyTalks het volgende:
Gewoon achteraf even apart nemen en volblaffen.
wel mannen die de rol van deze vrouwen waarnemen, bij gebrek aan chicks..quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Doe een technische studie. Dan zijn er geen wijven.
Heb zelf HBO-I gedaan, en volgens mij zitten daar nog meer van dat soort types dan op normale opleidingen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:39 schreef Robin__ het volgende:
wel mannen die de rol van deze vrouwen waarnemen, bij gebrek aan chicks..
Herkenbaar en zeer irritant.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Je kent het wel, iemand zit zijn casus, concept, bachelor of master -project te presenteren voor een scala aan belangrijke mensen. Ik noem een assessor, coach, client, directeuren, werkgevers etc.
WAAROM
en ik vraag me dan echt serieus af
__WAAROM__
er dan altijd zo'n achterlijke snol ( JA EEN SNOL JA ) moet zijn die meent dat zij het weer beter weet en een of andere snijdende, achterlijke en totaal doelloze vraag moet stellen![]()
HOUD GEWOON JE LAFBEK DICHT KUTHOER, JEZUS TERING!
Wat bezielt zo iemand? Zou ze door haar vader misbruikt worden of dat ze thuis nooit niks mag zeggen van dr vriend. Dat hij haar slaat zodra het eten 10 seconden te laat op de tafel staat. Serieus WAAROM. Een kleine subtiele note is ook dat ze dit altijd doen NA dat ze zelf hun zegje gedaan hebben.
Samenvatting:
Mede-studenten die overcritische en niet ter zake doende -vragen gaan stellen bij eind presentaties waar client en coaches bij zitten![]()
Kan je dit niet bij elk topic maar dan in een andere context zeggen? Kun je zodoende het KLB niet opdoeken? En wij zodoende geen leven meer hebben?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:49 schreef Pieter-utd het volgende:
zeker herkenbaar.
Maar kan je dat niet beter tegen die snol zeggen?
Ja dat kan. Nee KLB moet blijven bestaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:05 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Kan je dit niet bij elk topic maar dan in een andere context zeggen? Kun je zodoende het KLB niet opdoeken? En wij zodoende geen leven meer hebben?
Dan ben je echt een klapjosti.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ook leuk: studenten uit je eigen studiegroepje, die commentaar leveren terwijl je aan het presenteren bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |