Ja wat dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:44 schreef BigKahuna het volgende:
Hey Gupje, jij woont toch in Urk?
Nee, ik laat hem het zelf schrijven.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Schrijf een vieze brief voor hem!
Ik luisterde het niet in groep 7 omdat ik stoerderer was.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Limp Bizkit luisteren was stoer in groep 7.
En hij heeft inmiddels al voor 3 weken een ban.quote:
Man, jij was nog niet eens geboren toen Limp Bizkit hip wasquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik luisterde het niet in groep 7 omdat ik stoerderer was.
Toen zat ik nog in de buik van je moeder.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Man, jij was nog niet eens geboren toen Limp Bizkit hip was
Opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef BobbyB het volgende:
En hij heeft inmiddels al voor 3 weken een ban.
Zo'n lange penis heb je helemaal niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toen zat ik nog in de buik van je moeder.
Drie opties. Je moet kiezen. GO!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:51 schreef BobbyB het volgende:
Keeleyze wilde niet eens slikken gisteren.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:56 schreef BobbyB het volgende:
Zo'n lange penis heb je helemaal niet.
Maar dat is niet moeilijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Drie opties. Je moet kiezen. GO!
Voor jou.
Ik quote even een bandquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo'n lange penis heb je helemaal niet.
Pies of keek dus.quote:I wanna slit your throat and fuck the wound
WAT STOER!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik quote even een band
[..]
Pies of keek dus.
Nou......quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mensen die 'op Urk' zeggen.HET IS GEEN EILAND GVD.
Slipknotquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik quote even een band
[..]
Pies of keek dus.
Had het al veranderdquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mensen die 'op Urk' zeggen.HET IS GEEN EILAND GVD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Door Monique Smit.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Had het al veranderd![]()
Wist dat die reactie zou komen
We moeten het loshaken en laten afwrijven als een eiland.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Volgens jou is het wel een eiland?100 jaar geleden misschien ja.
Hamsters doen toch niet "oink oink"?quote:
Knijp maar eens in een hamster.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hamsters doen toch niet "oink oink"?
Ik danquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We moeten het loshaken en laten afwrijven als een eiland.
Mijn internet en zo dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn sterretje kriebelen.
Het gaat niet om dat meisje, hè. Maar echt om je eigen zus(je).quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef Florian_ het volgende:
IQM, die laatste poll. Volgens mij wil 90% dat zusje nog wel zelf verkrachten ook
Weg toen jullie allemaal naar ONZ gingen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef IQM het volgende:
Waar is het niveau of de 'leesbaarheid' gebleven van dit topic?
Oogbal?quote:
Welk niveau?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef IQM het volgende:
Waar is het niveau of de 'leesbaarheid' gebleven van dit topic?
hihiquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Needat dan weer niet, en thuis ook niet
![]()
oftewel jij zit nu in Marseillequote:Op woensdag 11 maart 2009 16:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
hihi
maar ik sliep dus net in de zon
quote:
nee, den haagquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:19 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
oftewel jij zit nu in Marseille?
hij hangt aan zn eigen schoenveter achter zn kompjoeturquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Hoe zou het met ons aller NG zijn?
Z'n air max veter ja.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
hij hangt aan zn eigen schoenveter achter zn kompjoetur
ha - haquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
ben jij niet die pop die een hap van "wd" heeft genomen?
Normaal, straf krijg je niet zomaar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat mensen gewoon hun straf moeten uitzitten, nieuwe user?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat mensen gewoon hun straf moeten uitzitten, nieuwe user?
Wut?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
ben jij niet die pop die een hap van "wd" heeft genomen?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Mooi dat wij daar hetzelfde over denken, jij compleet nieuwe user en tevens uniek individu.
Dude.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:26 schreef Gupje het volgende:
Een wijf in dit topic, kijk ze veranderen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:26 schreef Gupje het volgende:
er post een nieuw meisje in dit topic, kijk ze veranderen
Snap er zelf ook niks meer vanquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude.Doe die oogkleppen eens af.
Waarom verander je bovenstaande post trouwens in:
[..]?
Ben jij al net zo blind als Gupje?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:27 schreef Devvie het volgende:
Hey iqm, hoe is dat nou praten met jezelf?
Net echt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:26 schreef Devvie het volgende:
Vrouw zoekt 2 maanden naar uitgang vliegveld
right
IQM, voert simultaan conversaties met zijn alter-ego's, best sad..quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:27 schreef Devvie het volgende:
Hey iqm, hoe is dat nou praten met jezelf?
Boh die had ik nog nieteens gezien, maar die anderquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:31 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
die met die bril? Die is vet cool
Welke alter-ego's?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
IQM, voert simultaan conversaties met zijn alter-ego's, best sad..
Welke? Dat die sultanadingest der haar eet? Die is ook mooi jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
Boh die had ik nog nieteens gezien, maar die ander
jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Welke? Dat die sultanadingest der haar eet? Die is ook mooi ja
Gupje kan er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:32 schreef Gupje het volgende:
GODVERDEKANKER KANKER NOU EENS OP OVER DAT URK![]()
Eng hé iemand uit Urk
3.14eneenheleboelquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:34 schreef bloodysunday het volgende:
'Feestdag voor getal pi'
wtfmoet ook niet gekker worden zeg
Er was toch zo'n gast met wedden dat die kon een X aantal cijfers opnoemen van PIquote:
Ja.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Er was toch zo'n gast met wedden dat die kon een X aantal cijfers opnoemen van PI
Ach, dat is overduidelijk een kloon.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:26 schreef Gupje het volgende:
er post een nieuw meisje in dit topic, kijk ze veranderen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, dat is overduidelijk een kloon.
Oh was dat al gezegd? Ik was ff weg en die pagina stond nog openquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh was dat al gezegd? Ik was ff weg en die pagina stond nog open
Ja tof mehnquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:47 schreef BobbyB het volgende:
Er was ook ooit een site die genereerde de PI maar dat ging ook maar door! En wat zo mooi was gedaan was dat je in de cijfers, dmv andere kleuren te gebruiken, ook weer het getal PI terug zag, alleen dan groter.
Van wie was ie dan? Heb geen zin om terug te lezenquote:
Bek dicht, lelijke kut userquote:
Ja, en als ik iets vraag zeg je mij altijd eerst 12 delen terug te lezen....quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh was dat al gezegd? Ik was ff weg en die pagina stond nog open
Maar ik ben meer baas dan jij! Dus ik mag dat.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, en als ik iets vraag zeg je mij altijd eerst 12 delen terug te lezen....
Bobby die begint over baas zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ik ben meer baas dan jij! Dus ik mag dat.
Echt, als er toch een leven knuffeldiertje zou bestaan was hij het wel.quote:
Volgens BT ben ik dat ook.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Echt, als er toch een leven knuffeldiertje zou bestaan was hij het wel.
Jalours? Really?quote:
quote:
BP heeft typkanker.quote:
De rest van hem klopt ook niet helemaal hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BP heeft typkanker.![]()
In al zijn laatste posts zitten fouten
Ik zit ook achter mijn pc als een ingezakte dampdrol.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BP heeft typkanker.![]()
In al zijn laatste posts zitten fouten
Joah.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens BT ben ik dat ook.
[..]
Jalours? Really?
[..]
picsquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zit ook achter mijn pc als een ingezakte dampdrol.
Nee, da's waar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
De rest van hem klopt ook niet helemaal hoor
Nou, kom maar op met die waslijst.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
De rest van hem klopt ook niet helemaal hoor
Die heeft je moeder al.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met die waslijst.
Je verstand, of beter het gebrek er aan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met die waslijst.
Ik merkte het vanmiddag.quote:
Nee jij bent lekker snugger met je nagel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je verstand, of beter het gebrek er aan.
Je ui, zie alleen maar dezelfde effen kleur als de directe omgeving van mijn ui.
Doodsverwensing --> BANquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Sterf af met je non-boeiende dagboekposts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:07 schreef KingOfPop het volgende:
Hij moet zijn 10k+ posts per maand gemiddeld weer halen.Dan had ik eerder moeten beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ach man, dit zijn de meest dode uren uit de SC.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:07 schreef Florian_ het volgende:
BP ga even fappen ofzo, hebben wij rust
Wat je moeder in de kelder doet hoef ik niet te weten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn moeder is een paar meter onder de grond.
Als jij ergens anders de kansloze, vriendenloze loner uithangt. Koop een dagboek en ga dat papier vervelen in plaats van ons. Of maak een Twitter-account, kan je daar je "auto halen", "windje laten" en "omg, ik at hagelslag XXL"-verhalen plempen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga ergens anders de sergeant uithangen.
1 minuut ja.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:07 schreef Florian_ het volgende:
BP ga even fappen ofzo, hebben wij rust
quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Als jij ergens anders de kansloze, vriendenloze loner uithangt. Koop een dagboek en ga dat papier vervelen in plaats van ons. Of maak een Twitter-account, kan je daar je "auto halen", "windje laten" en "omg, ik at hagelslag XXL"-verhalen plempen.
Familiegrafkelder.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat je moeder in de kelder doet hoef ik niet te weten.
moet jij zeggen met je picsquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Als jij ergens anders de kansloze, vriendenloze loner uithangt. Koop een dagboek en ga dat papier vervelen in plaats van ons. Of maak een Twitter-account, kan je daar je "auto halen", "windje laten" en "omg, ik at hagelslag XXL"-verhalen plempen.
Welke pics precies? Mijn IQM-kwaliteitsposts™ worden zonder uitzondering gewaardeerd door velen.quote:
dat is zo..quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Welke pics precies? Mijn IQM-kwaliteitsposts™ worden zonder uitzondering gewaardeerd door velen.
Arm Gupje....quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:12 schreef KingOfPop het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ggelegd__.html?p=7,2
quote:
"He bah, doe niet zo vies, IQM"?quote:
Ik heb nooit een 5e pagina.quote:
Hey lekker ding!quote:
quote:
quote:
Mijn zusje. Nah.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wil jou en je moeder. En over vijf jaar je zusje.
Pics van haar zusje?quote:
Serieus? Ik ken wel leukere dingen die je naar hem kan gooien. Met mensen gooien is not done, tbh.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IQM kan je raken met zijn moeder [ afbeelding ]
Noem eens wat dan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus? Ik ken wel leukere dingen die je naar hem kan gooien. Met mensen gooien is not done, tbh.
Snapte jij wd's poging tot 'grap' nou?quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus? Ik ken wel leukere dingen die je naar hem kan gooien. Met mensen gooien is not done, tbh.
Ik snap wd sowieso niet.quote:
Je kan niet en the looks en the brains en ook nog eens humor hebben.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:25 schreef IQM het volgende:
Je kan niet en the looks en the brains en ook nog eens humor hebben.
Hap.quote:
Ik wil ook wel eens watquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:30 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens watWelke tickets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, heb je ze al, voor MJ?
ik heb ook nog een fiat500 schatjuhquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan stap ik in ieder geval niet bij je in de auto.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hap.Dude!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach ja, zo lang ze hun school maar afmaken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:30 schreef Broekpaling het volgende:
Beugh, die school shootouts worden ook steeds populairder.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach ja, zo lang ze hun school maar afmaken.![]()
![]()
!!!1!!!!!!
ik snap hem nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach ja, zo lang ze hun school maar afmaken.![]()
![]()
!!!1!!!!!!
De stoephoer zou ze voor mij en haar kopen omdat ik geen creditcard heb, en zij geen presale code. Wat doet die stoephoer laat ze nog twee anderen het met dezelfde code proberen, code ongeldigquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Welke tickets?Ja, heb je ze al, voor MJ?
Wat een dom wicht.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
De stoephoer zou ze voor mij en haar kopen omdat ik geen creditcard heb, en zij geen presale code. Wat doet die stoephoer laat ze nog twee anderen het met dezelfde code proberen, code ongeldig
Ach joh, wat is er nog van die vent over..quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
De stoephoer zou ze voor mij en haar kopen omdat ik geen creditcard heb, en zij geen presale code. Wat doet die stoephoer laat ze nog twee anderen het met dezelfde code proberen, code ongeldig
Nee heumaal niet, zo eentje van het mj-topic. Maar die hoer krijgt niets meer van me.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat een dom wicht.Wie was het, iemand die je kende?
Neequote:Op woensdag 11 maart 2009 17:35 schreef Smart_ass het volgende:
Kun je dan niet een nieuwe code aanvragen btw?
Wat weet jij nou van techniek man.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
als je nou zo'n auto in je garage zet help ik met opknappen
2002? Dat nummer is toch veel ouder?quote:
Tering, wat een verneukte versie.quote:
Everything but the nosequote:Op woensdag 11 maart 2009 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ach joh, wat is er nog van die vent over..
Ik ging bijna autotechniek doen ipv bouwkundequote:Op woensdag 11 maart 2009 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van techniek man.
Wel tof trouwens, zo een Fiatje stelt ook niks voor aan mechanica.
En nu knutsel je zeker aan je scooter?quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik ging bijna autotechniek doen ipv bouwkunde
Nee, die was niet meer te reddenquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En nu knutsel je zeker aan je scooter?
Nee, waterpomp was in de soep gelopen waardoor er kankerdikke groeven in de cilinder zaten enzo..quote:
Wtf, opeens of had je 'm gewoon nooberig in elkaar gezet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, waterpomp was in de soep gelopen waardoor er kankerdikke groeven in de cilinder zaten enzo..toen heb ik hem maar weggedaan..
Nee, was zo'n piaggioblok. Die pomp was kapot gegaan en dat merkte ik tijdens toen ik ineens stilstond..quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf, opeens of had je 'm gewoon nooberig in elkaar gezet?
Nu weer met de aller betrouwbare fiets?quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, was zo'n piaggioblok. Die pomp was kapot gegaan en dat merkte ik tijdens toen ik ineens stilstond..
Om dat kreng te maken moet je je hele blok splitten enzo.. daar had ik echt geen zin in
Neen boy, bus en pappie zn automobielquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu weer met de aller betrouwbare fiets?
ja!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:09 schreef Syb-rund. het volgende:
heeft iemand toevallig dat geniale nummer waar die gast de hele tijd hetzelfde woord zei?
A mili?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:09 schreef Syb-rund. het volgende:
heeft iemand toevallig dat geniale nummer waar die gast de hele tijd hetzelfde woord zei?
folla de lida lida lida folla de lida?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:10 schreef Syb-rund. het volgende:
Dahdahdahdahdahdah, dahdahdahdahdah, dahdahdahdahdah
daaa-daaa-daaa-daaa-daa-daa-daaa-daa
Dahdahdahdahdahdah, dahdahdahdahdah, dahdahdahdahda
zo herinner ik hem iig
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
folla de lida lida lida folla de lida?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |