Weet hetquote:
nee natuurlijk, anders zou'k ut ook niet zeggen toch?quote:
Je weet het maar nooitquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee natuurlijk, anders zou'k ut ook niet zeggen toch?
dat pmmen mij wel andere users en dr is ook nog een TRquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:06 schreef Ezechielk het volgende:
Maar hup, nu kan je ook niet zien of ze foute dingen zeggen toch?
Oh, dus je krijgt heel veel PM's en TR's.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat pmmen mij wel andere users en dr is ook nog een TR
Idd, newb mod, mja dit leest ie toch niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Vast ja handig modden ook als je mensen gaat verbergen
Zit op zich wat inquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat pmmen mij wel andere users en dr is ook nog een TR
jupquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, dus je krijgt heel veel PM's en TR's.
je hebt het er maar druk meequote:
quote:
Ik denk dat je er zo weer een paar krijgt.quote:
dat het enige voordeel van een pimpabo?quote:
lol 4, omdat dr iemand mij n mooiboy noemtquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat je er zo weer een paar krijgt.
ben je toch ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol 4, omdat dr iemand mij n mooiboy noemt
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol 4, omdat dr iemand mij n mooiboy noemt
oeh, ja, jij hebt foto's van mij gezienquote:
oh wacht nog 1, was iemand wat trager dan de restquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
oeh, ja, jij hebt foto's van mij gezien
Wel wat meer, maar je moet niet erg veel verwachten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat het enige voordeel van een pimpabo?
die ignoreknop maakt het wel heel aantrekkelijk hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:17 schreef Olep het volgende:
[..]
Wel wat meer, maar je moet niet erg veel verwachten.
iddquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die ignoreknop maakt het wel heel aantrekkelijk hoor
zit er ook een maximum aan het aantal te negeren mensen?quote:
iedereen op ignore en ONZ SC is je nieuwe dagboek waar wij ook mee kunnen genietenquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zit er ook een maximum aan het aantal te negeren mensen?
moet het ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
iedereen op ignore en ONZ SC is je nieuwe dagboek waar wij ook mee kunnen genieten
ik moest lachenquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
iedereen op ignore en ONZ SC is je nieuwe dagboek waar wij ook mee kunnen genieten
Lief dagboek,quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
JAquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lief dagboek,
het is hier heel rustig. Ik heb al één topic volgepost in mijn eentje. Ik voel me hier heel slecht over, ik maak er denk ik maar een einde aan.
Groetjes, Huppelmuts.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lief dagboek,
het is hier heel rustig. Ik heb al één topic volgepost in mijn eentje. Ik voel me hier heel slecht over, ik maak er denk ik maar een einde aan.
Groetjes, Huppelmuts.
nee kans is te groot dat het beeldmateriaal ergens anders in een painttopic terecht komtquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
JAliefst met beeldmateriaal als ondersteuning
is paint zo'n groot programma dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
[..]
nee kans is te groot dat het beeldmateriaal ergens anders in een painttopic terecht komt
en bedanktquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
is paint zo'n groot programma dan?
Wtf.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.youtube.com/user/CONRADCIGARSPIPES
6370 filmpjes van jezelf met pijp op youtube zetten is wel heel ernstig hoor![]()

oh dat heb ik pas ook al ergens gezienquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
6370 filmpjes van jezelf met pijp op youtube zetten is wel heel ernstig hoor![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:35 schreef appelsjap het volgende:
Hoi Hoi ben er weer. Aangezien iedereen me geignored heeft kan ik lekker posten wat ik wil,
[ afbeelding ]
tr gestuurdquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:37 schreef appelsjap het volgende:
Haha loser, dacht dat je niet meelas.
homoquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:35 schreef appelsjap het volgende:
Hoi Hoi ben er weer. Aangezien iedereen me geignored heeft kan ik lekker posten wat ik wil,
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Kijk eens naar de edit, het hupt is de homo hierquote:
daar staat niet dat hij dat plaatje heeft geplaatstquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Kijk eens naar de edit, het hupt is de homo hier
En blijven NOTE-en hea, vind ik geweldigquote:
daarvoor hang je ook steeds in de PMquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb nog nooit een TR gestuurd en daar ben ik trots op.
ik heb er al genoeg gestuurd en schaam me er niet voorquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb nog nooit een TR gestuurd en daar ben ik trots op.
PM's stuur ik ook bijzonder weinig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
daarvoor hang je ook steeds in de PM
jij hebt hupt ook op msnquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
PM's stuur ik ook bijzonder weinig.
Nee.quote:
\quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |