Dat dit nog kán in Nederland! Vier kilometer fietsen naar een búshalte. Wat romantisch plattelandsquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
15 km gaat ie echt wel fietsen hoor, wordt je groot en sterk van.Heb het vroeger ook altijd gedaan. Maar dit is wel ietsje verder. Gelukkig moet ie nog wel een kilometer of 4 fietsen naar de bushalte. Anders werd ie helemaal zo'n slap gebakje.
Luie aap ..quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest van Hoogezand naar Groningen fietsen, maar ging meestal met de bus.
Soury!!!![]()
Nee . Claire zeker niet, Huub waarschijnlijk gebrek aan tijd.....quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:25 schreef dieenebart het volgende:
Ik zie Huub en Claire nog niet helpen met verhuizen![]()
![]()
Ook al is het van 4hoog naar 1hoog. Maar één trap in plaats van negen trappen.![]()
Jumparound komt trouwens helpen, heeft hij beloofd.
Én langs de weilanden hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat dit nog kán in Nederland! Vier kilometer fietsen naar een búshalte. Wat romantisch plattelands
Dat deed ik met de trein.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest van Hoogezand naar Groningen fietsen, maar ging meestal met de bus.
Soury!!!![]()
niets romantisch aan hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat dit nog kán in Nederland! Vier kilometer fietsen naar een búshalte. Wat romantisch plattelands
Dat wil ik eigenlijk best serieus overwegen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:36 schreef CarOnline het volgende:
Buuv zullen we naar Pinkpop gaan?
Ik heb zin in een feestje
Beetje maar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik lees net dat Claire een meisje krijgt, dat wist ik niet![]()
Ik loop zeker achter he?
is mijn broertje. Die heeft tegenwoordig één rechterhand!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee . Claire zeker niet, Huub waarschijnlijk gebrek aan tijd.....
Is Jumparound van Fok? Voor 1 april moet je over.
Is ze zwanger dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik lees net dat Claire een meisje krijgt, dat wist ik niet![]()
Ik loop zeker achter he?
Ja ik ook toen ik mijn ov had, maar daarvoor kreeg ik van mijn ouders altijd een maandkaart voor de bus, die ik wel eens kwijt raakte.quote:
Plattelands wel, maar romantischquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Woonde je in zo'n gehuchtquote:
Wanneer moet het ongeveer gaan gebeuren ook alweer?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Beetje maar.
Maar geeft niet. Het is er nog niet, immers.
Echt?!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat wil ik eigenlijk best serieus overwegen!komt er behalve
Bruce Springsteen
wat leuks?
O ja Jumparound was degene die op Fok! gooide dat je het met een Fok!ster deedquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
is mijn broertje. Die heeft tegenwoordig één rechterhand!![]()
En voor 1 april gaat wel lukkenOok zonder hulp van het DGK-duo.
Zou het wel leuk vinden als Jaap kwam helpen - één keer de trap op en we kunnen een ambulance bellen voor die vetklep!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef dieenebart het volgende:
is mijn broertje. Die heeft tegenwoordig één rechterhand!![]()
En voor 1 april gaat wel lukkenOok zonder hulp van het DGK-duo.
Zou het wel leuk vinden als Jaap kwam helpen - één keer de trap op en we kunnen een ambulance bellen voor die vetklep!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |